NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh sorry nod is 21 ste

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bedankt we hopen idd dat het ons 1 x gegund word zonder teve problemen of lange wachttijd. We zullen zien

3. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Doe ook graag mee (lukt niet om mezelf erbij te zetten, maar ben dan ook een echte digibeet ;))

Nod 18 oktober
    Lilliesleaf, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Bedankt!

4. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    5e en 6e van rechts

5. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Welkom, je staat erop. ;)

6. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    oh jee...

Ik dacht zelf de 4e en 5e van links (die twee witte) omdat het dunne lijntje helemaal onder donkerder is dan de controlelijn....

Als jullie gelijk hebben was mijn piek vrijdag en zaterdag dus ovulatie toch? Dan we hebben woensdag en donderdag geklust. Minder kansen dan?

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Oh, grappig, ik zie net dat jij dicht bij mijn ouders woont mamavand. :p Ik ben ook in die omgeving opgegroeid!

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    #428 Nelllie, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
    Goeieavond Ladies :)

Sorry, zit met m'n mobiel op het werk en weinig netwerk, ik regeer morgen op jullie posts, beloofd! ;)

Ik denk dat ik zaterdagavond mijn piek gehad heb... Zet een foto onderaan dit bericht. De linkse is zaterdagavond, middelste zondagmorgen en rechtse zondagavond. Wat denken jullie??

Flink balen deze namiddag, om gek te worden :( al m'n charmes in de strijd gegooid en vriendlief toch verleid om te klussen. Ik was zoooo blij!! Maar ... net voor het hoogtepunt waren we waarschijnlijk iets te geweldig en heeft m'n vriend zich pijn gedaan aan z'n teelbal ... Bye bye klusmoment, baaibaai lieve zwemmertjes! Baai baai extra kans op zwangerschap! :'( het was precies te mooi om waar te zijn, tju toch!! ;)

Dus vanaf nu ... OFFICIEEL OP HET WACHTBANKJE!!! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,7 KB
      Weergaven:
      2
  9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik denk ook 5e en 6e van rechts daarna lopen ze ook af dus lijkt dat je piek aan te geven. Maar wat geven ze bij jou sowieso veel kleur zeg. Lijkt me erg verwarrend... Succes!

10. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    thanks voor je reactie!

Ja super verwarrend. zeker ook aangezien vorige keer veel minder kleur gaf! Deze ronde is echt raar.

Maar goed. wachtbankje nu! kan nu toch weinig meer doen want zelfs met piek op zaterdag is het nu al te laat toch?

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    #431 Nelllie, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
    Met piek op zaterdag zou ik zeggen: vlug nog klussen, mss springt je ei morgen wel!! Tussen positieve test en eisprong kan 48u zitten...

Ik dacht ook dezelfde tests zoals iemand anders hier een poosje terug zei Emmy zei. Dus zal inderdaad zaterdag geweest zijn dan. Veel plezier!!!! :)

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dit zijn mijn testjes denk vanavond m'n ei gehad te hebben had ontzettende buikpijn!!

13. Joter

Joter Lid

5 okt 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me hier ook melden?
    Joter, 36 jaar, ronde 1, 1e kindje, nod 23 okt

14. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Ik heb net getest en had een streepje op mijn ovu-test.......:D Als een kind zo blij....hihi. vanmiddag aan de klus geweest.
    Hoop dat hij te zien is....

Bijgevoegde bestanden:

15. mamavankiki

14 jan 2014
    25
    0
    0
    #435 mamavankiki, 6 okt 2014
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    Hoi Dames,
    Ik ben inmiddels al druk aan het klussen volgens mijn ovulatiecalculator is mijn eisprong over 4 dagen,maar ik ben al sinds de zesde dag na mijn menstruatie begonnen met klussen zodat er genoeg zaadjes klaar staan:D op de dag van eisprong. Vervolgens hou ik mijn baarmoederslijm in de gaten en meet ik mijn temperatuur elke ochtend die is al aan het stijgen. Ik hoop het echt dat het deze maand raak is het was echt een nare periode na de miskraam:(.
    Succes al die dames die proberen ik wil heel veel positieve testen zien:)

Veel liefs;
    mamavankiki

16. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Dank voor alle reacties en het meekijken. Gister niet meer kunnen klussen helaas :(

Maar net fertilityfriend ingevuld en resultaat van tempen is dat ovulatie vrijdag was. Temp stijgt pas als ovulatie geweest is dus ik denk wel dat tempen wat meer zekerheid bied dan een niet overduidelijke ovulatietest.

Tempen jullie ook?

Woensdag en donderdag geklust dus wie weet! Ik voel nog bar weinig behalve beetje druk maar dat heb ik elke maand.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      0
  17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie hem wel maar hij is nog niet positief even doortesten!!!! Hij moet even donker als controlesrreep zijn

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Is duidelijk hoor vrijdag je eisprong ik temp ook! M'n temp is vandaag gedaald verwacht mrgen een dreiging had gister een knal positieve ovu test!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

M'n ovu testen vandaag temp dip dus denk vandaag m'n eisprong!!

20. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Hallo! Ik ben my girl 2012.

NOD zet ik op 31 oktober. Altijd een hele constante cyclus gehad maar afgelopen week voor het eerst 3 dagen overtijd geweest. Zet mijn nod daarom ook later om teleurstelling te voorkomen.

Oja we gaan voor ons tweede kindje, ronde 3 en 32 jaar :). Iedereen Veel succes. Hopelijk veel rose!

Deel Deze Pagina