@saja: vervelend dat je nog niks hebt gehoord.. @cygnet: hier ook elkmhalf jaar uitstrijkje.. Succesnstraks
@saja: kan je niet alvast de afspraak maken bij de FA? Dan staat die alvast.. Weet niet of er een wachttijd is bij jullie in het zh?
Die maken ze niet zonder verwijsbrief.. ( Ha faxt deze namelijk en die moet eerst binnen zijn wil je dus een afspraak kunnen maken:x:x )
Saja das vervelend... anders moet je zelf bellen hoor Doe ik in ieder geval wel altijd want ze vergeten ook wel eens wat. Hier ook vandaag de eisprong... alleen staat ie op mijn teller voor morgen.... In ieder geval geklust gister dus t zal vast goed komen
zo net ff te horen gekregen dat me vorige werkgever is overleden, ze is 42 jaar geworden. kon niet altijd even goed met haar overweg maar dit gun ik me ergste vijand niet, *word weer even met beide benen op de grond gezet* ik ga maar even een kaartje sturen naar de nabestaande is het minste wat ik kan doen.....
schiet dus niet echt op. netgebeld met seetickets voor de club van sinterklaas show. wil graag met de jongens erheen en met oma. oma zit alleen in een rostoel. ze hebben rolstoelplekken die mogen geboekt worden met 1 begeleider. de rest moet in een ander vak zitten. :x nou ja oke dan hou het op toch ik kan 1 me moeder niet alleen laten zitten met een kind van 4 of 6 en ik kan ook niet de 2 kinderen alleen laten zitten. mw vroeg zijn uw kinderen nog zo jong. tsja als je naar sinterklaas ga ben je toch geen 14 ofzo????? maar iig zei ik vind ik dat je een kind zoiezo niet alleen kan laten zitten. heeft u een momentje geduld. komt ze terug aan de telefoon en opeens konden we dus wel 4 plekken krijgen op de 1e rij geschikt voor een rolstoel. oke nu nog ff tegen oma zeggen dat ze naar sinterklaas gaat haha die weet nog van niks. net cakjes gebakken. cars plaatjes uitgeknipt. zo nog ff marsepein kleuren en dan de traktatie voor mijn oudste in elkaar zetten wordt morgen alweer 6 waar blijft de tijd.
@saja87 weet je misschien hoelaat de praktijk dicht gaat zoja misschien dat je dan 10 minuten van te voren nog kan bellen anders moet je weer tot morgen w88, en das ook zo irri.... ik hoop voor je dat ze gewoon netjes bellen hoor....
@jenn88: bah wat een naar nieuws @saja: hopelijk bellen ze snel @tweety: leuk sinterklaasfeest hier dit jaar niet. Gaan in januari naar de voorstelling van thomas de trein.
Nou hehe ze hebben gebeld. Eerst kon ik weer het hele verhaal houden. Toen zei ze: Ja we verwijzen vaak pas door als er een kinderwens is.. Oké ik heb vorige maand een MK gehad en een zwangerschap komt vaak niet uit de lucht vallen.. Nou toen ik zei dat ik een kinderwens had kon ik wel doorgestuurd worden dus nu het ZH maar bellen!
@saja: joh als je geen kinderwens had had je denk ik ook niet door blijven bellen... Gelukkig kan je al best snel terecht..
@Jenn Wat een naar nieuws. Ik sluit me aan bij jou want wij hebben vandaag gehoord dat een tante van ML overleden is afgelopen nacht. Dus wij hebben eind deze week een begrafenis als ML daar naartoe wil. @Saja He wat fijn dat je terecht kunt in het ZH. Super!
Hallo Meiden, Ik wil me ook graag toevoegen aan de lijst. Ik weet niet zeker wat me nod is maar denk rond de 30 oktober. Aangezien ik heel lang moest ontpillen en dus de eerste keer een hele lange cyclus is.. Dus wil graag mee babbelen