sow effe uurtje gelezen alleen gisteren niet gekeken haha. @meiden succes!! vrijdag nod, kzit in twijfel om straks naar kruidvat te gaan en daar 2 v5 euro te kopen... en morgen al te testen, te vroeg zeker???
Die van mij kraakt ook al vreselijk..... zucht maar voorlopig geen centjes dus... hij kraakt maar een end weg (blij dat dit nieuwe huizen zijn... de buurmeid heeft tot nu toe geen last gehad)
Oooh ja das waar... maar moet toch bekennen dat ik in bed toch het aller lekkerste en t meest comfortabele is.... heerlijk de ruimte.... heerlijk tussen de lakens
onze buurvrouw die is een tijdje naar een verpleeghuis geweest maar is sinds vandaag weer thuis.......maar heb haar nog nooit gehoord over dat ze last ervan heeft gehad...terwijl ons bed ook wel kraakt....ach en danderbij.....ze heeft zelf ook kinderen dus die weet wel hoe het is hahaha
Zoooo soepje staat te pruttelen en heel m,n huis ruikt nu dus naar de italiaanse kruiden... krijg er nu al trek van
Oow ja dus lekker blijven klussen.. En duimen draaien En fijn dat je wel al geholpen word alleen duurt het nog zoo lang
Bij mijn zoontje ben ik bijna 2.5 jaar bezig geweest. En ik snap dat elke maand dat je ongesteld bent gewoon een flinke teleurstelling is. Bedoel iedereen wilt snel zwanger zijn en dan is elke maand dat je het niet bent een maand te veel.
haha wij gaan ook eind november kijken voor boxspring Ons bed nu KRAAKT enorm:O Echt niet leuk kunnen we ons niet goed concenteren op het geklus
haha excuses dat ik er bweer over begon ik lees het en dan reageer ik altijd maar moet helemaal van achter naar voor lezen haha.. Zo nu alles gelezen wat word er hier veel geklets/geklusd Wij willen ook nieuw bed halen hebben nu ikea bed.. kraakte al heel snel en nu we aan de klus zijn is dat niet handig voor onze klusjes Ik heb denk ik vndaag een posi test van me ovu dus vnaaf klussen Ik eet trouwen bij de Griek vanaaf Fijne middag ladiess...
hier hebben we ook een boxspring heerlijk! Raad het echt iedereen aan! Wij hebben het nu al weer 3 jaar ong. Ben altijd blij als we er in mogen liggen. Wij hebben in de winkel alle bedden en matrassen uitgetest, toen de gene aangeschaft die het lekkerste lag. En dat is nu nog steeds zo! Het kost wel veel maar je hebt dan ook echt wat! Wij zouden het zo weer op deze manier doen maar is nu nog niet nodig hier weer terug van de fysio. Nu hopen dat mijn rug het iets beter gaat doen.