NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar dat ei dat volgens je gyn zou springen dan? Heb het even niet meer gevolgd;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje......schrikken!
    Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd...zo moet je maar dneken....de rest komt allemaal wel goed;)
    Waarom ben jij bang om te rijden als ik vragen mag...
    Heb zelf ook een ongeluk gehad...durfde ook niet meer te rijden...heb er therapie voor gehad. Nu gaat het wel weer gelukkig...

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Senna gefeliciteerd meid geniet ervan!!!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Senna gefeliciteerd!!!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ja dat wat volgens de gyn al gesprongen was is dus nooit zo geweest.. hoogstwaarschijnlijk foutje van de arts.. ben blij dat we doorgeklust hebben en nog steeds don tot m,n temp gaat stijgen

6. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Hoi meiden!

Mag ik mee op de lijst?

Willie32 - 33 - ronde1 - 3e kindje

Nod mag op 29 oktober.

Ik hoop dat het een beetje klopt omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn cyclus.
    Wel gaan we met ovu-testen aan de gang, dus zal dat makkelijker te vinden zijn :p

Op naar heeel veeel roze!!!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff balen;)....

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo.. niet terug gelezen.. sorry.

Hier tegen de OV aan (vrij donkere test.. morgen waarschijnlijk knal). En naar de gyn geweest... zij stelde voor om 1) bloedonderzoek te doen 2) HSG (eileiders) en 3) semenonderzoek..

Poehee.. het wordt al zo snel medisch allemaal.. ik moet er nog even over nadenken.

9. djoon

djoon Niet meer actief

@senna gefeliciteerd!!

@hier ik hoop zo dat ik binnekort me eitje voel of vind! Want zoals jullie in me handtekening zien had ik een lange ontpil cylcus!

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

He jeetje sterkte en succes!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @Lov23 welkom terug

@19vivian86 jeetje schirikken zeg.

@senna82 gefeliciteerd!!!!!

allenieuwe dames welkom.

hier begin ik nu toch erg te twijfelen aan het bloed van gisteren. vandaag helemaal niks gezien dus wie weet was het dan toch een innesteling.
    zo nu snel naar een bruiloftsfeest de kids zijn bij opa en oma slapen. morgen het afzwemfeestje van de oudste en zondag zijn verjaardagsfeestje. dus een heel weekeind vol plannen. scheelt weer aan de test drang hahahaha.

o ja welke tests zijn zie hele vroege test?

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vivian: Sterkte meid. Dat is even schrikken zeg.

Senna: Wow gefeliciteerd!

Hier: Net wéér dik donkerbruin slijm met afvegen (sorry). Buikpijn wat ik al sinds vorige week heb is ook wat erger auww. O ja, en net met bukken voelde ik mijn borstjes....pppfff wordt gek van mezelf. Ik was er tot vanmiddag eigenlijk helemaal nog niet mee bezig.

Maar ja, man is een weekend vissen en zoonlief ligt te slapen dus wat doe je dan....op zwangerschapspagina haha.

13. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Gefeliciteerd!!!!!

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maybe,

Ik heb even een vraagje jij slikt clomid toch?
    Heb je er bijwerkingen van?
    Ik hoor/lees veel over moodswings door clomid heb jij dit ook of niet?

15. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Senna, gefeliciteerd!!! :)

En Saja, ik ben maybe wel niet maar ik reageer ook maar even.
    Ik neem ook clomid en ik had enkele bijwerkingen.
    Ik was niet ziek of zo maar had inderdaad een paar dagen enorme moodswings, dat ging van schreeuwen naar huilen, naar lachen enz, heel emotioneel, buiten dat ook nog warmteopwellingen en de laatste dagen probleempjes met mijn zicht.
    Bij mij sloeg het afgelopen keer niet aan dus hopelijk heb je meer geluk.

Nog steeds ongeduldig aan het wachten op mijn nod :(

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord!

Ik ben nog niet aan de clomid hoor.
    Maar omdat ik echt enorm gevoelig ben voor dat soort dingen vind ik het wel eng om er straks aan te moeten zeg maar:)

17. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik goed, ik was er ook bang voor, had mijn man er ook al voor gewaarschuwd maar ik moet wel zeggen dat, eens je het door hebt hoe het begint dan kun je het wel afremmen. De eerste 2 dagen kon ik er absoluut niks aan doen, net alsof ik veranderd was in iemand anders, maar de 3de dag voelde ik het al aankomen en kon ik mezelf een beetje beter in de hand houden ;)

Mocht je ermee beginnen wens ik je alvast heel veel succes en waarschuw je ventje maar alvast want ook al hebben sommigen er geen last van, anderen veranderen in monstertjes, mij inclusief haha

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Zal ik hier dan ook maar meedoen... Mijn NOD zit op ongeveer 17 oktober... Hangt af van mijn cyclus...

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: ik ging om alles huilen hahaha was zo emotioneel als de pest.. als k al een zielig plaatje ofzo voorbij zag komen ging ik al janken.. verder niet echt klachten.. ja voor t eerst van me leven fucking pijn rond m,n ( hoop ik) eisprong

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    zo nacht een van de drie

Deel Deze Pagina