Ik moet op rood... Ben best wel erg verdrietig deze keer, hadden allebei sterk het idee dat het zover was, en voor ons duurt het nu toch langer dan we hadden gedacht. Weet het even niet meer. zucht.
Ow balen Mixje Hier nog niks, behalve een opgeblazen gevoel en veel lucht Dat zou betekenen dat ik morgen last krijg van obstipatie en morgenavond dus ongi word. Grappig dat het op een bepaald moment zo voorspelbaar wordt he. De volgende ronde zou ik op mijn verjaardag mijn NOD hebben volgens mij
Ik mag alweer op paars . Mijn test van vanochtend was alweer lichter geworden en het streepje was al niet veel. Nu maar wachten op het bloeden.
Brix vervelend die onzekerheid! Zal voor je duimen dat het wondertje toch blijft plakken! Hier al wel helderrood slijm gespot dus verwacht dat ik vandaag ongi word. Maar afwachten vandaag.
Wat vervelend Brix! Hier nog geen ongi, maar mijn temp is wel 0,2 omlaag gegaan, dus ik denk dat het er wel aan zit te komen Wij hadden er deze maand ook allebei echt een goed gevoel over, zeker omdat ik me al een paar dagen wat misselijk en erg moe voel, maar ik vermoed dat ik gewoon een beetje grieperig word.
Oow brix, hopelijk blijft de beeb plakken! Mijn nod is morgen.. Maar voel nog niks aankomen al wel hele week gekke buikpijn en soms misselijk.. Ga pas zaterdag testen dus nog ff wachten..
Brix: gatsie wat naar zeg!!! Dan ben je eerst blij geweest en nu zo'n teleurstelling. Leef erg met je mee. Balen meiden met rood!! @hier: nog geen bloed, maar voel me ook niet zwanger..., al was ik gister wel erg moe en heb ik rommelende darmen. Morgenvroeg weer testen, maar word wel een btje zenuwachtig als ik Brix' verhaal lees, misschien verandert mijn test ook wel naar negatief... SPANNEND!!! Duimen jullie voor me??!?
@Brix... jeetje meid, hopelijk mag je toch nog op roze! Niet elke dag testen hoor daar word je gek van. Laat er in ieder geval een dag tussen. Ik hoop en duim voor een plakbeeb voor jou. Ik wacht op mijn ongi (ergens tussen vandaag en woensdag waarschijnlijk) en dat was het dan. Man wil niet meer. Die vindt het genoeg. Ik niet maar dit moet je echt met z'n tweeën doen. Verdrietig maar gelukkig heb ik twee prachtige apegatjes.. en dat gun ik iedereen hier met heel mijn hart! Op naar iedereen roze!
cygnet ik hoop dat deze ronde voor jou nog geluk mag brengen en dat je dan een laatste keer zwanger mag zijn, duim voor je.
Cygnet, Oow hoop voor je dat het deze keer raak is.. Ikn jullie al lang bezig voor een 3e kindje? En waarom wil je man er nu ineens mee stoppen? Leeftijd? Of iets?