Hihi ... amai, maar 8 dagen meer. De tijd gaat opeens iets sneller, ben blij Nuja, het is nog heel lang natuurlijk!! Lastig! Als ik de 20e oktober nog niet ongesteld ben geworden, dan test ik 's morgens de 21e oktober. Heb geen zin om de 20e 's morgens te testen en een witte test in mijn handen te hebben, om een uurtje later ongesteld te worden. Het is eens zo geweest en toen was ik pas echt ontgoocheld. Dus de dag na de NOD! Vorige maand gewacht tot dag na NOD en toen was ik ongesteld geworden gewoon, vond ik veel minder hard dan eerst die negatieve test gezien te hebben Wanneer ga jij testen?
Ook hier regent het zwangerschapsaankondigen op Facebook, niet normaal!! Ik wil oooooooooooooooooooook!!!!!!!! Komt erbij dat ik nog 2 babybezoeken moet gaan doen binnenkort. EN ... mijn jongste zus moet binnen hier en een grote week bevallen. Bij de eerste ronde was het al raak en ze heeft een droom van een zwangerschap gehad. Niéts van kwaaltjes heel de zwangerschap, helemaal niets!! Oooooh, wat zal ik smelten met dat kindje in mijn armen!! Hopelijk snel (en voor jullie ook natuurlijk!!!!!!!!!) bij ons ook een aankondiging Hoop het zo!!!
Spannend zeg!! Ben benieuwd wanneer mn ei springt. Ga vanavond en morgenmiddag nog een test doen.. Is de dag van je eisprong 1 dpo of is dat pas de eerste dag na je eisprong? Wil even weten hoe ik straks moet rekenen.
Ik dénk dat de dag na je eisprong 1dpo is. Dus, moest ik jou zijn, dan neem ik overmorgen als dag van je eisprong. En dus binnen drie dagen ben je dan 1dpo... snappie?
Ja ik snap hem. Dus dinsdag eisprong en woensdag 1dpo! Denk dat mn nod verschoven moet worden in de lijst.. maar geef ik nog wel door..
@ Nellie en Adriana85 thanks voor jullie meedeleven. Helaas heb ik zo'n ex die niet eens opneemt als je belt, maar gelukkig is hij vanavond lekker thuis en hopelijk al een beetje uitgeziekt. Had verwacht dat hij heel de dag door mijn hoofd zou spoken, maar ik voel me erg zenn haha. En had voor mijn gevoel ook prima geslapen, alleen mijn vriend denkt er anders over. Ik heb veel gewoeld en hem een aantal flinke trappen gegeven. En toen ik mijn ochtendkoffie dronk, dacht ik dat de bonen op waren, bah zo smerig... nog een kopje geprobeerd, maar helaas geen koffie voor mij vandaag. Ballon is weg, maar branderig gevoel bij baarmoeder terug... Lang leven onzekerheid!
@nellie, ik heb een vraagje, jij zit op dag 22 van de cyclus en mag over 9 dagen testen en ik zit op dag 18 van mijn cyclus en mag over 9 dagen testen. Heeft dit met de lengte van je normale cyclus te maken? Ik voel me net een leek soms... sommige dingen moet ik echt opzoeken om het te begrijpen haha. Zwanger zijn en gepland zwanger zijn is zo 'nieuw' voor mij.
Thnx Nellie. Dan gaan we vanavond en morgen nog maar eens klussen. Weet je wat ik raar vind, als je in voert in Mijn Kalender dat je een positieve test hebt geeft ie die dag aan als eisprong. Dat klopt toch helemaal niet...
Gefeliciteerd!!! @mezelf, ik moet nog wachten tot mijn nod! Ik twijfel en/of weet 't niet dat ik word wel zwanger of niet!
Ik heb dat bij mijn kalender idd ook. Heb zelf gewoon de twee volgende dagen ook positief bij de ovulatietest gezet en tel vanaf dan (ook in de notitie erbij gezet). Dan hou je het iig niet te kort aan. Mijn nod volgens mijn kalender is trouwens al de 16e omdat mijn vorige rondes 23 en 26 dagen waren. Dan maakt hij er een kortere cyclus van. Hield zelf al de 19e aan en gezien mijn vermoedelijke eisprong op de 7e of 8e is het officieel misschien nog wel later. Ik weet mijn lf niet namelijk. Heb trouwens een zeurderig ongi gevoel in mijn bm. Ben benieuwd of dat aan blijft houden de komende dagen. Heb bij mijn eerste zs drie dagen kramp gehad rind de innesteling. Maar wil mezelf nog niet rijk rekenen.
Ja inderdaad! Ik heb nu ook zelf maar op dinsdag positest erbij gezet, en dan mn lf 14 dagen dus dan zou ik cyclus van 31 dagen hebben. Mocht het toch weer 28 dagen zijn dan zou mijn lf 11 zijn. Ben zeer benieuwd ! Voel je je eisprong ook of ga je op de testen af?
Zijn er ook meiden hier echt hun eisprong voelen? Ik hoop dat ik hem ga voelen, heb vanaf vanochtend al lichte menstruatie krampen en vooral steekjes bij mn linker eileider.
Ik heb mijn eisprong niet gevoeld maar wel last van groeipijn gehad vanaf donderdag, dus een dag of 6. Moet erbij zeggen dat dit pas mijn 4e pilloze cyclus is sinds mijn 18e (ben nu 31). Van mijn oudste was ik direct na het stoppen zwanger. Nu ronde drie na 3/4 jaar mirena en 1 jaar pil. Omdat het deze cyclus zo anders voelt dan de vorige twee vraag ik mij af of ik de voorgaande twee cycli wel een ei heb gehad. Deze ronde voor het eerst ovu testen gebruikt en temp ook soms maar dat is niet echt betrouwbaar omdat het niet daglijks is en niet altijd om ongeveer dezelfde tijd.
Zou inderdaad wel kunnen dat je de eerste paar keer geen eisprong hebt gehad, dat was bij mij ook zo namelijk. Alleen ik wist het doordat ik getest had. Maar je test is dus wel duidelijk positief geweest nu?
Ja dat klopt zeker nog vroeg. Ik stop wel met ovulatie testen. Over een paar dagen nog een testje doen.
Hoi allemaal, Hier even een korte reactie, aangezien wij een flinke internet storing hebben en ik via mijn telefoon nu zit.. Zijn er ook mensen hier die nog geen ovulatietesten gebruiken? Ik dacht dat ik een beginnende blaasontsteking had, dus toch gisteravond mijn urine maar ingeleverd, er zijn sporen van een infectie gevonden, maar te verwaarlozen, ze besloot nog wat verder onderzoek te doen mede omdat ze wist dat we gestopt zijn met de pil en volgens haar is de pijn die ik nu al voor de 3e dag heb een flinke eicel die op springen staat, dus ze wenste me heel veel plezier haha Als de klachten erger werden even terug komen en dan krijg ik als nog een antibioticakuur!