NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik mag op ROOD!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier is mijn temp nog redelijk constant, geen verhoging na een ei. Zal ie nog niet geweest zijn dan. Heb 2 maal super positief gestest. Beste was op cd 14. Maar tot nu toe nog geen temp verhoging. Bah dit maakt je wel onzekerder. Maar goed mag nog niet klagen is nog maar ronde 2. Gewoon maar weer afwachten.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Jeej ff heeft een stippeltjes kruis neegrgezet..

@wondertjeinmaak: wat balen zeg meid.. Hebje niets veranderd wat betreft de temperatuur van je slaapkamer?

4. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemorgen @ maybe ja een kruis! Gisteren had ik rekbbaar slijm , vanochtend een hele klodder (sorry) en buikpijn... Gisteren en eergisteren geklust ... Nou ei spring en kom maar op met die pijnlijke tepels haha. Temp nog een stukje gezakt.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haha hier ook altijd pijnlijke tepels na m,n ei... Daaraan weet k altijd dat ie geweest is:)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Maybe fijn een kruis!! Nu hopen op het beste. Ga je nog door met de verplichte nummertjes? Lijkt me heerlijk om te kunnen stoppen ermee

7. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ff een vraafjje hoor Om de dag is toch in principe ook genoeg? Want zaadcellen blijven tog 48 uur leven. Mijn vriend wil namelijk niet elke dag hahahaha

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier gaat mn temp omhoog jeej :D

9. Jossje123

Jossje123 Lid

10 okt 2012
    75
    0
    0
    Goedemorgen,

.
    VOlgens mij is mijn NOD 30 oktober zet mij ook maar op de lijst.
    30 jaar, eerste ronde, 1e kindje

Ik ben reuze benieuwd want dit is de eerste poging van een geplande zwangerschap. Ik ben al eerder zwanger geweest, maar dit was onverwachts en ongepland en een hele shock haha. Helaas is dit misgegaan en heb ik een curretage gehad op 4 sept. Mijn cyclus is nu weer constant dus nu hoop ik dat nu we het echt gepland hebben gedaan in de vruchtbare dagen ik daar meteen resultaat van krijg!

10. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    morgen nod:$ tijd gaat nu wel erg langzaam!!begint toch wel te kriebelen...

jammer nog niet veel goede veranderingen in de nod lijst...:(hopelijk meer een beter kleur vandaag

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: jeeeeeeejjj

@mamavanjessie: om de dag is juist goed is veel beter voor de zaadkwaliteqit als elke dag

@smnee: nee voorlopig geen geklus hihi.. Gebruik ook utrogestan en daar krijg je nogal veel afscheiding van.. Dus iet echt een romantisch idee om dan te klussen:D

@tbtje: oehh spannend..!!! Morge testen???

@lov: hoe is t bij jou....??????

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helluw......
    Getest en omowit! Maar ja ook nog geen ongi dus...pfffffff... Heb wel supergevoelige tepels....merkte ik gisteravond...hihi....

Nou ik wacht maar weer af dan. Behoorlijk irritant dit ...hahaha

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ohh balen zeg die witte test.. maar geen bloed geeft moed.. en was jij niet degene die pas na NOD posi testte.?? Ik duim nog even verder

14. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    gisteren ''verkeerde'' test gekocht kruidvat met paarse dop ... kon me niet bedwingen :) 6 uur savonds getest goh tja wat zou de uitslag zijn ;) negatief natuurlijk haha veel te vroeg natuurlijk. heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar er was zelfs geen streepje te bekennen of zou dat er niet kunnen zijn nog (springt deze direct naar plusje?)kweet wel de spanning erin te houden door negatief te testen:( vorige zwangerschap ook pas op nod positief maja...

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lov: jammer lijkt me helemaal niet leuk op nod negatief te testen...:x

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies....eerste 4 dagen overtijd en de tweede 9 dagen....dus zolang ik niet ongi wordt is er nog hoop:D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee maar ik heb gewoon nog hoop:D

18. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    goedemorgen dames!!

minime.....wat een leuk verhaal heb je naar iedereen geschreven...dank je daarvoor!! waren de frietjes lekker?? hoe ist nu met je?

@lov.......nooit leuk zon witte test....hoop dat je ongi gewoon wegblijft en dat je over een paar dagen een knal streep ziet hoor!!

gister op kraamvisite geweest bij een prachtig meisje en heb lekker met haar gehaffeld en de fles mogen geven......daar kwam de vraag.....goh wanneer willen jullie aan kinderen beginnen??? hihi ze moesten eens weten
    vandaag maar eens aan de poets.....bedden verschonen....wassen....krijg mijn beste dinnie op de logeer morgen dus dat word weer gezellig t weekend.

nou spreek jullie straks nog
    xxx

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ik hoop met je mee meid..!!!

20. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    Hey meiden,

Wat een gezelligheid hier :) Wel jammer dat er zoveel negatieve testen zijn.
    En ook ik heb vanochtend negatief getest..
    Maar hier ook nog geen bloed.
    Ga voor iedereen duimen dat er snel positieve testen mogen komen!

XX

Deel Deze Pagina