Ik zit op het wachtbankje denk ik, maar weet ik niet zeker! Heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt, dus klus voor de zekerheid nog wel even verder, maar mijn ei zou moeten zijn geweest.. Worden weer 2 hele laaaaaaaaaange weken
Uil85: rekbaar slijm is écht wel een goed teken. Liepen je testjes al mooi op, of had je nog helemaal niets (sorry, mss heb je het al eens eerder gezegd, maar met al die verschillende reacties weet ik het niet meer...). Als ze nog niet opliepen, dan verwacht ik toch dat je vandaag of morgen een knaller hebt. En als ik sommige ovulatietesten hier op het forum zag, kan dat OPEENS redelijk onverwacht een knaller zijn. zeker 2x per dag (ik zou zelfs 3x doen als ik van dat rekbaar slijm had) testen dus. Spanneeeend!! Mijn tesjes liepen licht licht licht heel licht op, bijna niet zichtbaar. Ik verwacht mijn eisprong dit weekend of maandag, dus hoop ook opeens verrast te worden met een superknaller Emmy30: helemaal juist wat je zegt MAAR WIJ WILLEN EEN KNALLER!!! AAAARGH!! Haha Dniese: jeeeej, positief nieuws, I like it!! Lauren84: hoop voor jou ook een knaller met je ovu-testen!! Fotofanaat: vreemd... welke ovulatietesten gebruik je? Moest je eisprong geweest zijn, dan denk ik zeker ook wel dat je op het juiste moment geklust hebt hoor. 36u ervoor geklust lijkt lang, maar als ze 4 dagen blijven leven kan het zelfs als je 96u ervoor klust. Niets aan de hand dus maar begrijp zeker dat je een knaller wil! Silverwings: veel succes op het wachtbankje!!!! Justme: hahahaha, grappig!!! Hier moet ik nog testen vandaag. Zal ik rond 11u doen. Was een beetje later wakker vandaag, dus kon mijn ochtendplas ook later doen Hihi
Goedemorgen dames, volgens mij gaan er na het weekend veel dames op het wachtbankje Geld ook voor mij. Gisteren het bekende slijm en de pijn, dus dat betekent binnen 2 dagen eisprong. Woensdag gezellig gemaakt en vanavond weer misschien. Gebruik deze maand geen testen en als het er vanavond niet van komt, jammer. Voor mij is het heel moeijlijk om er niet mee bezig te zijn als je lichaam je zoveel signalen geeft. Aan de ene kant goed natuurlijk, aan de andere kant is het lastig.
Seg, ik heb eens een vraagje. Ik ben af en toe eens gaan rondneuzen ook op de NOD lijst van 1 t/m 15 oktober (spannend toch he, de mensen die aan het testen zijn!) Daar viel de opmerking dat eens er getest wordt, de groep veel te groot is (zitten daar nu met een groep van in de 80!!) en er voelen zich veel dames 'niet gehoord' en 'genegeerd', omdat hun reactie in een gat verdwijnt. Er komen namelijk zoooveel reacties en vragen dat er natuurlijk niet op alles kan geantwoord worden. Daar stelden ze voor om de volgende keer een NOD lijst te maken per week. Omdat er dan wat overzichtelijker kan gebabbeld worden met elkaar. Ik was daar eigenlijk ook wel voorstander van. Hoop eigenlijk stiekem dat ik er volgende maand niet meer op hoef, maar je weet nooit natuurlijk Nu ben ik een hele week thuis in verlof en kan ik prima de reacties volgen. Maar vanaf morgen en volgende week wordt het weer erg druk op het werk en kan ik amper op de site. Dus kan ik me wel voorstellen dat het onhaalbaar is om alles terug te lezen. Zijn jullie voorstanders om het volgende keer zo te doen, een NOD lijst per week? Of denk je van "handen van de lijst, gezellig als ze zo groot is"!! Of zeggen jullie van "van mij mag die lijst nu al gesplitst worden, zodat we lekker in een kleinere groep kunnen kletsen als het spannend wordt". Graag jullie meningen!
Hihiii kan het geloven, sowieso ben je er altijd wel mee bezig denk ik. Maar wel sterk dat je het deze keer wat meer kan loslaten vind ik Veel plezier vanavond zou ik zeggen
Volgens mij kan vruchtbaar slijm vanaf 5 dagen voor je eisprong voorkomen. De Billings ovulatiemethode | Mama en Zo Vorige cyclus had ik op één avond duidelijk vruchtbaar slijm, maar mijn eisprong kwam pas 5 dagen later... Ik weet niet of ik dan gewoon al vroeg vruchtbaar slijm had of dat mijn eitje op het punt stond te springen maar dat toch niet deed? Vanochtend had ik vruchtbaar slijm! Yay. Hoop dat dat een voorbode voor mijn ei is. Want als dat zo is zou mijn eisprong deze maand (zelfs alsie nog 5 dagen duurt ) eerder zijn dan vorige maand. Hoop het zo! Dan zou ik een wat minder lange cyclus hebben... Word tegelijk ook wat onzeker van dat vruchtbare slijm. Hebben gisteravond geklust, moet ik dan netjes wachten tot morgenavond (om de dag) of is het toch beter vanavond ook te klussen? Denk dat ik maar netjes wacht tot morgenavond, slijm betekent niet dat je op dat moment een eisprong hebt natuurlijk, slechts dat hij er aankomt. Spannend al die eisprongen! Veel succes met klussen allemaal! Wat betreft NOD per week... Ik ben wel voorstander! Dat zou het gemakkelijker maken op mensen te reageren.
Hallo meisjes, Mag ik meekletsen met jullie?? En ook op de lijst Zit vandaag op dag 23 van de cyclus maar mijn eitje nog niet gehad aan mijn tempje te zien. Verwacht hem dit weekend aangezien ik bijna altijd 2/3 dagen voor ei gevoelige tepels krijg. Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na MA), 1e kindje, verwachte NOD 18-10. Graag lees en klets ik met jullie mee Succes allemaal deze ronde en hopen op heel veel roze!!!!!
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (5) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje 17. (5) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje 18. (4) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje 19. (4) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (4) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 21. (2) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (4) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 23. (4) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 24. (2) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (5) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje 26. (1) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (3): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (0): 30. (1): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 31. (1): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos (5): Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 53 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ladies, Ik stelde een uurtje geleden de vraag wat jullie ervan zouden vinden moesten de NOD lijsten van november per week zijn. Wel ... ik heb deze al aangemaakt per week Niet dat ik jullie mening niet wou afwachten, zeker niet! Sorry dat ik wat vlug was. Maar ik bedacht het dat als we ze willen splitsen het nu ook echt moet gaan gebeuren, want de dames op rood in de lijst van 1 t/m 15 oktober beginnen zich al op de lijst te zetten. En achteraf opsplitsen is helemaal niet leuk natuurlijk! Dan volg je bepaalde personen en is het vervelend dat die opeens op een andere lijst komen te staan... Hopelijk kunnen jullie hier begrip voor opbrengen en denken jullie niet van 'wat zij zich allemaal permitteert'. Ik dacht gewoon van: "iemand moet het doen, anders blijft het maar bij praten"... Want hoe verder de maand vordert, hoe meer dames er zich aanmelden. Het is dan ook gemakkelijker om op elkaar te reageren op een kleine groep. Dan voelt iedereen zich begrepen en niemand (of toch veel minder) moet zich buitengesloten voelen. Als je er eens een tijdje niet op kon, is het ook veeeeel minder teruglezen met de helft minder meiden op de lijst. MAAR ... ik hoop gewoon dat wij de weeklijsten van november helemaal niet nodig zullen hebben!!! Want wij gaan gewoon allemaal op ROZE nah!!
JAAAAAA!!! Nellie, je had gelijk! Vanmorgen knalde de test.. Echt, prachtig, wat een dikke streep.. Nou, manlief heeft nog geen idee wat voor weekend hem te wachten staat, whahaha.. Toch ff een vraagje.. Nu hebben we gisteravond nog geklust, moeten we dan vanavond weer klussen of morgenavond? Mijn gevoel zegt dan maar even een paar dagen achter elkaar, maar.. Nellie en Dniese, hoop dat jullie knaller ook dit weekend komt! Welkom vlindermama.. heel veel succes! Modra, ik heb zelf ook altijd dat probleem, wanneer en hoe vaak klussen zou het beste zijn? Dus ik kan je niet echt helpen.. Wat betreft de Nod lijst, maakt mij niet zoveel uit.. Per week is inderdaad ook wel leuk. Blijft het wel kleiner. Maar met zo'n overzichtelijke nod-lijst als hier vind ik het ook altijd wel prima..
Yeeeeeeeeeeey!! Superleuk!!! Ik zie je stralen tot hier met je streep, haha Lig hier plat van het lachen met je opmerking 'manlief heeft nog geen idee...', hij zal alle hoeken van de kamer zien waarschijnlijk, haha! Wel ... eerlijk gezegd zou ik vanavond nog eens klussen, als dat haalbaar is voor jullie natuurlijk. En anders de dag erna nog eens. Ik zeg wel, in de mate van het mogelijke natuurlijk. Hier zie ik dat nog niet snel gebeuren, 3 dagen na elkaar, hahaha!! Ik hoop ook op een knaller ... mijn test is aan het drogen, ik ga binnen 10 minuutjes eens gaan kijken, benieuwd!!
Hmmm, wat moet ik nu weer gaan denken van die test? Ik weet niet of hij donkerder is of niet(onderste van vandaag). In elk geval weer geen knaller raar dat ik van het begin al een streep krijg, maar het blijft een lichte streep. Geduld hebben zeker
Hij is wel donkerder hoor t is nog geen knalstreep idd. Bij mij was het smorgens ook zo en savonds was ie echt knalpositief.