I Know maar omdat ik vorige maand een cyclus had van 27 dagen ineens dacht ik misschien is dat nu ook wel weer. had gistermiddag ook n spatje oud bloed dat heb ik normaal ook nooit dus ergens heb ik nog wel hoop dat dat dan van de innesteling is mja we wachten nu maar gewoon tot vrijdag als ik dan nog niet ongie ben geworden dan is het VOOR het weekend Voor het weekend Voor het weekend 😉😉😉 en dan MOET ik wel een goeie test hebben!
@Dniese: OH wat balen meis! Misschien inderdaad te vroeg... ik ga duimen voor je! @nellie & andere roze dames: Gefeliciteerd!!!! @Moemi: Balen meid, succes inde volgende ronde! k heb gisterochtend wel nog vlug een testje gedaan (K2v5) maar het enige wat ik daar op zie is volgens mij een indroog streepje . De eerste vraag die ik morgen bij de HA krijg is natuurlijk heb je al getest Vandaag de verjaardag van de jongste vieren! Druk dagje dus, gelukkig hebben we heel mooi weer!
ik had van de week ook een indroog streepje hoor! maar na een paar dagen werd hij steeds een beetje meer duidelijk!
Had echt een donkergrijze onweerswolk boven m'n hoofd hangen, maar jullie lieve berichtjes doen me onwijs goed. Dankjulliewel! 💋 'Ooit' komt het goed... 💪
Ja, pas na drie jaar kreeg ik het mooiste geschenk van de wereld. Bij de gedachte dat het weer zo lang zou duren, zinkt de moed me toch wel heel erg diep in mijn schoenen. Maaaaaaar, we blijven positief!
Kruidvat pas 12 uur open haha Ik lees nu veel dat sensitest zw testen erg slecht zijn terwijl ze als vroeg verkocht worden. Met kv5 testte ik altijd goed hoop dat deze duidelijkheid geeft. Ik heb echt zwanger zijn gevoel en geen teken van ongi.
Meiden op roze gefeliciteerd!! Super gaaf!!!!!!! Dniese, echt heel hard balen meid... Samen volgende maand??? Fijne dag meiden Xxx
Hè dniese wat super balen... veel sterkte. En tnx allemaal voor de felicitaties ik ben nog steeds in een soort droom.
Heel erg gefeliciteerd Emmy& Nellie! Fantastisch meiden! Dikke strepen. En ook jij Hannah, duidelijke streep hoor, daar hoef je niet over te twijfelen, gefeliciteerd! Moemi&Haakmuts, wat ontzettend jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Heel veel succes de volgende ronde. En Dniese, balen zeg, negatieve test! Natuurlijk hoop ik nog wel met je mee! @Piccolina, ook balen van de negatieve test, je weet wel zeker dat je eisprong 15 dagen geleden was? Niet later? @MamadeLuxe: Ik zie wel echt een streepje, hoop het voor je!
Amai, dat is wel heel erg lang inderdaad! Ben je dan op een natuurlijke manier zwanger geraakt als ik vragen mag? Het hoeft daarom niet weer zo lang te duren he! Je weet nooit dat het deze ronde nog raak is. En is het niet, dan kan het evengoed volgende ronde raak zijn! Kop op inderdaad. Ik wens je heel veel succes!
@Hannah89: Nou dat geeft mij in ieder geval hoop. Sorry Dniese: dat ik er zo met mijn vage test overheen knal... Ik vind het echt heel erg k*t dat je een negatieve test heb gehad Nu ik al de verhalen hier zo lees, ben ik er steeds meer over na aan het denken om eicellen te doneren, lijkt me heel mooi om andere vrouwen op deze manier ook een kans te geven!
Ja mijn eisprong was 3 en 4 oktober positief ovulatie. 5e ochtend was al nega dus is echt 4e geweest. 3e hebben we geklust.... Heb weinig hoop want ik denk dat het niet doorzet miss was eicel bevrucht maar niet genesteld of wel maar zet niet door gezien zooo licht streep. Ik ga nu kv5 halen en gelijk testen met niet ochtend urine als die nega is dan is einde verhaal zeker!
Gefeliciteerd meiden oo roze! Geniet ervan!! Hier nog steeds kriebels en krampjes en grote borsten.. Woensdag NOD.. Duurt wel lang zo!
Ja, uiteindelijk toch nog spontaan zwanger geraakt! Dat was heel bizar! Hihi. En juist omdat het toen zo lang duurde, had ik nu het gevoel dat het ons deze keer sneller zou worden gegund. Maar hoe verder je weer komt en hoe meer negatieve testen je ziet...tja, dan moet ik even slikken. Kan je het al een beetje geloven? Zwanger! Hoe voelt die roze wolk? Ben helemaal verliefd op jullie testen van vanmorgen! Wauw!
Gefeliciterd Hanna, wat ontzettend fijn! Dames op rood succes in de volgende ronde. Twijfelaars/tuurtesters nog even geduld en hopelijk straks toch een positieve test in handen...
Neeeee zeg! Waarom sorry?! Jouw vage test wordt vast een knaller over een paar dagen!! Gun het je van harte! Duim voor je!
We houden elkaars hand vast! We gaan voor volgende maand! Samen staan we sterk, samen op roze! 😉💪💃