Ik heb juist bijna geen afscheiding, terwijl ik dat normaal altijd wel beetje heb. Moet zeggen dat ik er normaal ook niet op let, en nu wel
ok nou ik hoop het voor je meid die tijd gaat zo langzaam he als je zit te wachten. begon bij jou die afscheiding gelijk na je ei?
@jenn, Nou eigenijk in het weekend maar vndaag heel erg.. Ja weet niet precies waneer ei is geweest dacht vorige week wo,do, vr aan me ovu testen te zien.. Alleen me vorige cyclus was heel lang dus weet het eerlijk gezegy niet zo goed. Let wel op slijm en die is vndaag dus zo.. Waneer begon het bij jou?
@djoon bij begon het gelijk na me ei en werd alleen maar erger, gister d8 ik dat het minder werd maar het word nu weer erger. en heb en weekje geleden ook een bloeding gehad dus hoop op een innestelling maja we zullen het vrijdag wel zien
Hmmm, ik voel me zwanger (moe, honger, gladde huid en steekjes/branderig gevoel in mijn baarmoeder), maar ik ben bang dat dat door de Utrogestan komt . Ik zit nu op 8 DPO, nog 6 dagen wachten tot testen .
ja mijn cyclus is erg standvastig ik heb enkel last van me tepels die doen erg pijn erg moe en overdag steeds hele dag stuk door misselijk jij erg last van ?
Yep. In 2012 bij 6+2, 4+4 en 8+2. Tja, ik vind het zelf ook best een nare historie . Toen ik me in 2009 aanmeldde op zp had ik nooit gedacht dat ik ooit zo'n onderschrift zou hebben
Ik mag op rood. Heb bruinverlies, dus mag door naar ronde 18. Ik hoop dat de rest van de lijst lekker roze wordt!! Succes meiden.
Dank je wel meis! Ik blijf nog een beetje meelezen hier, hoop dat er nog veel roze meiden komen waaronder jij! Maar nu neem ik eerst een wijntje, en kruip daarna mijn bedje in. Morgen weer opstaan met positieve gedachtes, ooit mag ik ook op roze!
damesss... weer ff een post van mij ongi is gelukkig aan het minderen.. maandag had ik zoveel verlies.. ik hou er mn vraagtekens bij Morge naar de gyn om te kijken wat er zat wat hij zat op echo.. vind mn lichaam echt maar raar doen.. maar misschien moet ik ook niet al te veel verwachten na zo'n miskraam..Hoop toch dat er duidelijkheid komt morgen (ook van al bruinverlies midden in cyclussen) en misschien wil hij me wel helpen mn cyclus wat te verkorten of iets..pffff wat alleen t ergste is, als je opnieuw weer moet beginnen, en dan de dagen die zo langzaam gaan wat betreft ovutesten, na de ovu weer de zw. testen...wachtbankje is toch niet echt mijn ding
mrsdee balen meid succes de volgende ronde! Brix ik hoop dat je deze ronde op roze mag met een plakbeeb. Hier vanmorgen vroeg wakker en dat op mijn vrije dag, heb net mijn medicijnen maar genomen zodat ik zo kan eten. Hopelijk is mijn misselijkheid daarna wat minder. Het is hier wel rustiger aan het worden.