NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Glam hoe is het bij jou|?

2. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hey lov!!

ja gaat goed......veel minder last van de borsten als vorige maand...godzijdank haha alleen soms wel gevoelige tepels maar niet constant......verder met plassen en ontlasting wel steekjes/drukjes rechtsonder in mijn buik en soms met onverwachte beweging ook en vandaag valt het mee maar de afgelopen dagen steeds na een beetje eten een mega propvol gevoel hebben.....bij jou las ik helemaal geen kwaaltjes?

vind het wel weer erg spannend worden nu.....was er eigenlijk deze maand veel rustiger onder maar nu begint het weer te komen die spanning.....ook dat ik natuurlijk nog niet weet wat deze maand mijn cyclus zou gaan doen

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihi....ja ik heb het gevoel nu dat ik ongi wordt...hoop het niet!!!
    Ja de vorige ker had ik een hoop kwaaltjes zeg...maar ja natuurlijk omdat die rotzooi van de pil eruit moest ofzo...

Wanneer ga jij testen? Of had ik dat al gevraagd?.

4. Ik mag op rood helaas! Uithuilen en opnieuw beginnen :(

5. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ok ik had mezelf beloofd dat ik afstand zou nemen van dit forum om er minder mee bezig te zijn maar ik moet nu echt even van me af schrijven!!
    Sorry alvast voor het echo berichtje maar ik moet het echt even kwijt aan iemand!!
    Ik zit al een jaar in de MMM en ik spuit Puregon om een eitje te laten groeien om daarna Pregnyl te spuiten om het eitje te laten springen.
    Ik weet dus precies wanneer mijn eitje springt en wanneer mijn NOD dan is.
    Ik word altijd op de 13 of 14 dag ongesteld!
    Het is nog nooit anders geweest!!
    En nu is vandaag mijn NOD en ik ben gewoon nog niet ongesteld…
    Ik had gister middag laat een heeeeeel klein beetje bloed verlies maar daarna helemaal niks meer!
    Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden…maar nu zit ik dus weer in die onzekerheid.
    Gister al zitten janken omdat ik na het zien van dat kleine beetje bloed er van uit ging dat ik weer ongesteld zou gaan worden.
    Maar nu zet het dus niet door dus ga ik weer zitten denken dat ik misschien we zwanger zou kunnen zijn.
    Het komt vaker voor dat vrouwen dan een beetje bloed verlies hebben dus waarom zou dat bij mij niet kunnen????
    Mijn man werkt in het buitenland en komt morgenavond pas thuis en we willen echt samen testen!
    Dus ik denk dat als de ongi niet door gaat zetten dat ik dan morgenochtend mijn urine opvang en morgenavond ga testen…
    Oh maar wat is die onzekerheid zenuwslopend zeg!!
    Ik wil gewoon of ongi worden of zwanger zijn maar niet die twijfel!!!!!!!!!
    Pff sorry hoor meiden maar ik moest het gewoon ff kwijt!

Ik duim uiteraard wel weer voor iedereen!!!!!!!!!

6. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    aaah marjoleinart..........klote zeg!!!! knuffel voor jou!

@ lov.....hahaha volgens mij wel maar dat geeft niet....ik wou vrijdagmorgen testen, maar mijn vriend is dan werken dus als ik het kan volhouden dan toch pas zaterdagmorgen als hij erbij is.....maar goed ik heb er eigenlijk geen verwachtingen van deze maand.....juist omdat ik vorige maand veel meer last had van kwaaltjes....aan de andere kant, voel ik nu ook nog helemaal niks van een eventuele ongi!

jij wel ongi gevoel..........negeer het!!!!! maak het weg!!! wij willen alleen maar roze!! hahaha

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer:(

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Balen meid :( , Suc6 volgende ronde!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik duim voor jou!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha toch he:D
    Ja maar vorige keer voelde je van alles en was je niet zwanger dus dan is het nu juist goed dat je niks voelt toch?

Ja ach heeft nog niet veel te zeggen ongi gevoel...dus zolang er geen bloed is hebben we moed:D

11. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Balen. Succes volgende ronde

12. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Ik ga voor je duimen!

13. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ja maar hebben niet echt doelbewust geklusd deze maand dus vandaar dat ik dat denk.....maar goed er is maar 1 zaadje voor nodig denk ik dan maar weer dus tja.....

ach we zien het wel...we gaan geduldig afwachten en ondertussen blijven we een beetje hopen natuurlijk

en jij wanneer ga je testen?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wel gewoon regelmatig....? Dan is het toch goed....hier trouwens ook gewoon als we zin hadden hoor.

Ik wacht netjes tot aan mijn nod hoor.....

15. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    jawel dat wel......

is gewoon een gevoel van mij....

maar goed....we gaan onze tijd netjes uitzitten weer haha en dan maar hopen dat het uitloopt op goed roze nieuws!!!

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Tamaaar ik duim voor je!!!

Marjolein Balen zeg!

Hier begin ik stiekem toch hoop te krijgen... T is niet zoals vorige maand.... Maar toch wel steekjes en dingetjes in mijn buik.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pfff onze oudste heeft een vriendje mee om te eten maar wat druk jeetje gillen rennen omg.

voel me niet zo lekker ben een beetje misselijk bleggghhhhh dacht dat het kwam door de honger (had vanmorgen wel yoghurt met smac's ) maar voel me nu na een boterham nog niet echt lekker. ach het zal wel over gaan eer ik een jochie ben zeg ik dan altijd .

18. Tiener

Tiener Niet meer actief

Wanneer beginnen jullie te testen? Voor nod of wachten jullie tpt je overtijd bent?

19. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ik wacht tot de nod tiener...

jeniyah leuk he die onzekerheid.....niks aan blehg...maar ja dat hoort er nou eenmaal bij
    x

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ik begin toch te denken dat het een innestellingsbloeding was is geen bloed meer te bekennen begin nu echt de kriebels te krijgen.

Deel Deze Pagina