Ik had ook zoveel gekke klachtjes en overtijd...ik dacht ook dat het wel eens raak kon zijn.... maar toch naderhand dacht ik....HET gevoel dat het raak was had ik niet. Maar deze ronde gaat het gewoon lukken!
Oei heb je dan zoveel pijnDat is niet fijn! Dat heb ik niet...alleen een drukkend gevoel aan een kant. Ja we gaan proberen zo vaak mogelijk sex te hebben....gewoon zodat het leuk blijft... verplichte sex is niks hahahah
Haha wat nou verplicht.... T idee alleen al... Gaan voor een kindje is al opwindend genoeg. Gewoon lol hebben en geen druk op leggen... Misschien dat je lichaam dan ook meer relaxed is...
Hahahaha Maar toch doe je het wat vaker misschien...toch? Ik heb wel die kriebels dan dat ik denk.....oeh niet teveel,dagen ertussen laten....erg he
Hahaha ja ok... Maar dat zeg k, opwindend! Als je al maanden bezig bent kan ik t me wel voorstellen dat t moeilijker wordt. Maar wij zijn eind okt een jaar bij elkaar en net in Aug getrouwd... Dus we vermaken ons wel. Moeten soms idd uitkijken dat we t niet teveel doen... Hahaha dan wordt je ook zo gevoelig down under.
Hahaah je zit nog in de supergeile beginfase nwhahahaha erg... We zijn 10 jaar bij elkaar....maar nog altijd zeer actief hahahaha
Hhaha gelukkig maar.... Nou... We zijn toch redelijk realistisch hoor Je houdt t zelf leuk toch... Dus na 10 jaar kan t nog net zo super zijn...
Zo moest even wat terug lezen haha.. je bent ook zo 4-5 pagina's verder hihi.. @ Ovulatietesten : Ja ik zie dat heel veel de zwanger&kids testen gebruiken, en dat deze ook goed zijn, dus wilde deze ook al gaan bestellen.. is het dan ook handig om een voordeelverpakking te nemen? Heb echt geen idee hoeveel je er nog moet hebben per maand.. We zitten dan wel pas in ronde 3, maar hou me er zef wel heel erg mee bezig! Heel erg frustrerend is het.. maar kan me gedachten niet lang er vanaf houden, stom he? Vind erg leuk om nu mee te kletsen, heb heel lang niks gedaan op het forum, en vond het wel eens tijd worden =)
Hahaha....ja gewoon kijken wat er gebeurt toch... Zeker kan dat....als je de juiste manngetrouwd bent
Ik,gebruik niks ....nwil gewoon afwachten....maar als het langer zou duren zou ik het misschien wel gaan gebruiken hoor
hallo heb wel ff zitten mee lezen nu snel maar ben zo druk vandaag.....naar de kapper geweest nieuwe laarzen en kleren geshopt.....vanavond een bruiloft jaja op dinsdag maar goed wel zin in!! vandaar dat ik vandaag mooi rustig ben hier. xxx
Ja ik zou ook nog wel willen wachten met ovu.testen maar wachten en geduld hebben zijn niet zo mijn sterkste punten! =$
Idd gek een bruiloft op dinsdag veel plezier, was een goede smoes toch om van alles nieuwmtemkopen jahahaha
ooww ja dat zeker hahaha!!! ja ze trouwen vandaag met alles erop en dr aan.....vreemde dag maar goed...ook meteen een mooi excuus om morgen een dag vrij te zijn!!
♥NOD- lijst 16 t/m 31 oktober2012♥ 16. (4) Jossie81 (30 jaar), 5e ronde (na 2 MK´s waarvan 1 partiële mola), 1e kindje Emeisje (29 jaar), 2e ronde na mk en rust, 3e kindje Juffie (? jaar), 6e ronde, 2e kindje Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje 17. (2) 2xtantein1week (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje Carribean baby (26 jaar), 8e ronde, 1e kindje 18. (8) Nonma (? jaar), 8e ronde (1e ronde MMM), 1e kindje MMM Senna82 (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mesuz (?) jaar, ? ronde, 3e kindje Tweety (31 jaar), 2e ronde, 3e kindje Joyjoy (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Lov23 (28 jaar), 2e ronde, 3e kindje giulietta (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje suuz83 (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje 19. (3) Glamoury (34 jaar), 2e ronde, 1e kindje Marja1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje Fiona1983 (29 jaar), 12e ronde, 1e kindje 20. (2) Mrsdee (28 jaar), 17e ronde, 3e kindje ichi ( ? jaar), 1e ronde 21. (1) MamavanY (22 jaar), 3e ronde, 2 kindje 22. (1) Smnee (21 jaar), 4e ronde, 1e kindje 23. (3) linbu (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 4dogs82 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje jeniyah (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje 24. (2) 00Wendy00 (30 jaar), 1e ronde, 2e kindje Anahera (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje 25. (1) Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 26. (1) xCynx (21 jaar), 3e ronde, 2e kindje 27. 28. (1) Karinb (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje 29. 30. (2) Cici85 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje eitje85 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje 31. Datumloos. (3) Troelaa (26 jaar), 8e ronde (1e na MK), 1e kindje nathje (33 jaar), 1e ronde, 1e kindje Ior (26 jaar), 6e ronde, 1e ronde MMM, 1e kindje MMM Illegaal. (2) Toekan (23 jaar), 14e ronde, 1e kindje MMM NOD 13 oktober Femke11 (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje NOD 15 oktober T o t a a l: 36 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus geen quote of kopie van de lijst maken, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (3), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje,niets doorgegeven
Ooh gezellig Glamory... Idd leuk om nieuwe dingen te kopen! Ik heb nog nooit ovu testen gehad... Ook niet nodig omdat ik me ei terplekke voel springen... En dat doet bij mij echt veel pijn dan! Dus ben blij als t gebeurd als ik slaap en wakker wordt dat ie al gesprongen is.... Maar ik kan me goed voorstellen dat t voor sommige echt een vraag is wanneer de ei nou springt... Je kan ook tempraturen toch??
@love23 ik weet eerlijk gezegt niet of ik mijn ei voel haha let er nooit zo op. wij zijn ook op dinsdag getrouwd haha. gratis en voor niks verder wel jurk pak en feest thuis.
Wij willen ook wel gaan trouwen maar dan niet metmal de poespas....gewoon alleen wij en de meest belangrijike mensen...