NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    tweede ronde na curretage (heb 1 opgegeven) want eerste 6 weken lang bruinverlies.

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik probeer dit wel iedere keer te doen maar soms komt het er niet van. helaas..

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    @ Maybe fijn dat je zoon weer iets beter is. Maar lekker rustig aan vandaag. Knap dat je je nu nog rustig weet te houden op het wachtbankje.
    @ Jenijah fijn dat je de vriendin van je ex zo goed helpt. Succes bij het gesprek hoe laat moet je?
    @ tbtje bah wat naar om dat mee te moeten maken zeg, en dan ook nog 6 weken lang bruinverlies. Hoop voor je dat het vanaf nu mee mag zitten.

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik ben best vaak op het internet te vinden dus probeer gewoon vaak te reageren.... maar er zijn ook berichten waar ik gewoon niet weet hoe ik moet reageren en soms vergeet ik ook wel eens wat.

Heb namelijk altijd een probleem met tactisch zijn.... en ik heb geen zin om lomp over te komen en mensen op hun tenen te trappen. Dus hou ik liever me mond... gelukkig komt het niet vaak voor dat dat gebeurd

5. Starshine

Starshine Lid

6 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké here goes!

Starshine, 28, ronde 1, 1e kindje

Mijn NOD is vandaag (als het goed is).

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Spannend heb je al een voorgevoel?

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wondertjeinmaak: ja ik ken niet meer op kwaaltjes afgaan hahaha... De bijwerkingen van utrogestan zijn t zelfde als zwangerschapskwaaltjes:)

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ben meestal alleen overdag hier te vinden, s avonds houden we nu nog tijd voor elkaar en meestal niet op laptop oid. Dus moet dan meestal wel veel terug lezen.

Ik vind het soms ook wel lastig om op sommige dingen te reageren maar probeer wel een goede manier te vinden. Vind het ook sneu als er helemaal niet op gereageerd wordt. Maar lastig is het soms wel.

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat maakt het idd wel lastig om op kwaaltjes af te gaan. Mag ik vragen waarom je dit gebruikt?

10. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ starshine, al getest?

kheb geen bruin verlies bij afvegen???? maar beetje op tampon (tampon test) ik snap er de ballen van

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Om 15:00 hebben wij t gesprek, zucht!

En ja ach... liever zo dan anders.
    T is de man waar ze mee gaat.... ;)

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dan ben ik hier ook wel hihi om 1500 komt mijn collega mij aflossen.
    Tuurlijk zie je het soms liever anders maar soms gaat het zo in het leven helaas.

13. Starshine

Starshine Lid

6 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en nee. De berichte op het forum houden me met beide benen op de grond gelukkig! Ga zaterdag om een test mocht ik nog niet ongi zijn.
    'Symptomen: gevoelige tepels, rommelende darmen, misselijk bij vlagen, moe, vannacht steken in mijn onderbuik, verlies veel afscheiding (licht van kleur)...'

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik doe ook altijd me best hoor... maar soms heb ik gewoon geen inspiratie.
    En ik bedoel t ook altijd goed....

en ja sávonds ben ik er ook een stuk minder....

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hopelijk blijft het daar dan ook bij. Doe je vaak een tampontest? Lastig die onzekerheid.

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wondertjeinmaak: tuurlijk mag dat. Bij min laatste MA bleek mijn progesteron te laag.. Dat kan r voor zorgen date baarmoederslijmvlies loslaat en dus okk het vruchtje.. Er zijn meerdere artsen die het daarom voorschrijven voor herhaalde miskramen. Nu doe ik het met toestemming van de FA alleen zonder recept van haar. Ze gaf aan dat hetinderdaad kan helpen gezien ik al meerdere sterretjes aan de hemel heb. maar omdat ze in het erasmus momenteel bezig zijn met een studie iernaar staat in het protocol dat ze het niet voor migen schrijven ( behalve bij icsi en ivf) Dusneigelijk gebruik ik het in de hoop dat mocht het weer raak zijn.. Ons ukkie ook blijft plakken..

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

spannend hoor allemaal....

een tampon test doe ik idd ook wel eens ;)
    en t scheelt ook geknoei als t ineens begint te vloeien ;)

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Daar gaat het toch meestal om als je het mar goed bedoelt!

19. Starshine

Starshine Lid

6 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een tampontest? :|

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Tampon inbrengen en er weer uithalen om te kijken of de ongi eraan komt.

Deel Deze Pagina