Mooie trouwfoto's meiden. Ik durf niet... Na 2 dagen extreme ongi was er vandaag niks/amper wat meer. Misschien toch leeggebloed Hopelijk is de wond nu genezen en bloed dat ook niet meer. En dan zijn we helemaal klaar om aan de nieuwe ronde te beginnen
Mag ik ook op de lijst? Gigi85, 27, 1e kindje, 5e ronde, nod 28 oktober Ik ben eigenlijk niet helemaal zeker over mijn nod, na eerst een aantal keren heel regelmatig ongesteld geworden te zijn, waren de laatste 2 cycli 38 en 28 dagen. Ik hou nu maar aan wat fertility friend zegt.
Wow ior, ik lees nu net alle berichten bij, wat super!! Gefeliciteerd En meiden mooie fotos hoor! Wij zijn nog niet getrouwd, dus kan er niet mee showen haha!
Ik mag me hier ook melden, voor het eerst! (na verassings-zwangerschap en helaas MK eind mei dit jaar...) Eva, 26 jaar, eerste "echte" ronde, 1e kindje Ik denk 27 oktober! Succes meiden!
Hallo meiden, Wat wordt er gezellig gekletst! Ik wil graag op jullie lijst: nod 25 oktober, 2de kindje, 10de ronde na mk We zijn inmiddels alweer 4 jaar aan het proberen. En ik vind het op het moment erg moeilijk. Vandaar dat ik de laatste tijd niet veel meer heb meegeschreven. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Toch vind ik het fijn om op de lijst te staan. Want ik wil op ROLZE!!! ha ha net als jullie allemaal natuurlijk! Mooie trouwfotó's heb ik gezien! Gefeliciteerd meiden, met jullie huwelijk! Geniet ervan! groetjes!
@jolan: veel sterkte deze ronde meid..!! Hier vandaag eerste tablet clomid naar binnen nu hopen dat het aanslaat Dag begon al lekker want de site van ticketmaster was gek aan het doen en ik MOEST kaarten hebben.. Maaaaarr gelukkig ik heb ze
@jolan heel eveel succes deze ronde. Ik hoop dat je eindelijk die twee mooie streepjes mag zien. @maybe waar ga je heen? Concert? Jij ook succes deze ronde
Gaaf Pink. Veel plezier alvast. Is altijd een feest. Dank je wel ben erg benieuwd. Vorige twee gingen zo snel. Stiekem wel een beetje eng weer.
Ja precies, doe gewoon rustig aan. Is wel een fijner gevoel he? Op de een of andere manier kan ik het nu ineens beter loslaten. Zit ook niet de hele dag het forum af te struinen Lukt het bij jou ook een beetje?
@justdakota: klopt ze maakt er altijd een feest van.. ben tot nu toe bij alle concerten geweest... t was nu alleen in 1,5 uur al volledig uitverkocht.. (gelukkig zat ik al vanaf 8 uur online) En ja bij mij gingen de eerste 2 ook super snel alleen nummer 3 helaas niet duim dat t bij jullie snel raak mag zijn
Ior, GEFELICITEERD!!!! super zeg En ik heb de trouwfoto's gemist, balen!!! Welkom Jolan, geef de moed niet op hoor! Als het zover is ben je al het wachten vergeten. Ik ga heel hard duimen voor je
@lov: de dvd's van voorgaande staan hier nog regelmatig keihard aan.. dus kan niet wachten Manlief gaat voor het eerst.. ik heb hem aangestoken hihi
Leuk PINK!!!! Ben er al eens geweest.... is fantastisch!!!! Zo ga lekker ff wandelen en vanavond competitie tafeltennis.... wel lekker gezellig!!