@maudvL super meis! We liepen vorige poging gelijk en jou is het nu gelukt wat fijn! @hier op 13 dpo maar nog geen positieve test helaas.
Ik mag (weer) op rood. Zwangere gefeliciteerd! Wachters ik duim voor jullie. Ik ben afgelopen maand niet zo veel op zp geweest, af en toe wat meegelezen. Komende maand zal ik er ook niet zoveel zijn... Minder mee bezig zijn gaat al aardig Meiden geluk ! Ik zet me ff niet op de volgende lijst, meld me vast in de toekomst wel weer een keer. Xx
Gefeliciteerd Maud!!! Ik mag op ROOD... Bruinverlies is gestart en mijn lijf doet ZO zeer. Vannacht word ik ongi dus. Dag later dan ik dacht.
Wat jammer zoveel rood!! Succes volgende ronde... Dit is mijn 3e overtijds dag. Gisteren negatief getest. Snap er niks van hoor àltijd begint mijn nod prima op tijd, 1x een dag eerder (en in die maand zwanger geworden) en nu al 3 dagen te laat! MamavanNikhil, spannend hoor, inmiddels al durven testen? Liefs
Jammer idd zoveel mensen op roood!! Spannend Susanne.. alleen wel heel vervelend van die negatieve test! maar ik ken het.. die teleurstelling als je een negatest in je handen hebt. ik ga vanmiddag een test halen en dan vanmiddag niet veel drinken en aan het einde van de middag testen.. tsja en als hij dan niet positief test na 6 weken dan heb ik voor mezelf afgesproken dat ik echt niet zwanger ben!! Wanneer wil jij weer een testje wagen?
Heb net getest... Weer negatief Spannend je test vanmiddag! Ik mag vanmiddag ff bij de ha langs. Ben echt uit mijn doen door dit... Gelukkig snappen ze dat ivm wat we dit jaar hebben meegemaakt. (keuze om zw af te breken, ons dochtertje was ernstig ziek) Dus dit kan ik er echt niet bij hebben zeg maar, die onzekerheid
Spannend! Succes en hopelijk goed nieuws!! Ik heb vannacht zo bizar de hele tijd liggen dromen dat ik zwanger was. De ene positest na de andere had ik in handen....
ik herken die dromen.. volgens mij 2 weken terug, had ik ook zulke dromen! wel waren ze elke keer op een andere locatie, ander moment, andere mensen erbij! raar is dat he.. ik denk dat als je zo'n grote wens hebt.. je er over gaat fantaseren! De dromen zijn iig mooi..hihi
Oke Dames! heb een test in huis gehaald.. heb vanmorgen alleen 1 bak koffie op rond 9 uur.. denken jullie dat ik nu kan testen? of moet ik nog even wachten...