Bedankt we hopen idd dat het ons 1 x gegund word zonder teve problemen of lange wachttijd. We zullen zien
Doe ook graag mee (lukt niet om mezelf erbij te zetten, maar ben dan ook een echte digibeet ) Nod 18 oktober Lilliesleaf, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje Bedankt!
oh jee... Ik dacht zelf de 4e en 5e van links (die twee witte) omdat het dunne lijntje helemaal onder donkerder is dan de controlelijn.... Als jullie gelijk hebben was mijn piek vrijdag en zaterdag dus ovulatie toch? Dan we hebben woensdag en donderdag geklust. Minder kansen dan?
Oh, grappig, ik zie net dat jij dicht bij mijn ouders woont mamavand. Ik ben ook in die omgeving opgegroeid!
Goeieavond Ladies Sorry, zit met m'n mobiel op het werk en weinig netwerk, ik regeer morgen op jullie posts, beloofd! Ik denk dat ik zaterdagavond mijn piek gehad heb... Zet een foto onderaan dit bericht. De linkse is zaterdagavond, middelste zondagmorgen en rechtse zondagavond. Wat denken jullie?? Flink balen deze namiddag, om gek te worden al m'n charmes in de strijd gegooid en vriendlief toch verleid om te klussen. Ik was zoooo blij!! Maar ... net voor het hoogtepunt waren we waarschijnlijk iets te geweldig en heeft m'n vriend zich pijn gedaan aan z'n teelbal ... Bye bye klusmoment, baaibaai lieve zwemmertjes! Baai baai extra kans op zwangerschap! :'( het was precies te mooi om waar te zijn, tju toch!! Dus vanaf nu ... OFFICIEEL OP HET WACHTBANKJE!!!
Ik denk ook 5e en 6e van rechts daarna lopen ze ook af dus lijkt dat je piek aan te geven. Maar wat geven ze bij jou sowieso veel kleur zeg. Lijkt me erg verwarrend... Succes!
thanks voor je reactie! Ja super verwarrend. zeker ook aangezien vorige keer veel minder kleur gaf! Deze ronde is echt raar. Maar goed. wachtbankje nu! kan nu toch weinig meer doen want zelfs met piek op zaterdag is het nu al te laat toch?
Met piek op zaterdag zou ik zeggen: vlug nog klussen, mss springt je ei morgen wel!! Tussen positieve test en eisprong kan 48u zitten... Ik dacht ook dezelfde tests zoals iemand anders hier een poosje terug zei Emmy zei. Dus zal inderdaad zaterdag geweest zijn dan. Veel plezier!!!!
Ik heb net getest en had een streepje op mijn ovu-test....... Als een kind zo blij....hihi. vanmiddag aan de klus geweest. Hoop dat hij te zien is....
Hoi Dames, Ik ben inmiddels al druk aan het klussen volgens mijn ovulatiecalculator is mijn eisprong over 4 dagen,maar ik ben al sinds de zesde dag na mijn menstruatie begonnen met klussen zodat er genoeg zaadjes klaar staan op de dag van eisprong. Vervolgens hou ik mijn baarmoederslijm in de gaten en meet ik mijn temperatuur elke ochtend die is al aan het stijgen. Ik hoop het echt dat het deze maand raak is het was echt een nare periode na de miskraam. Succes al die dames die proberen ik wil heel veel positieve testen zien Veel liefs; mamavankiki
Dank voor alle reacties en het meekijken. Gister niet meer kunnen klussen helaas Maar net fertilityfriend ingevuld en resultaat van tempen is dat ovulatie vrijdag was. Temp stijgt pas als ovulatie geweest is dus ik denk wel dat tempen wat meer zekerheid bied dan een niet overduidelijke ovulatietest. Tempen jullie ook? Woensdag en donderdag geklust dus wie weet! Ik voel nog bar weinig behalve beetje druk maar dat heb ik elke maand.
Ik zie hem wel maar hij is nog niet positief even doortesten!!!! Hij moet even donker als controlesrreep zijn
Is duidelijk hoor vrijdag je eisprong ik temp ook! M'n temp is vandaag gedaald verwacht mrgen een dreiging had gister een knal positieve ovu test!
Hallo! Ik ben my girl 2012. NOD zet ik op 31 oktober. Altijd een hele constante cyclus gehad maar afgelopen week voor het eerst 3 dagen overtijd geweest. Zet mijn nod daarom ook later om teleurstelling te voorkomen. Oja we gaan voor ons tweede kindje, ronde 3 en 32 jaar . Iedereen Veel succes. Hopelijk veel rose!