NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

heb t aangepast ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

dan is temperaturen voor jou misschien ook wel handig? dan weet je in ieder geval wanneer je ei is geweest, kun je makkelijker rekenen. misschien dat je nu inderdaad ook gewoon 30 dagen kunt aanhouden hoor.. bemoei me alleen graag overal mee :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is moeilijk.....ik heb op een gegeven moment echtngedacht, nu is het genoeg geweest! Soms heb ik het nog steeds moeilijk, maar we gaan door met kleine stapjes...gewoon rustig aan. Nietngelijk alles willen doen en durven maar rustig aan;)
    Ik hoop voor je dat je over dit heen kan komen...alhoewel je het volgens mij nooit meer helemaal kwijtraakt.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ontpillen..... Is maar hoe je het bekijkt. Naar mijn mening bestaat het niet anders moest iedere vrouw het hebben. Het is vaak het ,lichaam van diegen die het moeilijk heeft met het zelf regelen van de hormoonhuishouding. Dus ligt het niet aan de ac maar aan het lichaam vanmde vrouw zelf. Anders zou echt iedere vrouw er last van moeten hebben toch?

Hier meen ik wat beursheid aan mijn borsten te voelen....nu maar hopen dat het van een zwschap is en niet een aankomende ongi!

5. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil me graag bij jullie aanmelden!

Mijn NOD is 16-10-2012, ik ben 27 jaar, en het is ronde 2 voor ons 2e kindje.

Ik wil dinsdag of woensdag gaan testen!! Spannend!!!

Groetjes!

6. djoon

djoon Niet meer actief

Dat ga ik denk ik de volgende cyclus doen! Heb alleen nog geen termometer

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja ik denk dat je daarin ook wel gelijk hebt want hoe anders kan een ander met 1x pil vergeten zwanger raken....

Als je in je eerste week een pil vergeet krijg je vaak ook nog een eisprong.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hier nog geen ei gevonden:(Geeft mij t wachtbankje maar. Zeker als ik weet dat we er alles aan gedaan hebben;). Al denk ik dat hij er wel aan zit te komen. Slijm al ff gespot en begin al steekjes te voelen. Ik hoop morgen.

Meiden ik hoop op veeeeeel roze!

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hey meiden wat is er weer veel gekletst. Ik heb het meeste wel gelezen, maar vanaf nu ga ik ook weer wat meer meepraten (althans mn best doen;)).

Spannende twee weken komen eraan! Ik hoop op veeeeeel meer roze dan de lijst 1-15 oktober (waar ik vandaan kom) want daar is het echt verschrikkelijk. 10 zwanger van de 95 ofzo :(

Ik denk dat ik vanaf morgen/overmorgen op het wachtbankje kan. Vandaag een knal ovulatietest en vanaf vanmiddag ovulatiepijn. ' Toevallig' net vanochtend geklust, dus kom maar op eitje! Misschien morgen nog een keer voor de zekerheid, maar alleen als we zin hebben.
    En dan weer wachten, wachten, wachten (en mezelf weer helemaal gek maken waarschijnlijk....)

Op naar ROZE ladies! :D

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Zien jullie iets? Als k heel scheef kijk zie ik een dun lijntje..maar zal wel niks zijn..

Bijgevoegde bestanden:

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik zie geen kruisje...

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jossie81 ik zie ook helaas niks.

14. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    He balen..in het echt is er en dun lijntje te zien, woensdag maar opnieuw proberen..thnx voor kijken

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dun lijntje is toch al niet goed eigenlijk....moet altijd even breed zijn als de andere streep.....

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Balen Jossie dat er geen duidelijke streep staat hè. Ik heb de afgelopen maanden ook regelmatig met een test in mijn handen gestaan waar in lijntjes zag die er wsl niet stonden;). Of wel stonden maar dat ik toch ongi werd.
    Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt en over een paar dagen een knal test hebt!

En deze lijst moet zeker beter dan de vorige (waar ook ik vandaan kom)! Want die is echt heul erg slecht!
    Kom op dames jullie kunnen het!

17. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Thnx xxpinxx!! Hoop gewoon dat ik woensdag en knaller kan laten zien, normaal heb ik nu al bruine afscheiding en die is er ook nog niet.heb dus stille hoop.. Ach ja, we zullen zien! Hoop inderdaad op en roze lijst,think pink :)

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    nog tien dagen op het wachtbankje pff lijkt zo lang te duren

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier tot nu toe nog geen ei gespot..

20. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Tjeeeh Saja!!
    Das balen!!! Misschien issie stiekem al geweest....?

Ik hoop dat ie geweest is of heel gauw komt!!!

Deel Deze Pagina