Lusvi beetje vroeg toch?? Over 4 dgn pas Nod, zonde van de test want kan nog altijd raak zijn toch? Hier krampjes af en aan. Brrr
Jaa nouja op Predictor stond dat ik vanaf vandaag al kon testen, was ook gewoon nieuwsgierigheid. Ga nu dus maar niet meer testen. Want mijn NOD is vrijdag, denk ik. Cyclus wil nog wel eens 2/3 dagen langer worden soms
Lusvi, niet de moed verliezen meis, je bent aan de vroege kant en naar mijn weten heeft de predictor meer hcg nodig, je kan dus nog alle kanten op!!
Hoi allemaal! Ik ben even niet heel erg actief geweest op het forum. Ik zit nu op het wachtbankje want mijn NOD is zondag de 28e. Dit is nu mn 2e ronde, maar het voelt ook al anders dan mijn eerste ronde moet ik zeggen. Ik heb nu veel minder steken etc. Wel af en toe als ik ineens opsta. Dan heb ik een heel venijnige steek onderin mn buik/bekken. Maar wel veel minder dan bij de eerste ronde. Waar hebben jullie last van? Ik weet dat het bij de een heel anders voelt dan bij de ander, maar soms is het toch een geruststelling dat meiden die hetzelfde voelen, en bij wie het op zwanger is uitgedraaid, me een beetje gerust kunnen stellen! Groetjes Egeltje
Haha ik verlies geen moed hoor, maar ik ben ook nog maar met ronde 1 bezig dus ik mag absoluut niet klagen. Ik heb niet met Predictor getest, maar met Kruidvat 2v5. Het zit trouwens wel in de familie dat we bijna niet positief testen, en toch zwanger. Mijn moeder was al 5 maanden zwanger van mij toen ze erachter kwamen. Slikte de pil, werd ongesteld alles
Hallooo dames, Nieuwe roze dames... GEFELICITEEEERDD!!! Super leuk.. Rode dames... Knuffel voor jullie, echt rot!! Hier dezelfde kwaaltjes, beetje steekjes/krampjes af en aan.. Gevoelige tepels (maar eigenlijk aan 1 kant, raar he???) En zoiets raars wat ik helemaal niet weet of het ermee te maken heeft maar heb gewoon nergens trek in.. Avondeten verzinnen ben ik ureeeeen mee bezig.. Ook geen trek in snoepjes enzo... (normaal eet ik dat de hele dag)... Zo raar... Bekend bij iemand?? Ik ga maandag testen denk ik.. Als ik niet ongesteld ben geworden.. De laatste week gaat altijd suupeeeer langzaam... Maar wel drukke week dus dat scheelt weer.. Pff wachten, wachten en wachten!!!
Laatste week gaat idd langzaam... voor mij over 2 dagen NOD. En echt kwaaltjes nee... soms krampjes in buik en gevoelige borsten wel. Maja of dat t nou is... ik vind het in ieder geval niet herkenbaar aan mijn eerste zwangerschap. Naja woensdag zullen we t weten denk.... wel of niet ongi verraadt al een hoop
Hallo allemaal, ik zie dat ik jaren geleden mij heb aangemeld. In 2009 om precies te zijn, best wel confronterend eigenlijk. Ik zou jullie mijn verhaal eerst even vertellen zodat jullie weten hoe het bij ons op het moment gaat. Ik heb inmiddels een andere vriend. Mijn ex had toch een andere kijk op de toekomst dan ik. Na 7 jaren hebben we daarom besloten om uit elkaar te gaan. We gaan nu als vrienden met elkaar om en dat gaat super. Hij heeft inmiddels ook een vriendin. Mijn huidige vriend is echt een geweldige kerel! Hij is weliswaar iets jonger dan mij maar heeft het goed voor elkaar en heeft hetzelfde idee over de toekomst. Al snel woonde we samen en binnen een half jaar hebben we een prachtige, maar knusse, ééngezinswoning gekocht! Inmiddels begint alles er een beetje op te lijken en willen we nu toxh echt verder met de volgende stap. Maar helaas... Ook nu raak ik niet zwanger! We zijn inmiddels al een half jaar aan het reizen naar de Gyn. Ik bleek geen eisprong te hebben. Bij mijn vriend was alles goed. Ik ben inmiddels 2x geopereerd. De eerste keer om te kijken of alles wel goed doorlopend was, dit was gelukkig allemaal goed. En nog een x om een tussenschot uit mijn baarmoeder weg te halen. Deze bestond namelijk uit twee gedeeltes. Afgelopen maand heb ik mijn eerste ong. gehad na deze operatie. Ik heb veel bloed verloren en veel pijn gehad. Maar volgens de Gyn. - aardige man trouwens! - hoorde dit nog bij het verwijderen van het tussenschot. Toch heeft de Gyn. gekeken of er nu een folikel groeide. Dit was het geval. Er was één folikel die groeide en we moesten daarom zaterdag 13 okt weer komen om te kijken of deze ook tot een eisprong kwam. Zaterdag kwamen we dus voor een inwendige echo - waar ik er nu al wel 20 van heb gehad -. Op deze echo waren wel kleine folikels te zien maar de grote was weg. Er bevond zoch wel wat vocht in de eierstok wat kon wijzen op een EISPRONG!! Naar huis gegaan en op advies van de dokter wezen klussen. Tijdens deze dagen heb ik iets bloedverlies gehad, wat ik natuurlijk direct heb gegoogled. Dit kon een ovulatiebloeding zijn. Dit klopte met de symptonen.... Dus zou het dan toch??? Vanmorgen had ik hele lichte krampjes in mijn onderbuik, en had een heel licht roze vlekje op het wcpapier... Ik hoop toch zo dat het iets positiefs is... Ik kan op zijn vroegs morgen testen, als ik het allemaal goed heb uitgerekend. Ik wil het jullie toch mededelen omdat het voor mij allemaal soms teveel wordt en er misschien toch mensen zijn die met mij mee kunnen praten en mijn geveol kennen. Om mij heen worden mensen zwanger, dat steekt. Ook mijn ex weet dat wij vaak naar het ziekenhuis moeten. Afgelopen x dat wij heen zijn gegaan en we thuis kwamen kreeg ik een Whatsappje van hem. Het berichtje luide: Hoi alles goed? Waarop ik antwoorde: Ja hoor en daar? Hierop kreeg ik een reactie die inkwam als een bom! "Ik moet je iets vertellen. Je bent de eerste die het weet en je mag ook niets door vertellen. Ik vond dat je het moest weten. " Jullie raden het... Hij wordt PAPA! Voor hem geweldig.. Maar voor ons kwam het binnen als een BOM! Nou ja... Ik hoop zo dat het bij ons ook snel raak ik. De rommelkamer zou ik graag willen omtoveren in de kamer van ons wondertje...
Jeetje kan me heel goed voor stellen dat dat keihard aan komt ik ga duimen voor je dat het snel raak is. Gewoon om terug te kunnen slaan en zeggen: niks zeggen hoor alleen jij weet het. IK WORDT MAMA!
Chantal, wat een pijnlijk verhaal. Op zo'n bericht van je ex zit je dan echt niet te wachten. Hopelijk mag het snel raak zijn bij jou!
Chantal wat een naar verhaal. Ik hoop voor je dat het snel raak is. Zwangeren: van harte gefeliciteerd! Hopelijk kot er nog meer roze bij. Hier: Vandaag hebben we een reisdag gehad dus tijd om met zwanger worden bezig te zijn en dat is niet goed als je op het wachtbankje zit. Gelukkig de komende 2 dagen excursies en dan al bijna nod. Spannend! Want ik hoop zo positief te testen aan het einde van deze droomreis.
Het is wel te doen hoor. Niet die bang makerij dingen gaan lezen op internet. Ik liep me ook heeeeeeel druk te maken. Waardoor ik dus de hele boel van binnen dicht kneep. Bij mij was me baarmoeder gekanteld dus was wat moeilijker om te doen. Was dan wat minder prettig om dat slangetje er in te krijgen. Dat is per vrouw verschillend ga ik je niet verder over vertellen Enige wat je voelt als ze die vloeistof in spuiten is misschien nou was zal het geweest zijn 5 seconden een velle menstruatie steek en dat ebt weg. dan is het alleen ongi gevoel. maak je niet druk meid komt helemaal goed tis alleen naar dat je je weer bloot moet geven. maar je krijgt er een handdoekje overheen. Als het goed is krijg je 2 naproxan tabletten die moet je gewoon allebei tegelijk nemen. Komt goed X Ik merkte alleen dat ik dus wat dagen overtijd ben geraakt maar alles werkt nog Ik mag op rood Profiteer lekker van je hsg meid want je bent 3 tot 6 maanden extra vruchtbaar lekker klussen!!
Oke, ik wordt gek van mezelf! Ik ga en test halen.. Misschien wordt ik dan wel ongi en ben ik van mijn onzekerheid af! ik laat het jullie weten!!
heftig verhaal chantal maar op zo berichtje van je ex zit je natuurlijk niet te wachten!!!sterkte en succes