@lov: m,n oudste spoort niet die heb ik moeten dwingen ze pyjama aan te doen.. meneer had het niet koud.. (hij voelde ook gewoon warm aan maar dat is die altijd)
Jaaaaa ik mag op Roze!!!! Zo onwerkelijk!! Bij ons meisje heeft het een jaar geduurd voor ik in verwachting raakte en nu gewoon al in ronde 2!!! Helemaal happy!!!
Verwarming ging net aan toen hij wakker werd hahaha. Dus toen was het nog koud nu niet meer nu is het lekker warm Trouwens trotse mama want gister heeft hij zijn eerste stapjes los gezet
Gefeliciteerd mila! Leuk saja! Altijd mooi die eerste stapjes.... Nou hier denk ik dat ik,ongi wordt hoor.....balen!
Mila gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Saja wij lopen volgens mij gelijk op nu, hier gister ook mijn ei gehad en temp omhoog vanmorgen. Hier de verwarming ook weer aan hoor, het is af en toe best koud. Lov hopelijk zet de ongi niet door! Hier zit ik weer op het wachtbankje. Nog 2 weken wachten bah zie er nu al tegen op.
Dan kan het zijn dat je ei gister is geweest, de eisprong is op de dag vóór de tempstijging. Je moet wel 3 dagen achter elkaar een hoge temp hebben om te bevestigen dat je eisprong daadwerkelijk is geweest.