NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jeetje 1 dag niet geweest en 15 pagunas bij te lezen.....

heel veel positieve ovu testen zien voorbijkomen! Veel klusplezier en succes oo het wachtbankje!

dames met mannen in t buitenland, balen!!

Hier weer ongi af dus op naar de volgende ronde, vanaf gister om de dag tot vermoedelijke eisprong dan 3 dagen elke dag

2. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Spannend weer he bijna testtijd :p:p:p

3. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, misschien wel vroeg, de 18e al testen. Hmmmm... 't gaat dus toch nog errug lang duren :p
    Zojuist nog een OT gedaan en deze was weer ietsje lichter. Ga ervanuit dat m'n eisprong is geweest.

Balen, wat een tegenvaller zeg!! Wij hebben juist téveel geklust, niet zo goed voor de kwaliteit ;) We zullen het zien over 2 weken!

Zo spannend weer! Jij ook veel succes! ****

4. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Het voelt nu net of ik elk moment ongesteld word maar dat kan nog niet mn bovenbenen voelen ook raar aan :(:(:(:(:(:(

5. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!!

6. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik vier jaar terug ook. Een week later testte ik positief ;)

7. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    ik heb ook testen van de action gebruikt en kan een duidelijke oplopende streep zien. Hier heb ik ook al een keer een foto geplaatst van de testen.

test action foto's

8. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    De enige keer dat ik dit had was ik ook zwanger.......ik vind t doodeng!!!!!!!!

9. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ja vorig week was ik wel elke x naar wc plassen. En nu redelijk! Ik heb nu paar dagen lage rugpijn.

10. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Echt spannend!Moet bijna elk uur ongeveer das ook nie helemaal gewoon zal wel van de spanning zijn :D

11. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL

Ohhhhh, super spannend zeg!!! Ik duim voor je!

12. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh, wat gaan jullie hard! Maar ik ben weer bij met lezen 😊. Wat spannend allemaal!

Mijn streepje was vanavond duidelijk weer donkerder dan vanmorgen, dus mijn testen lopen eindelijk op! Vanavond maar weer gezellig maken 😉.

Ben zo benieuwd weer deze ronde.

13. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Ik had t er vandaag met mn man nog over dat we nu zo graag zwanger willen worden maar als het eenmaal zo is dat ik dan geen moment rust zal hebben.Denk dat ik constant bang zal zijn dat het niet goed gaat.....Hoe is dat bij de andere meiden die al eens een miskraam hebben gehad?

14. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat zal zeker nog even extra spannend zijn dan. Ik heb een MA gehad met 11 wkn voor de zs van ons dochtertje. De 2e x bleef t tot die tijd toch wel spannend. En ook de echo's, steeds weer de angst of t wel allemaal goed zou zijn. Maar ondanks dat, wist ik diep vanbinnen dat t goed zat en de 1e x had ik een onderbuikgevoel dat dat niet zo was en dat klopte ook. Ik hoop voor je dat t raak is en dat alle helemaal goed gaat!

15. Joter

Joter Lid

5 okt 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens rond deze dagen is mijn eisprong, geen test gedaan.
    Mijn man heeft het vanavond eens extra romantisch gemaakt, had als verrassing een massage tafel gekocht en wilde mij eens extra verwennen, de schat.
    Nu duimen dat het goed uitpakt... over 2 weken weten we meer, duim duim.

16. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    wat voel je in je bovenbenen dan?

Ik heb ook wel gevoel alsof ik ongesteld word maar dat heb ik altijd paar dagen na ovulatie en paar dagen voor menstruatie. soms de hele LF last van. zegt bij mij weinig dus.

17. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Wanneer is jouw nod? Ik op 17 okt als mijn verjaardag. :D

18. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Zo hey.. wat een romantische kerel heb jij.

Ik lach me rot als die van mij met zoiets aan komt zetten. Bij ons zit de romantiek er meer in dat ik 'm waarschuw als ik een ruft ga laten :p

Klussen is bij ons dan ook niet echt romantisch met kaarsen aan maar eerst helemaal dubbel liggen samen en dan pas onder de lakens duiken.

19. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    Thnx voor je antwoord,had bijmn vorige zwangerschap ook geen goed gevoel van begin af aan en dat was niet voor niks helaas.Moet het proberen los te laten al is dat niet makkelijk.....

20. justme32

justme32 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    0
    zeeland
    @Dogs84:Mijne ook de 17de heb een lange lf :)
    @merelfox:zwaar gevoel,spierpijn,raar gevoel iig :D

Deel Deze Pagina