Echt he! Die van mij krijgt zn laatste 4 tanden dus dat zal het wel zijn denk ik. Maar leuk vond ik het niet
@saja: pff wat is je temp vervelend aan t doen meid... Nu weet ik dat hij boj mij altijd lager is als k slecht geslapen heb..
Hallo dames, Smnee balen! Hier nog geen rood, en ben ook weer misselijk. Zou het dan toch? Durf er niet op te hopen. Lijkt me erg onrealistisch, aangezien we er bij de eerste 3 jaar over hebben gedaan... Ik ga dan ook zeker niet eerder testen als woensdag. Mijn zusje is ook nog niet ongesteld. Die gaat maandag pas testen omdat haar vriend dan weer thuis is (werkt op booreiland). Zij is nu 3 dagen over tijd...
Ja bij mij juist altijd hoger omdat ik dan te druk ben in mn "slaap" maar hoop inderdaad dat het door het slechte slapen komt en hij morgen netjes omhoog gaat..
Verscheen binnen 20 seconden.. En was echt roze/ nu dus paars Maar voelde me zo vaag vanmorgen dat m,n gevoel zei dat k een test moest doen http://i1322.photobucket.com/albums/u570/dusty2704/7467ec1fbe321b3343691e3560b9c7b5_zps33053e73.jpg
(heb al aan degene die ze verkoopt gevraagd of t kwaad kan dat t streepje smal is.. Maar ze zei dat dat kwam omdat er dan nog weinig hcg is.
@saja: hahah nee ik ben expres veel aan t drinken.. Zodat ik weet dat t niet geconcentreerd genoeg is.. K wil tot morgen wachten hahaha
Alleen dat word lang in de zenuwen.. Want mijn 2e plasje is altijd geconcentreerder als de eerste.. Denk dat k vannacht gewoon me bed uit ga om te plassen hahaha en dan weer slapen zodat ik wel vroeg ken testen
Maybe, ik zie wel een streepje hoor! WOW!!! Maar volgens FFzit je nog maar op 6dpo, klopt dat wel dan denk je? Ooooh ben benieuwd naar je testje van morgen, maar streep is streep