whahaha wel jmmr seg het is zo moeilijk elke dag verzinnen wat je moet eten en ja als je er zo een tussen heb wordt ut niet makkelijker. ik lust zelf ook net veel hoor ben meer het type van wat de boer niet kent dat vreet ie niet. maja vl is een goeie lekkere eter hij is ook heel netjes al lust het toch niet eet ie netjes zijn bord leeg haha nou dat doe ik echt niet maar door hem probeer ik wel vkr wat anders en wat nieuws
Hier is mijn vriend diegen die kookt...en hij kan dat zo goed! Bij mij thuis werd er altijd standaard gekookt....ik luste dan ook werkelijk niks. Sinds ik mijn vriend ken eet ik veel meer en veel gevarieerder!
zo weer heel wat moet lezen hihi, is wel ontzettend gezellig! net weer terug van de tandarts, viel weer allemaal mee gelukkig. Gelukkig kunnen we dat met z'n allen delen, wel zo handig als niemand in de buurt weet dat we bezig zijn hihi. Zag dat iemand z'n man niet veel at, maar dat wat er stond is wel erg weinig idd! Jeetje lastig om dat eten te koken. Ik weet nog niet wat we gaan eten, ben inspiratieloos. Iemand nog ideeën?
Ik hang weer in de wacht bij het ziekenhuis. Even kijken of de uitslagen van mijn uitstrijkjes al binnen zijn.
Zoo hallo even 12 pagina/s bijgelezen haha wat word hier veel gekletst Hier net een lichte tweede ovu test dus ben al blij hoop morgen knaller dus vanaaf even gezellig maken Verder hier in zeeland vanmorgen vette herfst weer en nu al tijd veel zon Fijne dag dames!! Enne hoop op een roze lijst
ohw geweldig fijn om te horen, he das ook weer een last minder fijn hoor. ik krijg volgende week de uitslag van me uitstrijkjes
Ja ik had er 2 1 voor chlamydia en gonorroe ofzo. Daar wist ik al zeker van dat er niets uit kwam. Maar die andere was voor baarmoederhalskanker... En daar weet je het nooit bij! Maar het was pap1 dus gewoon normaal niets aan het handje
Weinig gereageerd want wilde er niet te veel mee bezig zijn na het slechte nieuws over het slechte sperma van VL, maar nu een week vakantie en bijna NOD dus dan wordt dat toch lastig... Heb niet veel hoop want voel me niet veel anders, en de kans zou echt heeeeeel klein zijn volgens de FA, maar ja... een beetje hoop blijf je toch altijd houden... Ik duim in elk geval wel weer voor alle dames op het wachtbankje!!
wowie, hier wordt flink gekletst, gezellig! Heb al een tijdje niet gekeken dus t is wat veel om alles te lezen, maar ik ziet dat er al wat roze is, GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meiden.
Valt er dan wat te regelen? Of moet ke wachten totdat het is een keertje raak is? Pff lijkt me echt zwaar