Vorige ronde helaas geen succes, dus ik meld me ook Fotofanaat, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mijn NOD is op 16 oktober, gok ik. Succes allemaal!
Dames, ik kom me ook melden bij dit topic. Mariam1978, ronde 9, 36 jaar 3e kind. Hoop dat er veel zwangeren zullen zijn in dit topic. Ik ga deze maand geen ovulatietesten gebruiken, voel mijn eisprong elke maand toch. Had gisteren zo een dip dat ik tegen mijn man zei dat ik weer ging beginnen met de pil. Ik was zo hevig ongesteld, niet normaal. Het is nu pas precies zoals het was als voordat ik met de pil begon. Nu weet ik ook weer waarom... Zit nu op dag 4 dus hoop dat het bijna klaar is.
Vraagje, Ik wil deze ronde eens ovulatietesten gebruiken. Welke raden jullie aan? Die van 123 thuistesten of van de action? Heb ergens niet zoveel zin om heel veel eraan uit te geven. Ik dacht vorige ronde mijn eisprong ongeveer gevoeld te hebben maar weet het niet zeker. Mijn cyclus is ook nog niet echt constant (23-26). Ik reken voor mijn NOD maar met 28 dagen maar voor de zekerheid gaan we maar beginnen met gericht klussen vanaf de datum die de calculator aangeeft als mijn cyclus 23 dagen zou zijn. Dan zouden we toch redelijk safe moeten zitten zou je denken . Gelukkig is vriendlief deze ronde tijdens mijn vruchtbare periode niet weg. Dat was achteraf de afgelopen twee keer dus wel het geval....
Ik was begonnen met action, maar uiteindelijk ook van 123 besteld. Action werd bij mij niet donkerder en 123 knalde.. Het scheelt per persoon denk ik. De een zweert action, de ander weer wat anders. Ze zijn beide redelijk goedkoop, (je hebt ook nog van Zwanger en Kids, zelfde prijsklasse) dus ik zou zeggen, probeer gewoon waar je je goed bij voelt.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen die van sensitest gebruikt in combinatie met temperaturen en het was beide keren in een keer raak. Ik had toen ook geen regelmatige cyclus. Ben gewoon vanaf dag 14 elke dag zon test gaan doen. Wij gaan ze nu niet gebruiken.. Maar misschien later wel.
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik zit nu op dag 3 van de rode vlag en hoop toch snel dat het voorbij is, werd direct herinnerd waarom ik ook alweer de pil doorslikte en uiteindelijk een spiraal heb laten zetten. Maar hopelijk mogen wij ook snel op de roze lijst en hoeven we er een goede tijd niet meer aan te denken! Blijven duimen, het is voor een goed doel meis.
Precies het is voor een goede doel. Maar toen ik aan de pil was, slikte ik deze door. Dus ik was in keer in de 6 of 9 weken ongesteld. Ideaal voor mij persoonlijk. Nu elke maand is voor mij persoonlijk heel erg, omdat ik er zo een last van heb. Ik weet dat ik blij en dankbaar moet zijn dat het allemaal werkt zoals het moet, maar toch. Hopelijk is het binnenkort raak en dan ben ik er voor 9 maanden vanaf En hopelijk geld dat ook voor de andere dames.
Ik ben ook weer van de partij! Mag ik op de lijst? Mijn NOD is 19 oktober (gok ik). Missaniet, 29 jaar, 6e ronde, eerste kindje. Succes allemaal!!
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (4) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje 17. (3) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32jaar, ronde 32, 1e kindje 18. (2) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 19. (2) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje 20. (3) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje 21. (1) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 22. (1) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (2) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos (3) : Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege miskraam 6wk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 21 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Zo, clomid is in huis. Vanavond eerste tablet! Ben benieuwd wat dit met mijn eisprong doet! Iedereen veel succes!
Help zeg!! Het is pas dag 2 dat ik ongesteld ben en ik loop alweer de muren op, omdat de tijd niet vlug genoeg gaat naar mijn zin Kan precies aan niéts anders denken... Ik voel het al: dit wordt een enorm lange maand!!
Haha, ik snap precies wat je bedoelt! Mijn eisprong was afgelopen maand op dag 28... Zooo lang wachten! Nu op dag 8 in de cyclus, we kruipen voort, hihi. Hoop dat de Clomid aanslaat Papillons!
Poeh hier kan ik me zo in vinden.. Ik stond laatst ook al jankend voor manlief omdat ik er gek van word.. Ik heb er geen last van, maar het is ZOVEEEEEEL! Dat was ook precies de reden dat ik al heel jong aan de pil zat.. Nu mis ik hem soms hoor
Succes meis, ik hoop dat Clomid gaat doen wat het moet doen. Weet jij wat een huisarts zegt over een te korte LF? Mijn is 10. Is dat nog oke? Enn... mag ik op de lijst: Emmy30, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje NOD 20 oktober (denk ik)