@Maybe al getest? Hier een beetje kriebel gevoel bij mijn liezen... wel wat vroeg voor 5dpo lijkt mij hihi
goedemorgen meid, ik heb normaal gesproken last van mijn borsten nooit last van mijn tepels mijn vriend mag er niet aankomen omdat ze pijnelijk zijn ,vorige week had ik last bij het opstaan van de stoel bank of bed dat ik pijn in mijn liezen had als ik eenmaal liep weg was nu is dat weg ,ik heb overdag erg misselijk was.ongikrampjes heb ik niet . ik ga vrijdag of zaterdag testen dus ik ben benieuwd dankje wel en jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap
ik heb elke maand last van pijnelijke borsten en ongi steken in mijn buik en koppijn en ik het is altijd optijd maar er kan nu nog van alles gebeuren het is de eerste keer dat mijn vriend niet aan mijn borsten mag komen dat is echt een straf voor hem haha ik heb nu enkel vermoeid veel plassen tepels en misselijk
Verwachte een witte test idd omdat ik weinig kwaaltjes had. Ja steken in me borsten enz... Maja dat kan ook bij ongi horen.
Haha nou hopelijk test je snel positief ! We willen een roze maand!! (al valt mijn nod net buiten oktober haha, wel positief gezien mijn pendels hahaha)
ja idd een rose maand ,dat zou mooi zijn als je volgende maand positief test ivm je pendels ik hoop dat ik deze week nog pos test heb
Jeniyah joeeeeeeehoeeeeeeer gefeliciteerd! Alle rode dames: jammer, succes weer voor de volgende ronde! Hier ook nog geen ongie te bekennen en geen krampen! Spannend!
Gefeliciteerd Jeniyah!! Wat super zeg! @ bibinijmegen: Hier hetzelfde, pijnlijke tepels, misselijk.. Pff. Laat me ongesteld worden of een positieve zwangerschaps test, weet ik waar ik aan toe ben! @mabey3: Heb je al weer getest? @alle rode dames: Balen! Hopelijk meer succes in de volgende ronde! @ alle zwangeren: Gefeliciteerd!!
Weet iemand trouwens of verklevingen en littekenweefsel binnen in je buik een zwangerschap kunnen bemoeilijken?
ik heb liever dat ik ongesteld word dan een witte test maar fijn dat ik niet de enige ben met pijnelijke tepels en misselijkheid.. heb je de misselijkheid afentoe of overdag alleen ,ik namelijk alleen overdag in eenstuk door
Dat hangt er vanaf waar ze zitten. Je buik is de verzamelplaats van je ingewanden, baarmoeder, eierstokken etc... Het is geen orgaan. @FF: Mijn temp blijft mooi hoog, hopelijk blijft dat zo
Jeniyah, gefeliciteerd! Nu lekker genieten en ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat! Bibi, bij jou ook erg spannend, kun je je nog bedwingen? Voor de rode dames, balen hopelijk hebben jullie meer geluk in de volgende ronde! Hier nog niks te bekennen, heb gisteravond en vannacht wel last van krampjes gehad en had verwacht echt ongesteld te zijn met opstaan vanmorgen maar nee dus niet! Ga vandaag een test kopen en morgenochtend een poging wagen als er niks gebeurt...
Ja dat is moeilijk uit te leggen haha.. Vooral in m'n onderbuik zit veel verkleving + littekenweefsel.. Ik ga het eens aan de huisarts vragen als ik daar heen moet!
Ik ben de hele dag door misselijk, met uitschieters dat ik echt even rustig moet doen anders ga ik overgeven. Heel vreemd! Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, zal voor je duimen! Maar ik ben de hoop verloren dat ik zwanger zou kunnen zijn, dus laat me maar ongesteld worden. Kan ik door naar ronde 18