Voor je ei PIEK je LH maar LH zit altijd een beetje in je lijf. Er is een piepklein kansje dat de test HCG heeft opgepikt maar dat lijkt niet waarschijnlijk omdat je pas 9dpo bent. Waterige afscheiding is soms wel een zwangerschapssymptoom De hormonen FSH en LH worden door de hypofyse geproduceerd en spelen bij de vrouw een belangrijke rol in de menstruatiecyclus. Gedurende de eerste twee weken van de menstruele cyclus (de folliculaire fase) stimuleert FSH samen met LH de groei en rijping van follikels in de eierstokken en de productie van oestrogenen. Na de ovulatie, in de luteale fase, zorgt LH samen met FSH voor de aanmaak van progesteron door het corpus luteum. Progesteron remt de LH- en FSH-productie, waardoor deze hormonen uiteindelijk weer in een lage concentratie aanwezig zijn.
@Cygnet: Bedankt voor je snelle reactie Ik heb ook al even gegoogled en het kan inderdaad dat de ovutest een streepje geeft en dat je een paar dagen een positieve zwangerschapstest hebt. Maar er zijn net zoveel keren dat je gewoon ongi wordt geloof ik. Dus zit niks anders op dan wachten wachten wachten....pffff Het gekke is wel dat ik VOOR mn ei echt omowitte ovutesten had, en pas 1 dag ervoor een licht lijntje en de dag zelf een knaltest. Maar we zullen zien, ik wil mezelf niet gek maken. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word dit weekend, want ik had er toch al niet zo'n goed gevoel over deze maand.
Hier bij de gyn geweest. Moet op CD21 progesteron prikken en op 27-11 weer terug komen dan gaan ze bespreken hoe of wat..
@saja: duim voor je dat alles gewoon goed z,n werk doet meid..!! Sorry voor t lange wachten.. Test van vandaag lijkt mij niet veel duidelijker dus laat nog maar op twijfeltest staan.. http://i1322.photobucket.com/albums/u570/dusty2704/zp/6ccda13d7813699883475c8a04a1a0f8_zps03c0708b.jpg
Nou maybe, Ik hoef nu echt niet meer te turen en zie hem gelijk hoor!! Ik vind hem wel duidelijker geworden..
@saja: ik ben heel voorzichtig... Ga nu pas zaterdag weer testen en dan met een digi... Pas als die zwanger zegt wil ik echt op roze...
@maybe oehh spannend ik zie wel echt een streep maar is mog wel licht..! Nu ik lees over waterige afscheiding.. Dat heb ik ook al twee dagen even voes verhaal maar dan als ik snel opsta voel ik het gewoon lopen en tis echt waterdun..
met schaamrood op me kaken laat ik me ook weer even zien ik heb vanmorgen getest en helaas negatief ik denk te vroeg getest maja ik w8 het af. iig tot na me nod. ff ego: ik moest vanmorgen naar het zkh voor een LTT. er word dus bloed afgnemomen eerst via vingerprik daarna via me arm word ik me tijdens het bloedprikken toch niet goed. was bijna helemaal van de wereld kon nog net een paar dingen horen. maar nu hoor ik dus de ene verpleegster tegen die andere zeggen heeft ze heel erg last van haar zwangerschap dat ze zo heftig hierop reageerd whahah en tja toen was ik vertrokken dus de rest weet ik niet. nou daarna moest ik een of ander goor melksuiker drankje opdrinken en je raadt het al hoppa!!!! k had er 2 x plezier van, de rest bleef er gelukkig wel in pfff anders had ik nog een flesje leeg moeten drinken. ik heb me ochtendje wel weer gehad ben me bed ingedoken en geslapen tot 2 uur heerlijk heeft me goed gedaan. zo ik moest ff kwijt sorry hoor.
Bekijk bijlage 282264 Voor het harde bewijs Tjeeemig... gewoon weer in de tweede ronde Wij zijn echt zo blij!!!! En minimale kwaaltjes....
Dat is pas een duidelijke test hihi Jeniyah nu kun je er niet meer om heen. maybe ik zie ook heel duidelijk een streep. Hoo pdat ie duidelijker voor je is zaterdag. Hier net lekker even op de bank gelegen, kan toch heerlijk voelen als je even de rust neemt voor jezelf
Hoi Dames! Jeeeeeetje wat een hoop berichten iedere dag ik kan het amper bijhouden. in ieder geval voor de zwangere dames: Gefeliciteerd! super! voor de negatieve testers: balen! en op naar de volgende ronde! hier nog 5/6 dagen voor NOD. kan het nu al niet meer uit houden van ongeduld. denk van alles te voelen maar geen idee of het uberhaupt symptomen zijn en of ik het me misschien inbeeld. heb vooral last van een soort spierpijngevoel in mijn buik net boven me navel, ook aan de zijkanten van mijn borsten en veel afscheiding. heb nu ook sinds 2 dagen dag ik regelmatig duizelig ben als ik te snel opsta. klinkt dit voor iemand bekend?
Joepie, nog meer zwangere! Gefeliciteerd meiden! Even wat anders, hoe zat het eigenlijk met die tampontest?