NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: thanx.. Was al blij met m,n tempstijging. Alleen denk aangezien ik heel slecht geslapen heb afgelopen dagen en veel wakker ben geweest dat dat invloed heeft gehad op m,n temp.. Zaterdag in de middag omdat k zo moe was m,n bed in gegaan en paar uur geslapen. En daarna was m,n temp wel al hoog..

2. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    @maybe3 Ik heb zon midstream heb gratis bij gekregen ik heb ook kruitvat 2v5 in de kast heb de zwangerenkids ovulatietest cassete ook. Maar nooit echt een dikke posi test wel een streep maar niet dikker als de controlestreep maar die vroege test kan dag voor nod al poitief? Je man positief en jij negatief ,, dat is apart , niet goed dus.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja ik heb hier op t forum die vroege test al regelmtig voor NOD positief voorbij zien komen

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend..................samen zwanger zijn dat zou leuk zijn...nu eerst even allebei posi testen:D

5. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Nou dat geeft toch beetje hoop zal zondag de eerste vroege test gaan doen 1dag voor nod. Hopelijk hebben we deze keer geluk.. 16 nov naar gyne dus we zien wel.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: haha ja zeker.. En inderdaad.. Dus ik hoooooop een posi test van jou over een paar dagen en over een week of 2 van mij.. Duim duim duim duim duim

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Duim duim duim duim duim.......,.l.l.l

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ja ik heb wel 2 mooie vals posi testen hahaha maar die mag ik helaas niet meetellen..

Aangezien de gyn vol bleef houden dat m,n ei dag 9 was geweest was k gister 11dpo dusndeed voor de gein 2 testen en allerbei een streep.. Maar gezien me tempstijging van vanmorgen heb k ze lekker weggegooid:)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat vals....zwschapstesten?

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja kridvat en etos 2 voor 5... Dacht die buikpijn moet ergens van komen en als volgens miss bitch m,n ei op dag 9 is geweest;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

13. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Positief is positief toch

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    dankjewel voor jullie berichten.

iedereen die op rood staat balen zeg.
    hopelijk volgende ronde wel succes

alle wachtende veel succes en hopelijk veel roze.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vlindertje: nee in mijn geval is positief niet positief... Dege e die mij al langer kennen weten dat ik kampioen streepjes plassen ben.. En aangezien volgens m,n temp m,n ei pas gister is geweest en volgens mijzelf vrijdag of zaterdag kan het niet al positief zijn;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Okeee sorry wist ik niet . Meid

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: daarom liggen ze dus ook al in de prullenbak;) was ook onmogelijk hahahaha.. Morgen beginnen met behangen van de kamer van de kids.. Makkelijk tijdverdrijf voor komende 2 weken

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vlindertje: maakt niks uit hoor meid..

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Al wat roze op de lijst gefeliciteerd!