De operatie is goed gegaan. Ze hebben zoveel mogelijk weggehaald. Ook de echo was goed. Op 9 november krijg ik nog een kijkoperatie met een soort van roesje. Als ik nu niet zwanger ben mag ik dan ook eindelijk met de medicijnen beginnen! Eindelijk..!!! Heb nu krampen in mijn buik wat op een beginnende ong lijkt.. Potdorie... Wat betekend trouwens MMM? Ik ken de term MM wel? Ik wil namelijk ook op de lijst als dat mag en kan? =)
Tjo, er wordt bijna harder gepost dan ik kan bijlezen, maar het is gelukt! Chantal, wat een heftig verhaal zeg! Hoop dat het nu snel raak is meid! Dikke knuf. We hebben sinds 3 dgn de speen bij mijn zoontje afgepakt. Oh wat voel ik me een gemene mama! Hij vindt het verschrikkelijl! Zo verdrietig en overdag niet meer kunnen slapen. Vorig jaar ook al eens geprobeerd, maar na 2wk ben ik toen toch weer gezwigd! Ben blij dat me dochtertje dit probleem niet zal hebben. Zuch.
Goede avond. Ik ben de hele dag al lichtelijk misselijk als ik uit adem. En sinds 2 dagen lage rugpijn. Voel me al 2 weken flink beroerd, maar het zet helaas niet door.. Mn zoontje is al 2 weken goed verkouden echt zielig. Man hoest als een zeehondje.. Gaat lekker hier! Wat veel roze dames op de lijst
Hallo dames, eigenlijk de hele maand niet op het forum geweest.. Zie al wat dames op roze; Gefeliciteerd!! NOD komt weer in zicht. Morgen weer bloed prikken ivm progesteronwaarde, hopen dat clomid is aangeslagen! Heb wel een positieve ovulatietest gehad op dag 17. Succes allemaal op het wachtbankje.
Hoi meiden Wat is er lekker veel geschreven vandaag! Chantal, wat een rot verhaal! Hoop dat het bij jou ook snel raak is meid en je lekker kunt gaan genieten! Chiqui, even een moeilijke fase meid maar het is door bijten, dan is hij er straks wel helemaal af. Hoe oud is je zoontje? Mamavannikhil, je kan nog alle kanten op, misschien over 2 dagen weer opnieuw proberen? Ik heb juist geen testen nog in huis, weet dat ik me dan niet kan bedwingen maar als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik even langs het kv en wil ik woensdagochtend een poging wagen, eerst morgen maar eens afwachten!
Wij gooien de speen eruit als Sint in het land is.. mag ze 'm in haar schoen doen! (en krijgt er een paraplu voor in de plaats.. wil ze graag hebben met zoon ging dat met 2,5 jaar gelijk goed maar ik verwacht met dochter wel gedoe... tja, even doorzetten
Ik ben idd van plan om.woensdag nog een keer te testen als er nog niks is, ik ga namelijk een lang weekend naar mijn ouders! Ben benieuwd.. Zie dat jij al 2 dagen over tijd bent! Voel je ook iets? Of helemaal niks.. Ik heb namelijk het gevoel dat ik steeds meer kwaaltjes krijg! Misschien is het wel niks.. Jij iig succes voor woensdag en hopen dat die ongi wegblijft!
Bij mijn beide dochters heb ik de speen in 1 keer weg gehaald, gelukkig hebben ze er weinig moeite mee gehad. Mamavannikhil, ja spannend he, gelukkig heb je iets leuks in het vooruitzicht, heb je lekker even wat afleiding. Ik heb wel krampjes af en toe maar verder weinig kwaaltjes. Had wel enorme last van m'n borsten maar voor m'n nod was dat vele malen minder, nu nog wel gevoelig maar niet zoals voorheen. Voor het eerst sinds 2 weken heb ik wel wat meer energie, was echt brak maar m'n meiden hebben vakantie dus kon tot 10 uur vanmorgen uitslapen, misschien voel ik me daarom wat beter. En in de ochtend drink ik geen koffie meer maar thee...
Ja meer kunnen we op dit moment niet meer doen dus het is afwachten. Bedankt dat je een stukje opschuift voor me erg aardig. Wat wordt het wachtbankje toch al vol zo.. Gezellig zeg.. Bakkie thee erbij dames?
En gaat de gemeenschap ook beter? als ik vragen mag? MMM staat voor medische malle molen, of andersom. haal het altijd door elkaar je mag op de lijst hoor, wanneer is je NOD? en als ik dan ook leeftijd, ronde en kindje mag?
Hè meiden Idd veel gepost,.. Wel alles gelezen maar onthoud slecht de namen... Chantal.. Heftig verhaal,.. Hopelijk komt jouw tijd snel! Groen gefeliciteerd,.. Super hoor,.. En ook voor de andere roze meiden... Voor de twijfeltestmeiden.. Erg spannend! Hier vanochtend neg test,... En vanmiddag uit t niets ongesteld... Mag dus helaas op rood... Baalde enorm Vooral na zolang overrijd. Cyclus gaat steeds langer worden helaas.. Ff baal dag dus maar reep chocolade doet wonderen.. Nu lekker slapen.. Succes meiden!!
Zag mezelf er nog niet bij staan. 3e ronde, 2e kindje, NOD was 18-10, 30 jaar. Helaas tot op heden negatief getest.
Om kwart over 10 al naar bed gegaan, was erg moe.. Word ik eerst getreiterd door een mug. Mug dood, word ik ineens misselijk en maagzuur... Nu maar beneden ff voor de tv hangen..
Ja lekker maar wat spelletjes erbij gaan halen om de tijd te doden? Duurt nog zolang tot NOD. Hier al wat verschillende kwaaltjes bah. Ben vanmorgen weer misselijk op gestaan, hopelijk gaat het straks wat beter.
Nou hier de foto's, het is een heel licht streepje... maar hij was anders altijd omowit... en nu staat er toch echt een streepje!!! Bekijk bijlage 282174 Bekijk bijlage 282175