@Jette: Heh wat vervelend zeg. Hartstikke leuk voor je zus natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Zeker als zij 'zomaar' in de eerste ronde zwanger is. Hopelijk komen de duivels niet, en ben jij ook gewoon hartstikke zwanger! Dan is het natuurlijk wel weer heeeel leuk, samen met je zus! @selina: Oh spannend hoor. Ik hoop dat je gewoon weer zwanger bent, en deze keer een plakker! @suuz: balen zeg Lekker chocola halen en met een lekkere film op de bank hangen! @Maybe: Temp gaat mooi omhoog. houden zo @XDanielle: Nou jou vriendin van 21 benijd ik niet moet ik zeggen. Zo jong, en dan al 3 kinderen straks! Ik had er 10 jaar geleden niet aan moeten denken! Maar ik snap dat het zuur is dat zij gelijk zwanger is als ze er weer voor gaat @Lov: He balen zeg, jij ook al op rood Maar dan kun je in ieder geval vol goede moed met de volgende ronde beginnen! Die onzekerheid is ook niet fijn. @Smnee: Ook al Elke ronde mag je balen hoor! Je wilt toch heel graag, dus elke keer dat je bloed ziet is K.U.T.! @Lov en Smnee: Ja gaan jullie inderdaad lekker Carpaccio met een wijntje halen! @Hier: De andere drie rondes had ik steeds het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, en dacht ik vanalles te voelen. Maar deze ronde denk ik: de andere drie keer is het ook niet gelukt, waarom zou het dan nu wel raak zijn?? Dat neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat het wel zo is, en ik zal ook wel weer flink balen als ik volgende week ongi word
Ik zie dat mijn berichtje wel veel bevat.. Ik zou eigenlijk liever veel en zien, maar dan moet er eerst ROZE komen!
Gefeliciteerd Vlindertje!!! Ook een lichte streep is een streep!!! Als je t echt niet vertrouwd kun je er altijd een clearblue tegen aan gooien... maare ik zeg Zwanger!
Ik mag (weer...) op rood... Ging me er trouwens niet om dat je op grijs werd gezet, meer dat smnee het dan van de lijst af wilde halen, maar gelukkig doet ze dat niet... thanks! Ga hier maar weer verder balen... gelukkig een lief vriendje die heeft geregeld dat we vanmiddag trouwringen gaan kijken... heerlijke afleiding natuurlijk
Hier wederom een witte test... wel een gevoelige cassette test dan met ochtend urine. Maar heb wel flinke krampen die ik anders nooit heb... dus ach geen rood is hoop Blijf dus nog in afwachting ipv verwachting
hoi hoi ik zie dat ik nog steeds niet op de lijst er sta ik heb al paar keer naam enz doorgegeven nogmaals bibinijmegen 32 jaar 7e ronde ,2e kind alvast bedankt
hier nog steeds geen rood de noddatum kom steeds dichterbij heb alleen last van mijn tepels en blauwe aders en bij het opstaan pijn in mijn liezen maar als ik eenmaal loop is het over
Ik denk ook dat ie positief is. Een streep is een streep, die komt er alleen als je een x aantal HcG in je urine hebt. Gefeliciteerd!
Roze dames, gefeliciteerd! Geniet ervan. Rode dames, balen zeg! Knuffel. Ik ga morgen een testje wagen. Ik verwacht er niet veel van hoor want het is de eerste ronde. Maar ja, doe ik ook gezellig mee met de meute haha.