Welkom nieuwe dames! Ik hoop dat er maar veel op roze mogen deze maand! Ik heb vanmorgen een keer mijn ovulatietest gedaan met ochtendurine. Ik zie nu wel een wat duidelijker streepje, dus ik ga vanavond nog maar een keer testen. Ik hoop nu eindelijk op mijn knaller, want ik had mijn ovulatie al lang verwacht. Mijn temp is echter ook nog niet gestegen, dus ik wacht nog maar even af.
Lekker druk bezig met testen iedereen! Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en niet vergeten te genieten he! Ik had vrijdag positieve ovulatietest, dus donderdag en vrijdag geklust en gister de hulptroepen er nog even achteraan gestuurd.. En nu maar afwachten of ze nog weten wat ze moeten doen.. De langste weken in mn cyclus zijn begonnen.. Nellie, wat ontzettend balen van jullie laatste kluspoging! Hopelijk is het toch genoeg geweeest.. Nieuwe dames welkom!
Heb me even wat afzijdiger gehouden, omdat we het even heel druk hadden met vanalles en nog wat. Wel alles meegelezen. Heel veel meiden druk aan het testen lees ik. Hier ook, vanmorgen een duidelijk 2e streepje op de ovu-test, ben benieuwd hoe snel ie oploopt! Vorige ronde op zaterdag een positieve ovu-test en die avond voor het laatst geklust (en de dagen ervoor). Nu toch maar iets langer doorgaan erna, stel dat t ei pas na 48 uur springt. Succes allemaal, ook voor de meiden op t wachtbankje!
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (5) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje 17. (7) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (5) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (5) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mirpat87, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje 20. (5) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Bubblez, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 21. (3) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Irisx, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje 22. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje 23. (5) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Joter, 36 jaar, ronde 1, 1e kindje 24. (2) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (5) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje 26. (1) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (3): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (0): 30. (1): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 31. (2): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos (4): SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 62 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik schuif ook aan op het wachtbankje. Vandaag nog geen kans gehad een ovu-testje te doen, maar de test van gisterenavond was weer wat lichter.
Hey allemaal. Wat veel positieve ovutesten zie ik voorbijkomen Hopelijk hebben jullie het allemaal kunnen benutten. Hier twijfel ik of hij echt positief was... (die van cd13) Het streepje was echt even donker als de controlestreep, maar het was geen echte knaller. Ook vandaag was mijn test nog heeeeeel donker maar net niet positief. Ik blijf nog even doortesten voor de zekerheid! We hebben gister iig heel goed ons best gedaan ik heb me gehaast van mijn werk, manlief lag al half te slapen. Toch nog even geklust, en de randjesfietsentechniek toegepast
Het lijkt mij niet positief.. Maar ik weet niet of je normaal wel dikke knallers hebt? Ik heb vaak ook zo'n test als die op cd13 en dan een dag of 2 later de echte knaller.. Ik denk dat je knaller nog moet komen.. Poehhh die randjestechniek, dat is nog ff oefenen hoor haha, man dat vind ik moeilijk!
Ik vind m wel al positief hoor. Het meest linker deel van de testlijn is donker genoeg. Maar idd ff doortesten kan geen kwaad!
Randjesfietsentechniek? Wasda? Hier een bijna positieve ovulatietest! En een follikel van bijna 22mm!
Het is nu van mei geleden dat ik ovutesten heb gedaan. Ik had wel altijd een echte knaller maar nu zijn ze al steeds zo donker, en ik vond die van cd13 echt even donker als de C-streep. Het zijn wel dezelfde testen dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb alleen een onderbuikgevoel dat mijn cyclus is veranderd na mijn laatste miskraam. Heb ook af en toe bruinverlies enzo :S
Ja dat zou heel goed kunnen idd, ik voelde voorheen nooit iets wat op een ei zou kunnen wijzen en na mijn bbz doet het ineens flink zeer.. Raar lichaam hebben we soms.. Dan zou het heel goed wel je positieve test kunnen zijn, ik neem aan dat je voor de zekerheid nog even door test?
Mamavand: inderdaad, mooie testen! Lastig he die ovulatiepijn. Eerste keer dat ik dit had, vreemd! Maar langs de andere kant ook wel weer een bevestiging dat het eraan komt natuurlijk Dees: blij voor je dat je een streepje gevonden hebt!! Het zit er aan te komen, maar is nog niet positief hoor. Ik schat morgenavond of overmorgen?!? Spannend! Blijven testen en klussen dus, veel plezier Mamavankiki: amai, goed aan het klussen lees ik. Super! Er zal alvast een heeeeel leger klaarstaan. Misschien heb jij enkele tips voor mij hoe je het aan boord legt om het zoveel te doen, haha! Hier pakt dit niet echt, jammer! Ik hoop zo hard voor je dat het lukt! Wanneer heb je je miskraam gehad en hoe ver was je? Ik in augustus mk gehad. Was slecht 5 weken, maar dat maakt het zeker niet minder pijnlijk... Merelfox: Dus ... als ik het goed lees kan het zijn dat je ovulatie al geweest is als je een knaltest hebt?!? Of ben ik verkeerd? Ik hou mijn temperatuur niet bij, ken er niets van :/ Als je woensdag en donderdag geklust hebt zal dat zeker goed zijn. Duurt (heb ik gelezen) 12u voor de zaadcellen bij je eitje zijn en daar moeten ze dan maar heel eventjes wachten Veel succes!! Fotofanaat en Lauren84: Ik duim voor heel snel een positieve test!! Dniese: echt suuuper! Wij zitten precies helemaal gelijk qua timing!! Wanneer had jij je knaltest weer? Toch ook zaterdag zoals ik?! Wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? Veel 'plezier' op het wachtbankje, ahum!! Joter, Mygirl2012 en Miranda: welkom en heel veel succes!! Adriana85: ik heb zelfs de indruk dat die laatste de donkerste is. En inderdaad zoals Silverwings zegt kan hij waarschijnlijk nog donkerder. Is natuurlijk afhankelijk van hoe donker ze over het algemeen worden bij jou. Ik zou zeker nog doortesten moest ik van jou zijn, succes!! Enneuh ... ik zou ook wel graag weten wat die randjestechniek is, ben benieuwd!!!!!! En je cyclus zou inderdaad wel wat kunnen veranderd zijn, nog een reden om door te testen. Voor mijn miskraam had ik geen énkel kwaaltje tijdens mijn ovulatie en nu ... ik lag bijna dubbel van de pijn, precies of ik moest ongesteld worden. Toch raar he! Pappillons: Spannend!! Veel succes!!
Dames ... het moét ons deze ronde gewoon lukken, en ik zal ook zeggen waarom!! Ongelofelijk met wat ik toch allemaal bezig ben WANT!! Binnen 3 maand is het december ... Wat zou het toch suuuper zijn om de familie te verrassen onder de kerstboom!!! O dat wil ik zo graag!!!! Het moet écht lukken! Nu heb ik nog een vraagje. Zaterdag was mijn knaltest, dus ga ik er van uit dat vandaag mijn eisprong is. Om mijn NOD te berekenen (en dus 14 dagen bij eisprong te tellen), moet ik dan beginnen tellen vanaf vandaag of pas beginnen tellen de dag na de eisprong, vanaf morgen dus?
Mag ik ook op de lijst? Dana1989, 25 jaar, ronde 10, 1ste kindje, nod op 24 oktober. Ik denk dat zwanger worden deze maand helaas niet gaat lukken. Voelde net mijn eisprong "auw" was niet zo fijn gevoel..dus gelijk een ovulatietest er tegenaan en ja hoor donker streepje! Mijn vriend komt morgen pas thuis van zn werk dus ben bang dat we onze kansen nu hebben gemist..
Hey Dana1989, welkom ik zet je op de lijst. Hmm ik zou de moed nog niet opgeven hoor... Ben je zeker dat je ei gesprongen is?! Wil een positieve ovulatietest niet zeggen dat je ei spring binnen 24 of 48u? Ik kan mis zijn hoor. Maar zou zeker de moed niet opgeven en meteen klussen als je vriend thuiskomt Wie weet heb je dan nog een kans!? Veel succes in ieder geval!!