Als je morgen en overmorgen Door steigt dan heb je kan dat hij hem wel aangeeft bij mij gaf hij ook niks aan tot vandaag! Dus ik zou effe morgen en overmorgen afwachten?!
Ik word de hele week al midden in de nacht een keer wakker, wat voor mij echt niet normaal is want ik slaap altijd door. Vandaag misselijk.... Stomme wachtbankje!!
Zijn er hier ook dames die temperaturen? Mijn temp was begin deze cyclus 36,8 en zakte toen naar 36,6. Gisteren was hij 36,5 en vandaag weer 36,8. Ik heb gistermiddag erg buikpijn gehad bij mn eierstokken(ik voel mn eisprong) en gisteravond was het over. De afgelopen dagen steeds vruchtbaar slijm gehad. Ik vraag me af of ik nu mn eisprong gehad heb? Denk het eigenlijk wel aangezien ik pijn had en het daarna weg was. Het klopt ook precies qua cyclusdag en mijn cyclus is regelmatig. Maar ik vraag het omdat ik niet echt onder de indruk ben van de temperatuurstijging. Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt een duidelijke daling en daarna een hele grote stijging. Dat mis ik nu een beetje. Temperatuur is maar met 0,3 gestegen eigenlijk en er is niet echt een daling geweest. Is het mogelijk dat je die daling niet kunt zien omdat je smiddags ovuleert en je smorgens je temperatuur opneemt?
ik snap helemaal niks meer van mijn temperatuur kaartje in combinatie met mijn ovulatie testen. Maandag en Dinsdag op de ovulatie testen een duidelijke streep gehad maar nog steeds is mijn temperatuur niet omhoog gegaan, hij is zelfs omlaag gegaan. En gisteren was er nog maar een hele lichte streep te zien. Eergisteren heel veel last gehad van krampen onderin mijn buik, leek er bijna op alsof ik ongesteld moest worden. Dus ik weet het nu ff niet meer Link naar mijn temperatuur kaartje
Ik gebruik die van de action. Vorige keer klopte het wel in combinatie met de ovulatie testen. Maar ik had dan ook na het verwijderen van mijn spiraal een cyclus van ruim 9 weken.
Pff das vervelend, had jou spiraal ook hormonen? Want een vriendin van me heeft 3 maanden gewacht voor haar cyclus weer normaal werd. Zij deed ongeveer 10 dagen na haar nod , om de 2 dagen klussen voor ong. 20 dagen. Uiteindelijk was het raak,
Hallo dames Ik doe ook mee. Mijn cyclus wisselt tussen 24 tot 28 dagen. Maar meestal rond 24, 25, 26 dagen. Dus daar ga ik nu ook maar even vanuit. Ik heb sinds gisteren gevoelige tepels en buikkramp. En dan ga je toch denken... Zou het?...
Ik zie dat ik niet de enige ben die deze ronde stoeit met de temperatuur icm ovulatietesten. Het ligt vast aan de komst van de herfst .
Ja had mirena spiraaltje. Zou het daardoor kunnen komen dan? Tijdens dat ik mijn spiraal had Haag Ik helemaal geen cyclus.
Het is me eindelijk gelukt om alles door te lezen, heb het heel druk met werk enz. Wilde ook niet te veel mee bezig zijn. Moemi: Ik heb precies hetzelfde als jij.Paar dagen na eisdprong klachten. Na je eisprong komt er een hormoon vrij, die ervoor moet zorgen dat een eventueel bevrucht eitje zich kan innestelen. Dit hormoon zorgt ervoor dat je gevoelige borsten etc. krijgt. Precies hetzelfde als bij een zwangerschap helaas. Daarom hebben zoveel vrouwen zwangerschapssymptomen en toch ongesteld worden. na ruim 8 maanden weet ik dat dit helemaal niets zegt. De ene maand heb ik er onwijs last van en de andere maand weer helemaal niet.
Sorry meiden, kan niet alles doorlezen en antwoorden. Ben op het werk en stiekem eens online gegaan op m'n gsm (op de wc, hihi). Ik lijk wel een verslaafde, zo in het geniep hmmm dacht gisteren dat ik veel witverlies had, maar vandaag nog zoveel meer! Ben nu 3 dpo. Moet zelfs een inlegkruisje in m'n onderbroek leggen, anders is die vuil. Pffft, geen goed teken zeker?!? :/ dacht dat je baarmoeder helemaal afgesloten wordt als je zwanger bent of ben ik mis? Hopelijk weet iemand antwoord. Help zeg, nog 11 dagen wachten, ik ga gek worden :s
Idem dito! Mij wisselt hij ook tussen de 26-28 dagen. Niet erg want dan is die nog redelijk regelmatig. Had deze maand wel al op de tiende dag, dus afgelopen maandag mijn tweede smiley en dinsdag was die weg. Dus heb behoorlijk vroeg mijn eisprong gehad. Maar idd ik heb ook buikrommels en opgezette tieten. Maar ik denk dat dat normaal is, valt me nu ook meer op dan anders. Heb morgen en overmorgen een feestje, wat zou jij doen ?
Oops dat ging snel dat berichtje hierboven was bedoet voor lalalamanon. Ik zou het echt niet weten of dat een goed teken is, ik ben alleen maar aan het eten haha misschien van de zenuwen