Hoi allemaal, Gefeliciteerd voor de zwangeren! Ik kanpas op de 30e testen, mocht ik dan niet ongesteld zijn geworden. Ik hoop echt dat t in 1x raak is. Ik heb in ieder geval mn best gedaan. Ik had woensdag mn eisprong en heb nu last van emotionele buien enbeetje last van mn borsten. Zijn deze klachten herkenbaar voor jullie? We zullen zien, maar ik ga er maar vanuit dat ik de 1e ronde nogniet zwanger ben. fijne dag!
Goedemorgen dames @ alle testers: veel s6 vandaag, allemaal op roze! @ alle rode dames: he balen, volgende ronde beter! @hier: veel last van kwaaltjes, normaal elke ronde hele pijnlijke borsten, nu niet, last van maagzuur al de las atste 4 dagen, steekjes in de liezen en een beurs gevoel in de baarmoeder. Verder gister om half 1 naar bed toe gegaan, en om 6 uur alweer wakker?! Heb ik echt nooit! @lijst: ik ben eigenlijk ook iemand die bijna nooit wat post, maar lees wel mee elke dag! Ik ben gewoon niet goed in mezelf uitdrukken op een forum, en vindt het vaak moeilijk om bij te houden wie wat heeft geschreven. Ik laat trouwens wel altijd weten als ik ongie ben geworden ( of zwanger ben, haha). Ik ga trouwens de 25ste testen! Sorry, het is een heel verhaal geworden haha
hallo ik ben echt super blij ik mag op roze hopen dat het allemaal goed gaat. voor de gene die nog moeten testen succes
Vandaag toch niet in kunnen houden getest en een lichte streep positieff toch? Mag voorzichtig blij zijn kon gelijk niet meer slapen
Zit op ipad zal vanavond er op zetten hoop dat ik op de foto krijg zal vanmiddag ff kijken moeten julie even oordelen
Oei saja........niet heel veel verstand van tempem maar je temp moet na je ei omhoog gaan en blijven he..... Hahaha idd smnee een fot en dan pas geloven hahahaha
Alle roze meiden proficiat! En aan alle rode meiden... Wat balen zeg... Hier nog op t wachtbankje CD23 vandaag 6 of 7 DPO. Nog niets te merken, nergens aan... Kan mezelf dus niet gek maken, nog een dag of 5 tot 7 voor ik ongesteld moet worden... Fijn weekend allemaal!
Vandaag is de dag! Geen symptomen op het moment, heb ineens een hele afwachtende houding aangenomen. Ga uit van een negatieve test, kan het alleen maar meevallen. Ik denk dat mijn ronde gewoon lang is na het stoppen met de pil. Alle roze meiden GEFELICITEERD!!
Goedemorgen dames. @ Saja Vervelend dat je temp lager is, ik dacht eerst ook mijn ei te hebben gevonden maar mijn temp daalde daarna weer... Dus misschien moet ie tog nog komen? En anders hoop ik dat tie morgen weer hoog is! @ Vlindertje , spannend, voorzichtig gefeliciteerd! @ Lusvi , misschien een goed voorteken dromen over zwangerschap Hier pas 2 dpo , temp weer stukje omhoog , dus hopelijk krijg ik morgen mijn kruis op FF