Vandaag is Rood de kleur van de liefde vandaag is rood waar ik vandaag op het lijstje naar toe ga. Na de negatieven testen had ik het wel verwacht dat in ongesteld zal worden. Het is jammer. Het is geen teleurstelling voor mij. We gaan naar de volgende ronde. We zien wel, positief blijven denken. Meiden die nog gaan testen succes!!
Hier helaas ook op rood! Dag 4 na m'n NOD, ook 2x negatief getest dus had het wel verwacht maar toch jammer! Op naar de volgende ronde dus !
Ik denk dat ik over 4 dagen ga testen. Dan is volgens FF mijn NOD ongeveer. Tenzij ik eerder klachten of zwangerschapsverschijnselen krijg
Ik heb een reactie vd vk. Ze gaf aan dat zonder medische indicatie de 10 en 20 weken echos zijn inbegrepen. Tijdens het kennismakingsgesprek (17-11) vertelt ze hoe en waar de echo plaatsvindt (waarom niet nu al). Maar weet denk wel waar. Vind wel jammer dat we nog niet nr datum echo kunnen uitkijken maar ieder geval wel nr gesprek en haal morgen bloedprikform bij huisarts op. Belangrijkste is dat alles goed gaat en daar duimen we voor!
Wat vreemd zeg... Dan moet jij op korte termijn maar zorgen dat je ook kan ofzo? Hoe eerder je de datum weet, des te meer kun je er rekening mee houden, en naartoe leven. Misschien als je bloeduitslag bekend is word je wel gebeld met een datum, ik hoop het voor je! Enne.... Tijd voor een nieuwe banner!!
Ja inderdaad lekker kortdag. En mijn man werkt onregelmatig.. Haha ja ik durf mijn banner nog niet aan te passen!😳
nu 1 dag overtijd, nog steeds misselijk. Ik ga morgen testen, voordat ik op kraamvisite ga bij mijn zus. In de hoop dat ik goed nieuws kan brengen aan haar en mijn ouders.