@saja gelukkig niks uit je testjes gekomen altijd weer ff spannend @jossie spannend meid. Hier nog steeds geen klachten. Heb vandaag wel 2 keer een flinke steek in mijn lies/onderbuik gehad. Heb ook last van wat meer afscheiding. Maar verder geen teken van aankomende ongi of dat ik zwanger zou kunnen zijn.
He dames, Terug van weg geweest. Ik ben bewust even weg geweest. Ik had een enorme dip vorige maand. Was toen zo misselijk dat ik overtuigd ervan was zwanger te zijn... er is diezelfde week ingebroken in mijn auto. Erg druk op mijn werk.. dat alles ff te veel was... Nu deze maand er wat minder geprobeerd mee bezig geweest maar wel geklust.. al was mijn man helaas voor zijn werk veel weg in de vruchtbare week. Ik zou vrijdags een eisprong hebben... volgens berekening.. ( wilde eigenlijk ovulatietesten kopen maar heb dat een maand uitgesteld) maar nu leek ik die zondag pas mijn ovulatie te voelen... ik ben benieuwd. Nu weinig klachten maar had ik bij mijn eerste kind ook niet. Ik lees al weer wat goede verhalen..en dus roze namen. Gefeliciteerd! erg leuk... Nou hopelijk worden er dat heeeel veel deze lijst want gun het jullie allemaal!!Ik heb komende dagen vrij dus probeer weer wat meer actief te zijn op dit forum!
Ik denk dat het er deze maand niet in zit voor ons Hoop dat het volgende maand wel gebeuren mag want dat is dan ronde 14 en laat dat nou net me geluks getal zijn hahahaha Kijken of het ook echt geluk zal brengen
@tweety: ik blijf duimen voor je meid..!! @chantalcindy: en hoe is het nu? Nog lang last gehad van bloedverlies? En wat fin. At je zo super snel je ei alweer hebt gevonden @marja: welkom terug
Gefeliciteerd voor de dames met roze!!!! super hoor!! ik heb een vraagje.......weet niet zo goed waarom ik nu zo twijfel......... vanmiddag voordat ik ging werken ongesteld geworden......alleen waarom is dat zooooo donker/bruin van kleur.....nog nooit eerder gehad.....?? kan dat zijn omdat ik vorige maand maar heel weinig ongi ben geweest?? of zou het nog wat anders kunnen zijn... mijn gevoel zegt dat ik ongesteld ben, alleen de kleur snap ik niet.... waarom twijfel ik nou zo????
@glamoury: allereerst balen van je ongi.. Het kan inderdaad dat er bij je vorige ongi wat loed achter is gebleven en dat bruine nu dus oud bloed is en dat er nu eerst uit komt.. Hoop dat t toch niet je ongi is meid dikke knuff
ja ik blijf hier nog ff tot morgen hoor.........als het er dan nog is stap ik over naar de volgende maand....... wil hier nie weg haha
Hoi dames, Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Mijn nod is 21 okt, ik ben 30 jaar en wij hebben al 2 mooie dames. Na een lange rust periode is dit weer onze eerste ronde en heb ik clomid gebruikt. Voor de zwangeren, van harte! En voor de rest op het wachtbankje, lk hoop dat het snel raak is voor ons allen!
Oowww meiden ik ga morgenvroeg testen!!! Tot nu toe nog geen rood te bekennen! De roze onder ons gefeliciteerd!!
Nou heb al ruim een week hele zere borsten en heb echt steeds het gevoel dat ik zwanger ben maar nu ik bijna ga testen word ik heel onzeker en ben ik bang dat mn lichaam me gewoon voor de gek houd. Maar we zullen het morgen zien...
Zoals beloofd hier de test van vanmorgen!!!! Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties! Hopelijk volgen er snel meer meiden!!