Wat een hoop positieve testen weer. Hoop zo dat de mijne ook nog positief wordt! Gaan we weer een spannende tijd tegemoet met zijn allen! Ben benieuwd wie er straks allemaal op roze mogen. Ik hoop heel veel en ik hoop natuurlijk ik zelf ook
Eigenlijk mis ik bij alle opmerkingen een 'vind ik leuk' knop haha. Nu moet je reageren om te laten weten dat je het ergens mee eens bent of hetzelfde hoopt oid. Ik hop het ook voor je Fotofanaat. Lopen ze wel al op? Wanneer verwacht je je eisprong?
Nee, ik zie nog steeds maar heeeeeel licht een streepje. Ik hoop gewoon ook vandaag of morgen opeens een flinke knaller te hebben.
@Fotofanaat, ik had ook de hele tijd een licht streepje en ineens was daar de knaller. Ging al bijna denken dat ik deze maand geen eisprong ging krijgen . 2 dagen later dan verwacht...
In Afwachting en Emmy, ik ben blij dat jullie ook jullie positieve test hebben!! Joepieeeeee!! Veel plezier x Oja Emmy, die 'vind ik leuk' knop mis ik ook zoooooo hard!!! Zou supermakkelijk zijn in ieder geval! Fotofanaat, hoop dat je ook vlug een knaller krijgt. Maar je zag het bij Emmy en in afwachting, eerst niets en hup, uit het niets een knaller!!! Dus het kan nog Deze morgen weer een knaltest ... hmmmm ... wat wil dat zeggen (=gisteravond en deze morgen knaltest)? Dat mijn eisprong vandaag niet is, maar morgen?? Of wil dat helemaal niets zeggen?? Nu ben ik even in de war
Spannend al die positieve ovulatietesten Ga volgende week maar een testje wagen durf t bijna niet te hopen maar voel toch wel rare nieuwe dingen in mn lijf nu.....
Ik heb net weer getest en wordt alweer iets lichter. Dus de piek is echt alweer op zijn retour denk ik. Prima hoor, dan heb ik dinsdag mijn eisprong. Morgen voor de zekerheid nog even een testje en dan stop ik er weer mee. Hopen dat de zaadjes snel het eitje vinden en dan een lekker plekje zoeken om heeeeel groot te worden . Nellie, wat betreft 2x een knaltest achter elkaar. Dat kan heel goed. Je moet vanaf de eerste positieve test rekenen. Dus vandaag zou je eisprong kunnen zijn, maar ook morgen (ligt eraan hoe snel je eisprong bij jou volgt op een positieve ovulatietest). Succes!
Wat fijn Emmie, Dniese, InAfwachting& Nelllie van die positieve ovulatietesten. Het regent positieve ovulatietesten, helemaal goed. Hoop dat de testen van de anderen ook gauw duidelijk positief zijn! @Kabouter24. Ik denk dat ik de 1e cyclus na de pil wel een ei had, maar weet het niet zeker. Hoop dat je binnenkort je ei vindt, kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt. Hier zat ik vanochtend op 36,4 ipv de gebruikelijke 36,2 (soms 36,3) deze cyclus. Vorige maand ging ik ook in een paar dagen geleidelijk omhoog in temperatuur na mijn eisprong. Dus fingers crossed dat ik morgen een hogere temperatuur heb en mijn ei geweest is! We hebben donderdagavond laat en zaterdagavond rond een uur of 7 geklust. Hopen dat zaterdagavond nog op tijd was dan of dat die van donderdagavond sterk waren. Moest wel een beetje lachen om jouw berichtje ook Nelllie. Hup stoere rakkers! Als mijn ei geweest is mag ik een paar dagen naar voren in de lijst... Maar misschien is het valse hoop en issie gewoon een beetje hoger omdat ik vannacht slecht sliep.
Hoi dames, Ik heb me de afgelopen weken wat stil gehouden op het forum. Ik probeer alles wat meer los te laten en er niet meer zoveel mee bezig te zijn. Ik ben sinds 2 weken bezig met afvallen, hopelijk heeft dat ook een positieve invloed en maken we hierdoor iets meer kans. Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. De hele middag/avond onwijze pijn gehad in mijn rechterzij. En nu vanmorgen een mooie tempstijging. Helaas is het door de pijn niet meer gelukt om te klussen, maar de dagen daarvoor hebben we het nog wel gedaan dus hopelijk maken we toch een kansje deze maand. Kan iemand mij op de lijst verplaatsen naar 17 oktober?
Hey dat klinkt als een bekend verhaal! Ik had zaterdagochtend een temperatuurstijging en wij hebben woensdag en donderdag geklust. Vrijdag lukte niet qua drukte en zaterdag iets teveel pijn. Ik ben ook bezig met afvallen (zwemmen, hardlopen, gezond eten) om het een betere kans te geven!
Mag ik op de lijst tweede ronde 3 kindje 27 jaar! Bij ons eerste zoontje duurde het 26 maanden daarna een miskraam met 8 weken en een miskraam met 12 weken dit bleek echter een partiële mola zwangerschap en na eindelijk 15 maanden na de miskramen weer zwanger en een gezonde zoon gekregen. En ondanks dat het ons niet makkelijk verloopt hopen wij ooit nog een derde wondertje in ons gezin welkom te mogen heten.
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (5) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje 17. (7) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (5) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (4) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (5) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Bubblez, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 21. (3) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Irisx, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje 22. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje 23. (4) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 24. (2) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (5) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje 26. (1) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (3): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (0): 30. (1): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 31. (1): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos (4): SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 59 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Welkom& veel succes! @Mamavand, hoop voor jullie dat zwanger worden ditmaal zonder miskramen etc verloopt! Je had nog geen NOD datum doorgegeven, heb jou daarom eerst even op datumloos gezet.