Hihi ja wie weet. Maar zou al wel erg snel zijn, gelijk de eerste ronde. Het is niet onmogelijk, maar ik ga uit van niets.
Kijk naar mijn templijstje.. Ik had mn ei gevonden doormiddel van ovu test. En toen gaf FF ook ineens aan rond die tijd mn ei was. Maar mijn temp zakte na paar dagen ook weer, en vandaag weer iets omhoog. Ik geloof dat zolang je temp niet onder het gemiddelde komt (waar bij mij de stippellijn staat) het nog niet direct is dat het mislukt is. Je kan voor voorbeelde je eigen kaart vergelijken met die van degene in het zwangere gedeelte van tempen. Veel kaarten zie je op en neer schommelen van hoog en laag na ei, maar ook veel niet.
Ik heb me in kunnen houden vanmorgen en niet getest! Gisteren een klote avond gehad.... Mijn zus belde op om te vertellen dat ze 10 weken zwanger is van de tweede. Bij de eerste was ze in ronde 1 zwanger en nu weer...... Ik was blij dat ze belde om het te vertellen dus ik kon heel blij reageren maar als ze had gezien dat de tranen over mijn wangen liepen had ze het niet geloofd denk ik...... Ik ga er vanuit dat ik maandag gewoon ongi word..... Ik heb me een beetje uit het veld laten slaan nu
*** he als je zelf zo graag zwanger wilt worden. Soms is het oneerlijk. Maar meid positief blijven jullie dag komt nog en dan zal zij superblij voor je zijn.
nou spannendd.. ik zit vandaag op 28 dagen nog geen ongi te bekennen maar zegt nog niks kan ook nog 30 dagen worden.. voel wel van alles maar zijn helaas ook beetje de dingetjes die ik voel bij ongi... Ga mssn morgen testen dan zit ik er beetje tussenin weet niet of ik wel durf ben bang voor teleurstelling van een negatieve test voor de zwangeren superr zeg gefeliciteerd!..
Tjonge wat een hoop roze kleurtjes hier! Fantastisch! Gefeliciteerd allemaal. Jette: Wat naar zeg! Kan me voorstellen dat het zuur is als je zelf ook zo graag wilt. Maar jouw tijd komt vast ook wel. Als je lang aan de pil bent geweest kan het gewoon lang duren voor je hormoonhuishouden weer op pijl is. Komt vast goed meid! Ik heb bij mijn dochtertje ook getempt, maar vond het zo'n gedoe, dat ik daar nu niet meer aan begin. Ik merk aan mezelf ook dat ik er nu ook wat relaxeter insta dan de vorige twee keren. Wil uiteraard echt heel graag, maar merk wel dat als het deze keer niet raak is ik er niet meteen vanslag van zal zijn. Overigens heb ik heel sterk het gevoel dat ik wel al zwanger ben. Heb de afgelopen dagen af en aan krampen in mijn buik, me borsten zijn gevoeliger en ik merk aan mijn dochtertje dat ik ook bijna geen melk meer heb (geef nog steeds bv). Naast deze dingen voel ik me gewoon kalmer, alsof er een rust over me heen is gekomen. Dit had ik bij mijn dochtertje ook. Ik test op zijn vroegst pas donderdag of volgend weekend gezellig met hubbie Succes voor alle testers!
Dames, ik mag op rood... :,( Iedereen een heel goed weekend en laat er nu maar weer veel roze bijkomen. Ik ga even een dagje sjaggie zijn en er volgende ronde weer met een goed gevoel proberen. X
@lov: ohh weer zo spannend.. hopelijk blijft Die ongi weg..!! @saja: ohh klote meid.. hopelik is die morgen gewoon weer omhoog..!!!! @jette: dikke knnuffeid.. hoop dat t bij jullie ook snel raak is..!! @posi testers: gefeliciteerd meiden..!!! Hier temp weer omhoog
De oudste van mijn zus is 1,5. Ze was net als ik al 18 jaar aan de pil........ Wil dus kennelijk niks zeggen Bedankt voor je lieve reactie in ieder geval. Dat doet me echt goed!
Heeft gewoon te maken met de vrouw zelf hoor dat zogenaamde ontpillen anders zou iedere vrouw hetzelfde moeten hebben en dat is niet dus... Maar dat je nog niet zwanger bent kan aan zoveel dingen liggen....het is gewoon ook echt een wonder hoor zwanger raken. Maar komt allemaal goed.....toch
Thanks Lov23. Je hebt gelijk maar het is even moeilijk. Ben echt uit het veld geslagen even en durf nu ook niet te testen...... Beter wacht ik tot maandag tot mijn ongi komt. Een negatieve test trek ik nu echt even niet
wacht gewoon lekker af dan.....doe ik nu ook. Is ook niet leuk zo`n neg test. Maar in principe moet je er altijd vanuit gaan dat je er ongeveer 1 jaar over doet zwanger raken....dus er is niks geks met jullie aan de hand
Ahh jette dat is balen voor jou dan zeg Ik heb dat met n "vriendin" Ze is 21 jaar, heeft een dochter van 3, een dochter van 14 maanden en 23 weken zwanger van een zoon. Toen ik vertelde dat we voor een 2e gingen kreeg ik praat dat mn zoon te jong zou zijn.. Maar 1 maand later zei ze dat ze zelf weer zwanger wilde worde en ook raak in de 1ste maand. Ik baal er ontzettend van!