@saja: dat had ik ook is helaas misgegaan... Ben getrouw op uitgerekende datum van me andere knul.. En hebnook een sterretje wat verwacht werd op mijn verjaardag
Nou duidelijk.... We zijn weer kampioen streepjes piessen... Cb digi zegt niet zwanger dus zet mij maar op blauw
@ maybe , ah kut zeg!! Ik hoop dat je dan gewoon te vroeg was, hoeveel dpo ben je nu dan? En hoeveel hgc heb die test nodig?
Nou ik vrees van niet.. Ga zowieso de FA bellen.. Want volgens die doos was m,n ei natuurlijk op dag 9 dus dan had k allang ongi moeten zijn
@ maybe, volgens ff 9 dpo dus misgien tog te vroeg... Anders proberen te wachten tot je volgens ff 14 dpo ben en dan nog eens testen...... Of bij fa vragen om bloedtest?
Goede morgen dames, @Maybe. Wat balen hopelijk heeft de cb het toch verkeerd en kom je toch op roze te staan. Ik duim met je mee. Ik ga zo weer werken het is niet veel post dus ik ben rond half 1 weer thuis om heerlijk van mijn vrije middag te genieten. Fijne dag allemaal en tot spreeks!
Hier nog geen ongi doorgebroken of iets wat er op lijkt. Dus spannend. Morgen 14 dpo, maar wil vrijdag pas testen als ik dan nog niet ongi ben.
@Maybe hoop echt voor je dat ie nog roze word. Je zei het de hele tijd ook al wel, dat je nergens op hoopte.. Bah! Mooie kl*te..
Nou ik vind t kut voor je hoor Maybe!! Had echt gehoopt op goed nieuws!! Ik hoop dat er nog wel wat zwangeren bij komen hoor!!
ooh shit zeg maybe.. maar vind wel raar zag toch duidelijk steeds een streep mssn toch te vroeg getest met digi?? hopelijk heeft die het gewoon fout dikke knuf!! @t saja thanks dat neem ik mee voor de volgende ronde mocht die nog komen..