Hoi meiden! Mag ik met jullie meeschrijven? Vandaag weer voor het eerst ongesteld geworden na m'n curretage op 1 september. Op zich nog vrij vlot dus! Voor de lijst: SteffieD, 26 jaar, ronde 2 na MA, 1ste kindje NOD 27 oktober
Ik ben ook begonnen met ovulatietesten een paar dagen geleden. Tot nu toe een heel licht streepje dus negatief. Zit nu op dag 10 dus ben benieuwd. Heb een korte cyclus (23-26-?) en was bang voor een vroege eisprong maar dat valt mee. Ik denk dat ik wat eipijn heb dus dat er binnenkort wel wat gaat gebeuren. (Beetje kramp achtig gevoel/steekjes) de spannende dagen komen eraan 😄 Beetje jammer alleen dat mijn moeder de komende 2-3 nachten hier is om op te passen. Dat wordt lastig 😁
Wij hebben vorige maand ook trouw om de dag geklust. Maar gegeven moment is het soms wel een beetje verplicht of zo. Deze maand weer mee begonnen vanaf cyclusdag 14. Mijn eisprong was de vorige keer op cyclusdag 28, dus dat moet ruim op tijd zijn. Zit nu op cyclusdag 16, nog geen temperatuursverhoging. Stiekem hoop ik dat mijn eisprong deze cyclus eerder gaat komen dan cd 28 maar ik reken er niet op... Mijn man is ook wel een schatje hoor, ook wel wat teleurgesteld toen ik ongesteld werd en doet er ook echt zijn best voor! Als de één niet zo'n zin heeft dan doet de ander wat beter z'n best. ^^
Spannend allemaal meiden. Ik ga morgen beginnen met ovulatie testen maar verwacht mijn eisprong pas ergens na het weekend. Maar beter te vroeg al testen dan te laat. Ik duim voor jullie allemaal!
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (5) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje 17. (4) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje 18. (3) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 19. (4) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (4) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 21. (2) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (4) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 23. (4) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 24. (1) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje 25. (4) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 26. (1) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (3): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje 28. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos (4): Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Hihiiiii, wat leuk al die reacties over de mannen Grappig om al die verschillende situaties te lezen Strak plan ook wel van de man die al de kruisjes zelf op de kalender zet natuurlijk, suuuper!! Hier gisteravond ruzie gehad We gingen naar de film, ik wat extra m'n best gedaan om me mooi op te maken. Het was allemaal heel gezellig, romantisch. Tot we in bed kwamen, ik maar proberen, maar hij hield steeds de boot af Uiteindelijk hebben we woorden gehad. Ik zei dat ik me "afgewimpeld" voelde, waar hij dan weer erg gekwetst door was. Hij zei dat hij me gewoon de tijd wou geven om mentaal en fysiek om mijn plooi te komen (na de miskraam in augustus) en dat hij bang is dat ik het allemaal teveel wil forceren. Hij wil me de rust gunnen die ik nodig heb. Ikke dan gezegd dat ik er weer helemaal klaar voor ben, dat dit helemaal niet nodig is. Ahja, ben al lang blij dat de hoge woorden eruit zijn Vond het langs de ene kant wel lief van hem hoor. Maar langs de andere kant had ik iets van "als ik het zelf aangeef, dan forceer jij mij toch niet?!" Dus hopelijk vanavond wél actie als hij na het werk niet te moe is van de ruzie van vannacht, hahahahaha, OMG!! Ik zie het wel
Ik lees dat er weer veel meiden begonnen zijn of gaan beginnen met de ovulatietesten. Heel veel succes allemaal!! En met het klussen ook natuurlijk Welkom Steffie trouwens! Veel succes!
Nou Nellie, dat is een beetje jammer einde van een gezellige avond... Maar de insteek van je man was toch wel erg lief.. Hopelijk kunnen julie het vanavond nog even uitgebreid goed maken.. Wij hebben het gisteravond nog wel gezellig gehad. Straks even weer een ovutestje doen, ben steeds zo benieuwd.. Welkom SteffieD, hopelijk snel weer een positieve test!
Goedemorgen, Ik heb wel even last van mijn ovulatiepijn en ook lijkt lichte misselijk. Ik was wakker en kreeg even lichte kramp. Volgens mij dat 2 dagen voor eisprong is eerder. Lijkt t wel spannend! We hebben dag om dag geklust. http://imageshack.com/a/img537/9036/CCmctU.jpg
Wel fijn dat het nu in ieder geval bespreekbaar is gemaakt. En de bedoeling van hem was dus wel heel lief. Misschien denkt hij dat je nog wel met de miskraam in je hoofd zit en dat je zo snel mogelijk zwanger wilt zijn om het te kunnen vergeten. Of misschien is hij er wel meer door aangedaan dan dat hij wil toegeven en vindt hij het zelf heel eng om er weer voor te gaan. Dat zou natuurlijk ook kunnen. Veel succes vanavond in ieder geval.
Poeh moest ff terug lezen, loop een beetje achter Grappig om te lezen hoe verschillend alle mannen ermee omgaan.. Mijn man is gelukkig heel relaxed, heeft altijd wel zin en kijkt als eerste of mijn ovulatietest positief is, want ja dan kunnen we weer he! Hilarisch vind ik dat En als hij niet thuis is appt ie; ''is dat ding al positief?'' haha..
I know, ben een weekje in verlof en als je hele dagen alleen thuis zit, wat doet een mens dan ... mensen lastigvallen OP HET FORUM, sorry!! Hihi hoe schattig van je ventje dat hij dat dan zend, vind ik wel lief eigenlijk Leuk!