Nou dames.. Heb me vergist denk ik.. 11 okt kreeg ik enorme waterafscheiding steken aan een kant dag erna 12 okt ook nat afscheiding maar minder al maandag 13 okt niks meer en 14 en 15 okt na wc vond ik cervixslijm veel.. Daarom ben ik nog niet ongesteld.. Heb vandaag getest echt tuurstreepje komt vaker voor.. Begin met clomid de nieuwe ronde spannend..vandaag of morgen ongesteld worden.. Dames op rood balen hopen en naar volgende ronde.. Dames op roze proficiat geniet ervan.. Gr bambe
Hey toch weer een paar zwangeren erbij zie ik, gefeliciteerd! Heel veel sterkte voor diegenen op rood en heel veel succes in de volgende ronde! Echt superbalen dat sommigen van jullie nog steeds zo in onzekerheid zitten...hopelijk komt er snel duidelijkheid, hoe dan ook!
Hallo Meiden, Zelf ben ik paar dagen overtijd en heb negatieve testen. Ik ga wachten en hoop dat ik snel ongesteld wordt. Dat we snel naar de volgende ronde kunnen gaan. Heb nu het idee dat ik niet zwanger ben. Heb ook helemaal geen symptomen. Baal er wel een beetje van. Heb toch mijn ovulatie 13-14 Oktober gevonden. 3 dagen over NOD heen. Het is de eerste ronde. Er zijn hier meiden die er langer over doen. Ik hoop dat het bij hun eerder raak is dan bij mij. Als er nieuws is dan meld ik me hier weer even. Meiden die positief hebben getest gefeliciteerd. Meiden die ongesteld zijn geworden. Jammer, succes in de volgende ronde. Meiden die nog gaan testen of die een negatieve test hebben succes.
Pff Dniese en appeltje..frustrerend he? Ik voel me echt wel zwanger (lage rugpijn, ongikrampjes continu sinds mn ovulatie, kort lontje en vanmorgen misselijk van mn ontbijt wat ik al jaren eet maar tijdens mn zwangerschap niet binnen kon houden) maar had gisteren op 6 dagen na NOD gewoon weer een negatieve test.. het lichaam is raar..
Ja dat klopt . Is ook frustrerend. Gelukkig zijn we niet alleen. Dat er meer meiden dit hebben. Dniese en jij zijn nog een paar dagen verder. dat lijkt mij nog erger. Je wilt toch duidelijkheid hebben. Zelf weet ik dat mijn ovulatie later is. Ik weet niet dat dat normaal is bij mij. Woensdag last van mijn rug gehad links onder en daarna 3 dagen beetje bloedverloren en daarna niks. Bijna 2 jaar geleden was ik 16 dagen overtijd toen ik ongesteld werd en had ook negatieven testen. Toen had ik wel symptomen En dat is nu anders. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden
Bleh... Ik sluit me aan het bij clubje onzekeren. Inmiddels dik 4 dagen overtijd en alleen nog maar negatieve testen. Voel me niet zwanger, heb alleen maar het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden. DE GODGANSE DAG! Hoofdpijn, last van mijn rug, vermoeide benen.. Blegh. Zette het nou maar door dan was ik er maar vanaf en kan ik door.
Vally gefeliciteerd! Steffie en mood balen! Succes in de volgende ronde Monifique, apeltje, mcw en Dniese. Vervelend die onzekerheid. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt.......... Hier is het nog steeds spannend. Vanmorgen nog steed hogere temp 37,0 dan normaal.... Als ik de 19e mijn ei heb gehad koet ik nog even een paar dagen geduld hebben. Dan zou ik vandaag pas op 7DPO zitten Normaal had ik die altijd de12e dag mijn eisprong. Ik ben nu pas begonnen met tempen op dag 14 en toen ga ff aan dat ik de 19e mijn ei heb gehad...
Hallo allemaal, Ik mag mee op het wacht bankje Ik heb vandaag mijn NOD. Zondag avond had ik een paar druppels helder rood bloed, en hierna op maandag en dinsdag een paar druppels oud (bruin) bloed. en veel witte vloet. dit heb ik sinds de eisprong. Ook ben ik veel duizelig, pijnlijke borsten, last van mijn buik/darmen en steken in mijn liezen. gisteren getest maar dit was negatief. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben zal ik nog een keer testen...
Yeesss ik heb de cb gedaan en er staat zwangeerrr!! Het kwam er heel snel te staan. Alleen de wekenindicator geeft pas 1-2 weken aan. Klopt dat wel hmm. Nou ja misschien wel en anders maak ik miss nog minder hcg aan.