Ja dat doen ze tijdens de curettage. Maar afgelopen maandag uitslag van gehad en dat was allemaal goed.
Is er niks achtergebleven misschien... Ik,weet ook verder niet hoe lang je blijft vloeien...hoop voor je dat het snel weg is!
1 tot 2 weken dus heb nog tot maandag Maar we zullen het morgen zien als ze inwendige echo maken. Maar ik denk doordat ik aan het werk ben (poetsen) dat het daarom weer wat erger word. Overdag geen last van namelijk. (wuahaha klinkt of ik thuis niks doe Maar mijn huis is niet zo groot als een school en kdv hihi)
@ Troelaa, sterkte!! Hopelijk valt alles mee... Pfff hier ben k t helemaal zat met me ongi.... kan om de 2-3 uur tampons gaan verwisselen. (sorry voor dat detail) Met de pil was t nooit zo erg maar zonder is gewoon drama... zal ook wel 5-6 dagen duren dan... BAH!!!!!
Zo, ik mag eindelijk mijn banner laten zien haha. Afgelopen zondag de laatste pil genomen en gister ongesteld geworden en dan begint dag 1 van je cyclus hihi. Ik mag dus echt zeggen dat we aan de 1e ronde beginnen. Ik vind het weer zoooo spannend!
Heeej gezellig!!! Succes alvast en vooral veel lol hebben met klussen heh Ben benieuwd of het gelijk raak is met ronde 1....
Dankjewel! Met dat klussen zal het wel goedkomen, we oefenen al 15 jaar en zijn vorige maand getrouwd haha . Zou wel leuk zijn, een kindje gemaakt in je witte broodsweken. Maar ik zou heel verrast zijn als het gelijk lukt hoor. Met ons zoontje hebben we er 9 maanden over gedaan. Maar ja.....je weet het nooit .
Oh leuk gefeliciteerd!!! Ik ben twee maanden terug getrouwd.... en zijn eind oktober pas een jaar bij elkaar hoor Ik was bij me dochter ook pas de tweede ronde zwanger... t lijkt er toch op dat mijn lichaam toch even eerst zijn cyclus wil oppakken... maar we gaan t zien of die theorie klopt deze maand
Ronde: Hier eerste keer al in de 2e ronde raak en daarna ook vrij snel. Maar is toch elke keer verschillend. Valt denk ik ook weinig over te zeggen. En dames nog gefeliciteerd met jullie trouwen! Nog plannen voor vandaag? Ik ga straks om half 4 de kids van zuslief van school halen en naar mijn vader brengen. Dan weer klaar maken voor te gaan werken. En ben zooo blij als ik manlief weer zie straks
Dankjewel Troelaa! Mijn plannen voor vandaag? Deze werkdag doorkomen...Zit nu stiekem te forummen hihi.
Hier even ons familieportret . Het is een beetje vage foto want de echt foto's heb ik nog niet (ik haal hem er wel strakjes weer af hoor). Bekijk bijlage 276542
@wendy: gave foto meid..!! hier verder geen plannen... net nieuwe stapelbed van de kids in elkaar gezet... wat een ramp is dat zeg in je 1tje.. dat doe ik dus never nooit meer.
@wendy, moooooooooi. Ik ben hier helemaal hyper. Echt niet normaal. Heb 2 weken geleden provera geslikt en werd maar niet ongi, Ik baalde daar een beetje van want dan kon Ik ook niet beginnen met clomid. Vanmiddag was Ik vrij dus wou de gyn gaan bellen. Maar ja, dan gaan ze vragen of je wel al een testje had gedaan. Daar had Ik dus helemaal geen zin in, heb al zoveel omowitte testen gezien en Ik voel ook niets, dus dat kan gewoon niet. Maar ja, toch maar ff langs de kv. En wachten met plassen. Krijg Ik ook nog zo'n klein beetje ook nog. Nou, moet maar, dacht Ik. Nou.... WOW. Ik ben zwanger!!!!! Whaaaaaaaa. De teststreep stond er direct. En donkerder dan de controle. Jeej. Ben zo blij. Ik mag dus van de lijst af. Hopelijk zijn jullie ook allemaal aan de beurt. Ik hun Iedereen dit gevoel.