Pfff hier stormde het gewoon en k moest een lekkere end fietsen.... Wel vet cool op een woonwagenkamp...
Zo tv is iig weer vingerafdruk en streep vrij.. moet echt geen strepen op me scherm hebben dan word k gek hahaha
Heey dames, Nou ik zit weer droog binnen. Bah bah wat een vies weer was het vanochtend. @Hier: Ik had verwacht morgen mijn ei te hebben maar als ik naar mijn sercixslijm kijk ben ik bang van niet. Het is zo waterig en totaal geen slierten van te trekken (sorry voor de details). Dus ik zou niet weten wanneer ik hem dan zou moeten krijgen normaal voel ik hem aankomen. Wanneer krijg je trouwens eigenlijk van dat waterige slijm voor of na je eisprong? Liefs
@maybevenschotel met prei? Lekker! Glamoury : limburg. Veel regen vanochtend. Hopelijk blijft het vanaf nu droog want ik ga zo naar de stad wandelen. @VIvian: Ik ook net voor mn eisprong. Dan nog een dag (of 2) wat rekbaar slijm en dan is mn eisprong
nou dan moet dat hier toch ook gewoon komen of niet dan? moet na het werk nog boodschappen doen en dan wil ik graag dat het droog is
omg den haag zo lkkr boodschappies in huis.... en haal ik net de post hebben we een uitnodiging van van miljoenenjacht voor in de studio hahaha gelijk maar aangemeld je ken me echt kiepen als we worden gebeld dat we plaatsen hebben whahah lol denk ut niet maja dromen mag
He meiden, Het is al weer ff geleden, maar het wachtbankje maakt me gek deze ronde. Ik had al vanaf mn eisprong het idee dat het hem ging worden deze maand. En of mn lichaam houd me voor de gek, of het is een goed voorgevoel geweest. Had 4/5 dagen na mn ei last van een gespannen buik. Sindsdien rommelende darmen en nu 7 en 8 dagen na mn ei hele dag misselijk of hongerig (iig nooit een normaal gevoel in mn maag) met gevoelige, maar zachte borsten... pff weet niet meer waar ik het zoeken moet! Het lijkt nu nog zooooo lang te duren tot volgende week! Oh ja en ben snel duizelig en voel me flauwtjes. Hoop zo dat het een goed teken is! Zijn er meer die al gek worden omdat ze het gevoel hebben kwaaltjes te hebben? Liefs xx