THNX Ik wou dat ik je kon geloven meid!!! Hahaha maare van uit omg Arnhem is t zeer onwaarschijnlijk!!! Mannetje heeft slaap dienst dus moet t alleen redden vanaaf... dat wordt GTST en Robinson Exp
wow wat een mooi buikje tweety! en ik had je helemaal niet zo voorgesteld haha. ik weet hoelaat je wil gaan slapen jeniyah? ik rij wel door ik ga ff foto zoeken van mij, haal hem wel weer eraf hoor hihi
Hahaha... morgen nog werken dus denk wel rond 11 uur. lol.... aaah wie weet als je ooit in de buurt van Hoorn komt
he ships de foto ook gemist. hoe had je me dan voor gesteld esmee hihi. en de buik op de foto was een buik van 34 weken zwangerschap hihi en 2 weken later kwam meneertje al.
zijn alle geïntresseerden aanwezig ? dan zet ik hem nog eens neer oh tweety, donker kort haar? haha totaal niet he.
@maybe..haha ik kan ook nooit wachten met zo'n dingen en begin ook alleen! Ja en als de kindjes blij zijn dan was hetbtenwaard idd., @smee jazeker.....heerlijk genikst hahahaha
haha donker kort haar hihi grappig. dus echt niet idd mijn haar is juist heel lang hangt ruim over de helft van mijn rug als het los is. pfff me lichaan is weer raar. verloor vanavond weer wat bloed. gek gedoe. ff een ovu testje gedaan en daar was heel in de verte een streepje te zien dus ijn ei kan het nog niet zijn.