Nu snap ik het wat meer, bedankt dat je het wilde uitleggen. Ik hoop dat jullie volgende wonder mag blijven plakken hierdoor.
Spannend hoor al kunnen de syptomen ook duiden op ongi. Ben je wel vaker overtijd? Of altijd stipt op tijd ongi?
Dat weet ik niet. Het is mijn eerste ronde na het stoppen met de pil kan me niet meer herinneren hoe het vroeger was. Ik denk wel regelmatig maar dat is alweer zooo lang geleden.
@ tbtje hopelijk blijft het ook weg, je maakt het wel spannend hoor @ starshine we kunnen niets anders dan afwachten, je kunt nu ook nog ontpillen.
Ja ik ga er voor het gemak ook vanuit dat het ontpillen is. Vandaar ook dat ik nog geen test in huis heb en het rustig afwacht
testen doe ik denk t weekend nog ff, ook als de uislag morgen blijkt dak zwanger ben hahah wil het kunnen zien Ben zo benieuwd,, en kan niet wachten tot morgenmiddag.. wat ik gisteravond had verschrikkelijk misselijk, en vadaag ook met vlagen, alles stinkt en manlief zegt dak behoorlijk sago ben hahah.. hij denk dat de gyn gelijk had, en dus gewoon uitslag definitief wil hebben met t bloed testen...nou hoop k voor een keer dat manlief maar glijk krijgt...wat k wel vreemd von is dat die gyn beetje zat te grijnzen enz...zoiets zouden ze toch niet doen als er iets geks aan de hand is als k aan cyste ofzo zit te denken?? Owja.. t zat trouwens hoog in baarmoeder, maar niet in de eileiders. pffff hoofd draait 10x rond.. was t mar vrijdagmiddag.
@ krulletje hopelijk is de dag zo voorbij voor jou. De gyn zou dan volgens mij idd niet lachen als het ernstig was. Dus hopelijk ben je zwanger en heb je je kindje al voor het eerst gezien.
Ik begrijp je.. wat *** voor je.. heb ook een mk gehad met 11 wk. en idd, iedere keer als je wat voelt dan denk je ja t is er weer. en als t dan tegenzit, val je zo in een gat. Knuf voor je....en idd de moed niet opgeven! hoe moeilijk het soms ook is!
Zo vaatwasser vol en draait!!!! Zo maar op stap met manlief.. naar ons gesprekje. Spannend!!!!! ik wil ik wil ik wil!!! en ik wil het nu!!!!!!!! Krulletje ik hoop t zo voor jouw!!!!!!! gewoon een hele dikke ZWANGER voor jou!!!!!! Goh appeltaart wondertje????? eeeehm... mag ik ook een stukje???? lol
@wondertjeinmaak: jammie appeltaart hier ook een bak miep hahaha t liefst elke dag gewoon omdat k het leuk vind @poesten: hier vanmorgen al 2 wassen gedraaid, gestogzuigd en gedweild.. Keuken uitgesopt en kinderkamernweer shiny gemaakt
haha heb vanochtend al keihard iemand anders zijn huis gepoetst vind t wel ff goed zo! tbtje, ik hoop echt dat je gauw zwanger mag zijn van een wondertje
nee niet gebeld..manlief zit te mouwe dak af moet wachten tot morgen..zegtie voor t zelfdegeld is de gyn er niet vandaag of andere bezigheden, zou wel niet voor niets pas vrijdag zijn...pff t zal wel.. maar wachten gaat hier niet echt op
Hallo ladies! Ik heb niet zoveel mee gekletst deze maand, omdat ik er wat minder mee bezig wilde zijn.. maar dat lijkt nu een beetje zijn vruchten afgeworpen te hebben... Ik mag op twijfeltest... ik heb het resultaat pas na 5 minuten afgelezen, maar ik heb nog nooit eerder een streep gehad na die tijd, dus ik wil het toch positief zien ik ga morgenochtend nog een testje doen, maar voor nu dus een twijfelaartje...