Gezellig!!!! Hoop alleen dat t juist positief wordt voor je..... Maar ik ken t gevoel hoor.... Meiden vandaag zo erg... ben zo emo!!!!!! Janken om alles!!!!! En me kleine meisje belde daar strax dat ze naar huis wil. Maar dan kan niet.. ze is bij haar vader en als ik toegeef... ja, dan gaat t fout natuurlijk. Maar ooooooh wat doet dat pijn! Ik wil me meisje!!!!!
Melody komt uit een eerdere relatie ja, helaas. Hij heeft mij vanaf t eerste begin al besodemieterd en wist t altijd zo te draaien dat t aan mij lag of dat ik gek was te denken dat hij vreemd ging. Na ong 4,5 was ik eindelijk vrij... En 2 jaar later getrouwd waarvan meneer de ex vond dat ik zijn toestemming had moeten vragen. Heb 2 jaar in de ziektewet gezeten... 3 jaar niet gewerkt, ben vreselijk depressie geweest. En nu leef ik in paradijs Mooie lieve man, leuke baan, geweldig huis en lieve huisdiertjes.... En een geweldige band met mijn dochter. Oh en in die tijd weer naar de kerk gegaan... Ik geloof met heel mijn hart dat God mij echt geholpen heeft.... En ben ook echt super blij! Das in een vogelvlucht mijn verhaal... Hoop niet teveel drama hoor.
Ja klopt. Dankje! We gaan dr weer met zn alle voor! ( al moet ik ECHT deze ronde overslaan zei de gyn eergisteren Baal enorm, mjaa ik ben vannacht weer gaan bloeden alsof ik ongi ben, terwijl het morgen echt over moet zijn anders weer de gyn bellen )
Hahaha ow ik kan echt niet zonder vaatwasser en ik gooi er alles in. Bijna geen afwassen meer voor mij
troelaa: wat een ellende meid....hopelijk stopt het nabloeden gauw. Maarom moest je deze ronde eigenlijk voorbij laten gaan? (ik kan me wel goed voorstellen dat het goed is voor de schoonmaak zeg maar, en emotioneel moeten jullie er natuurlijk ook klaar voor zijn, maar het gaat ook tegen je gevoel in) Heel veel sterkte. groetjes!
Alle nieuwe meiden succes deze ronde! Jolan: Idd moet eerst een keer ongi worden zodat het een keer schoon spoeld en omdat mijn lichaam zich moet herstellen en mn hormonen weer op orde was enz.. mJaa vk zei echt van ja als je wil mag je er weer voor gaan. Luister maar naar de gyn want daar moet ik de volgende zwschap terug komen. Miss is het ook allemaal wel beter ook voor mezelf, maar vind het natuurlijk ook zonde van de ronde
Troela wat vervelend dat je een ronde moet wachten. Lijkt me erg moeilijk. Saja nooit leuk een witte test. Wie weet veranderd het nog. Jenayah, wat fijn dat je nu een fijne man hebt. Lijkt mij ook heel moeilijk om je meisje te moeten missen. Ik heb al 2 dagen een beurs voelende buik. Ei is geweest. Banner aanpassen kan ik wel doen alleen is nod dan eerder.
@jolan: bedankt meid.. duim voor jullie ook deze ronde.. @troelaa: balen meid dat je een ronde over moet slaan @glamory: feli met je vaatwasser hier gelukkig geen bijwerkingen van de clomid tot nu toe.. De taart is eindelijk af en ben best tevreden met het eindresulaat..
Weer even wat ovutesten besteld, misschien dat ik deze maand mijn ei er wel mee vind... Tijd mag wel weer wat sneller gaan , op naar de vruchtbare dagen haha Suc6 allemaal!
Jeniyah; wow wat heftig! lijkt me naar als je dochter dan liever naar huis wil. heel fijn dat je nu gelukkig bent ik heb net de nieuwe releases van les mills gehad, was super leuk! echt ff lekker gesport weer
♥NOD- lijst 16 t/m 31 oktober2012♥ 16. (5) Jossie81 (30 jaar), 5e ronde (na 2 MK´s waarvan 1 partiële mola), 1e kindje Emeisje (29 jaar), 2e ronde na mk en rust, 3e kindje Juffie (? jaar), 6e ronde, 2e kindje Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje Justdakota (? jaar), 1e ronde, 3e kindje 17. (2) 2xtantein1week (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje Carribean baby (26 jaar), 8e ronde, 1e kindje 18. (8) Nonma (? jaar), 8e ronde (1e ronde MMM), 1e kindje MMM Senna82 (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mesuz (?) jaar, ? ronde, 3e kindje Tweety (31 jaar), 2e ronde, 3e kindje Joyjoy (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Lov23 (28 jaar), 2e ronde, 3e kindje Suuz83, 4e ronde, 1e kindje Giulietta, (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje 19. (3) Glamoury (34 jaar), 2e ronde, 1e kindje Marja1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje Fiona1983 (29 jaar), 12e ronde, 1e kindje, MMM 20. (2) Mrsdee (28 jaar), 17e ronde, 3e kindje Ichi (? Jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (1) MamavanY (22 jaar), 3e ronde, 2 kindje 22. (4) Smnee (21 jaar), 4e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje Sweetheart86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Jette1976 (35 jaar), 6e ronde, 1e kindje 23. (4) linbu (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Jeniyah, (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje 4dogs82 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje Amanda23 (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje 24. (3) 00Wendy00 (30 jaar), 1e ronde, 2e kindje Anahera (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje Selina89 (23 jaar), 4e ronde, 1e kindje 25. (2) Mart (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Jolan0 (? jaar), 10e ronde (na mk), 2e kindje 26. (2) xCynx (21 jaar), 3e ronde, 2e kindje Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 27. (3) Mamvanjessie (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje. Jenn88 (23 jaar), 4e ronde, 1e kindje Firsttimemom (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje 28. (3) Karinb (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 5e ronde, 1e kindje Wendy27 (28 jaar), 20e ronde, 1e kindje MMM 29. 30. (2) Cici85 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Eitje85 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje 31. (1) Kunst (31 jaar), 17e ronde, 1e kindje Datumloos. (3) Troelaa (26 jaar), 8e ronde (1e na MK), 1e kindje Nathje (33 jaar), 1e ronde, 1e kindje MMM Maybe3 (25 jaar), 26e ronde, 3e kindje MMM Illegaal. (3) Toekan (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje MMM, NOD 13 oktober Femke11 (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje, NOD 15 oktober Saja87 (24 jaar), 4e ronde, 2e kindjeNOD nog onbekend? T o t a a l: 51 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus geen quote of kopie van de lijst maken, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (5), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje,niets doorgegeven
Zo ik ben mega gezond geweest vandaag en heb samen met manlief en zoontje een mega wandeling van 3.5 uur in het bos gemaakt en weer wat leuke foto's geschoten nu bij mn schoonmoeder ik heb de getraceerd op home made nasi die we straks met zijn alle lekker gaan op eten haha