Hi ladies, heb me een beetje afwezig gehouden afgelopen week.. Was een beetje teleurgesteld in mezelf omdat het weer niet was gelukt maar ik snap nu helemaal niets meer van mn lichaam namelijk het volgende: na mn vorige eisprong heb ik krampen gehad 2 weken lang, ben 2 dagen tevroeg ongesteld geworden met zoals gewoonlijk hevige buikkrampen werd hier zo misselijk van dat ik boven de pot heb gehangen. Nu was mn menstruatie niet zo heel hevig een heb ook bijna geen slijm verloren en mn menstruatie durfde 2 dagen langer dan normaal. Nu 2 dagen na mn menstruatie heb ik nog steeds buikkrampen ( nu al 3 weken) en heb heel veel afscheiding dus ik dacht gooi er toch voor de zekerheid een test tegen aan.. Negatief. Mn maag knort de hele dag.. Heb echt geen idee wat dit moet voorstellen.. Jullie misschien? Sorry voor de nasty details Groetjes!
Dames, ik weet hoe moeilijk het is maar wel of geen symptomen hebben zegt helemaal niks over een zwangerschap! Sommigen hebben helemaal geen symptomen en zijn zwanger en sommigen hebben alle kwaaltjes en zijn niet zwanger. Gewoon hoop houden! We slepen elkaar er wel doorheen Hier snap ik het niet meer hoor pfff ik heb gewoon steeds een hele donkere ovutest (op 1 na) en twijfel nog steeds of ik mijn knaller gehad heb. Die met het pijltje is naar mijn idee positief maar de testen lopen niet af... Nog maar blijven doortesten dan?
Daar is bijna n studie aan vooraf gegaan haha dacht steeds over tijd te zijn enzo maar na mn vorige zwangerschap is mn hele cyclus anders geworden.Maar weet nu weer precies hoe het zit gelukkig
Goedemorgen, Zitten al heel wat luitjes heen en weer te wippen op het wachtbankje van ongeduld zie ik haha! Ik ben heeeeeeeeeel rustig, wat best gek is, want meestal ben ik er heel veel mee bezig.. Best lekker! Heb ook nergens last van geloof ik.. Ook wel fijn, want normaal beeld ik me van alles in.. Wanneer gaan de eerste dames testen? Zag al wel een testje voorbij komen, maar die testen vertrouw ik niet zo, vaak genoeg duidelijke lijntjes mee gehad en ik was echt niet zwanger! Maar ik hoop toch dat hij mooi gaat oplopen! Fingers crossed..
Had ik wel gedaan ja! Zou toch echt nu wel wat meer af moeten lopen als je je piek echt hebt gehad? Bah niks aan dit..
Pffft om gek van te worden meid Ik weet het helemaal niet, heb er geen ervaring mee. Genoeg klussen zou ik zeggen, dat je je eisprong niet mist? Voel je je eisprong soms, of heb je helemaal geen last van kwaaltjes rond die periode?
Goed zo. Bij deze wordt jij aangesteld om ons met beide voetjes op de grond te houden Een hele verantwoordelijkheid hoor!!
Ik zou ook nog even door testen. Ik gebruik ook de z&k testen en bij mij liep hij echt heel snel af na mn ei.. Hoewel die met het pijltje er wel positief uit ziet.. Gewoon doorgaan met klussen dan maar Hier een beetje menstruatiepijn, de hele ochtend al.. Niet echt pijnlijk, maar licht aanwezig zeg maar.. Maar, ik let er ook teveel op.. Vanmiddag maar even lekker winkelen.. Beetje afleiding lijkt me beter..
Ja ik denk ook beetje vroeg innesteling gebeuren. Nu ik heb wel even naar last van mijn heupen en onderbuik. Ik moet nog even volhouden tot as vrijdag of zo. Dan ik wil nog keer test doen. Omdat mijn baarmoeder groeit wel even dan oude lichaam..
Lieve meiden/dames, Ik zou graag meekletsen hier. Ik heb vandaag op cd 39 (!) eindelijk een positieve ovulatietest. Ik ben ondertussen wel gewend aan mijn lange cyclussen, maar gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten. Fijn om dat tweede streepje te zien, maar wat duurde het lang! Ik ga eerst even bijlezen (en bijleren), dit is nog maar mijn tweede echte ronde dus voor goed advies moet je nog niet bij mij zijn. Maar vind het erg fijn om mee te lezen, lachen en kletsen. Fiederelsje, 32 jaar, 1 ste kindje, 2de ronde, NOD voorlopig op 25 oktober Oh ja en ga nu eerst mijn banner aanpassen!
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (5) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje 17. (8) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje Hummingbird, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (5) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (6) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mirpat87, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Haakmuts1988, ronde 1 20. (5) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Bubblez, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 21. (6) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Irisx, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Moemi, 31 jaar, ronde 4, 1e liefdesbaby (samen 5 (stief) kinderen) 22. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje 23. (5) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Joter, 36 jaar, ronde 1, 1e kindje 24. (3) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje 25. (7) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje Mww, 29 jaar, 1e ronde (na mk), 1e kindje Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, eerste kindje 26. (3) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Kangeroo, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 27. (3): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (0): 30. (1): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 31. (3): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Datumloos (3): SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 71 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Smood, 29jaar. 6e ronde. 1e kindje. nod 30 oktober. Gisteren is het begonnen. Vanmorgen begonnen met tempen hopen dat ik het dit keer vol kan houden. Ik zit erover te denken om tarwekiemolie te gaan slikken... onder de mom baad het niet dan schaad het niet.
Hmmm heel vreemd. De ovulatie testen geven bij mij nu al dat mijn eisprong geweest is, bijna geen streepje meer te zien maar mijn temperatuur kaartje zegt Nog niet dat hij geweest is. Vanochtend is mijn temperatuur van 36.7 gedaald naar 36.6 maar een verschil van 0.1 en dus nog geen stijging. Terwijl de testen gisteren en eergisteren beide er uit knalden. Die moet hij nog komen?
Spannend weer allemaal meiden. Ik leeg trouw mee! Hier ook lekker relaxt. Ook wel heel fijn hoor ipv van alles denken te voelen. Volgende week lekker een paar dagen op vakantie en als ik terug kom mag ik al testen. Of ben ik ongi. Maar ik hoop natuurlijk dat die wegblijft
ik sluit me hierbij weer aan. Er vanuit gaand dat ik deze maand mijn menstruatie heb overgeslagen, alleen maar negatieve testen bod 29 okt ronde 5 1ste kindje