Ey dames, Mag ik er ook bij op de lijst! Maregmo 26 jaar Ronde 1 2e kindje Owwwww. Vind het weer net zo spannend als bij de 1e
Beccie staat trouwens op de 16de er al bij Smnee.... hier verder geen nieuws.. ik wacht t wel af... gefeliciteerd in ieder geval voor de zwangere.. en uiteraard gewoon balen voor de rode... die lijst wordt helaas niet zo roze als ik gehoopt had
Gefeliciteerd Vlindertje!!! Hier vandaag vast een testje gewaagd maar helaas... ik mag dus op blauw. Misschien ook nog wat vroeg om te testen, maar zal wel gewoon ongesteld gaan worden een dezer dagen! Veerr NOD 23 oktober
dus toch mijn tip opgevolgd yeah gefeliciteerd en ik hoop dat je fijne zwangerschap zult hebben geniet er van meis !!!
Oh ja.. Wel even advies nodig. Wanneer moet ik opnieuw testen mocht mijn ongi uitblijven? Zit nu op dag 31 van mijn cyclus.
@ starshine weet je wanneer je ei is geweest ? Zo niet zou ik weer testen over 2 dagen... Ik duim voor je
Niemand? Bij die sensitest staat dat je hem 4 dagen voor nod kan gebruiken maar bij de kruidvat 2v5 zie ik nergens dat je hem voor nod kan gebruiken...
ik heb alleen ervaring met de kruidvat en cb kruidvat kan je ook al paar dagen voor je nod testen ... cb heb je veel meer hormonen nodig
Nee weet ik niet, ik dacht eerst rond de 3e maar had vorig weekend lage rugpijn dus misschien was dat hem?
ik zou om de 2 dagen testen dan verhoog je hcg (hormonen ) wel spannend al 2 dagen overtijd fingers cross hopelijk is het een zwangerschap voor je
Heb sinds vanmiddag ook ineens lage rugpijn, en links bij m'n lies telkens een zeurderige pijn. Dit heb ik normaal echt nooit als ik ongesteld moet worden. Beetje raar. Gister deed rechts boven bij mn lies bijna de hele dag pijn. Te spannend dit, weet nu wat de rest bedoeld met 'niet kunnen wachten'!
Wat testen veel al voor NOD! Ik dacht altijd dat de meeste testen pas betrouwbaar zijn na. Ik denk dat ik zelf ook te bang ben voor een negatieve test, de eerste ronde dat ik testte, kwam direct s middags mijn ongie... de volgende keer dat ik test wil ik echt een streep zien!
ja ik houd er ook niet zo van hoor dnap dat je nieuwgierig bent dat ben ik ook hartstikke maar het kan ook altijd nog mis gaan dat je gewoon alsnog ongesteld word!dit heb ik zelf namelijk ook gehad... vaak weet je dan niet eens dat je zwanger geweest bent als je voor nod niet test... iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten