@Fas gefeliciteerd! Kan vandaag weer niet veel mee kletsen zo gaan werken en vanmiddag een vriendin van me helpen met taarten/dingen bakken. Dan tussendoor thuis eten en dan door naar een tupperwareparty dus druk druk druk.. Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en spreek jullie weer gauw. Liefs
Fas: Gefeliciteerd!!! Oooh dames ik wordt gek van de buikpijn. Het lijken wel weeën want het zit nu ook in mijn onderrug. Ik lag vanochtend opgekruld op de bank te puffen. Als ik het net pas zou krijgen zou ik denken aan een eerdere ongi maar ik heb de krampen al 1,5 week alleen vanochtend heel erg. Ik vind het toch wel spannend worden nu. Die krampen kunnen van alles betekenen. Ik had ze trouwens ook toen ik zwanger was van mijn zoontje maar toen pas in week 6 ofzo. O ja, en mijn tepels zijn heel erg gevoelig. Misschien gooi ik er zondag een testje tegenaan....
@toekan: ohh balen meid.. @wendy: spannend meid @vivian: veel plezier vandaag Hier een ziek kind.. Arme knul heb flinke buuikgriep te pakken..
ah toekan jammer meid... hmmmm krampen zijn weer aanwezig...als er vandaag niks komt van een ongi test ik morgenvroeg. Maar eerst eens afwacchten....wat wordt ik toch geplaagd!
hhaahaha ja is toch erg dit! Kun je je voorstellen hoe ik me voel... Testen doe ik gewoon pas op nod hoor
@lov: respect dat je het zo goed volhoud meid om niet te testen..!! Hier opgestaan met een heel positief gevoel
Moeders kmt dalijk even hierheen om op de kids te letten zodat k boodschappen ken don ( zo makkelijk als mams maar 5 minuten bij je vandaan woont) en dan lkker italiaanse tomaten creme soepje maken met stokbrood kruidenoter erbij
Hier woont schoonmoeder 2 straten verder...idd handig hahahaaha... Klinkt goed Maybe! De kindjes gaan vanavond bij opa en oma slapen...denk dat we maar gebruik moeten maken van de situatie en lekker moeten gaan uit eten!