- misselijk - andere smaak - gevoelige borsten - bultjes op tepels (had justme32 ook he) wie weet, spannend hoor!
Ja hier zie ik ook heeeel licht iets... morgenochtend weer testen met ochtendurine? Dan turen we weer mee
lekker aant spammen he Nog even eigen update: De kwaaltjes zijn verwaarloosbaar. gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook tussen eisprong en ongesteldheid. Ik krijg steeds meer het gevoel dat deze ronde gewoon niet is gelukt. Maar ergens hou ik me vast aan de verhalen dat er ook vrouwen zijn die helemaal niets voelde en toch zwanger waren. Vandaag even aan 2 vriendinnen gevraagd, die zeiden allebei dat ze dagen achter elkaar het gevoel van ongesteldheid hadden. En de een had niets anders voor NOD en de ander had het onwijs warm en veel zweten. Elke vrouw is zo anders... je kan er toch niets over zeggen ben ik bang. Waarom is het niet gewoon makkelijker... dat je schaamhaar blauw word als je zwanger bent ofzo. Of dat die lijn van navel tot schaamstreek gelijk na conceptie er al zit... stomme natuur!
He lieve meiden, ik wil even een ego bericht plaatsen. Ik ben zwaar emotioneel omdat me steeds een gevoel van angst en twijfels om ver slaan. Ik ben doodsbang om nog een keer een kindje te moeten verliezen en misschien wel in een verder stadium als nu!! Die angst of een kindje wat niet gezond ter weekend Al komen of veel te vroeg geboren met de daarbij behorende risico's. Die angsten zetten me voortdurend aan get twijfelen!! Hoe vaak kan je geluk hebben? Wat als ons geluk omslaat in een hel? Kan ik dan nog gelukkig worden met mijn gezonde ventjes die we hebben? Of moet ik dankbaar zijn en gelukkig met de kanjers die we hebben, en de knoop doorhakken dat twee gezonde jongens voor ons genoeg is? Of moet ik me juist niet door angsten laten lijden? Ik word gel van de onzekerheid en de twijfels, wat als ik nu wel zwanger ben( wat ik niet denk) dan voel ik me zo schuldig tegenover het kleine kindje wat dan in mijn groeit omdat ik twijfel? Ik denk er echt aan om deze ronde af te echten en als het niet zo is ga ik eerst even stoppen om mezelf de rust te gunnen! Met onze jongens wilde ik het zo graag!!! En dat gevoel heb ik nu helemaal niet omdat ik zo bang ben! Het klinkt waarschijnlijk voor sommige meiden erg oneerlijk mocht ik wel zwanger zijn. Maar ik heb een innerlijk gevecht en ik wil rust! Kon iemand de keuze maar voor mij maken.....
Hihi mooi. Alleen had ik vandaag pas een positieve ovulatietest zowel om 12 uur als om 6 uur. Maar voel me nu alsof ik ongesteld ga worden morgen.. Mijn ei is on the move denk ik. Kan ik er vanuit gaan dat als morgen alle klachten weg zijn mijn ei dan gesprongen is?
@ mamavand wat naar dat je je zo voelt! Helaas kan niemand anders dan jijzelf (en je partner) de keuze maken voor jullie. Maar als je je zo bang en on zeker voelt is dat misschien geen goeie start. Als je verlangen toch erg sterk is, kan je misschien een manier vinden om je angsten te overwinnen? Kan je er over praten met iemand? @ appeltje ik zie geen streepje maar duim wel voor je! (De ovulatie testen van cb met streepjes heb je nu misschien niet meer nodig, maar mocht het niet raak zijn zal ik nog even een foto van de verpakking doorsturen) @ merelfox, herken me erg in jouw verhalen - en vond je opmerking over blauw schaamhaar erg grappig Ps. Leuke groep hier! Pps. zelf denk ik dat het deze maand niet gelukt is..voel niks!
Hoi dames, ik mag op rood. Ernstig vroeg voor mijn gevoel, maar helaas. Succes nog iedereen! Ik ga op naar de volgende ronde.
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (6) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje Leuk, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 17. (9) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje Hummingbird, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Liefssuus, ?? jaar, ronde 5, 1e kindje 18. (5) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (8) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mirpat87, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Haakmuts1988, ronde 1 Lalalamanon. 32 jaar, ronde ?, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje 20. (7) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Bubblez, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje MinnieJ, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje 21. (6) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Irisx, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Moemi, 31 jaar, ronde 4, 1e liefdesbaby (samen 5 (stief) kinderen) 22. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Cinder, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 23. (6) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Joter, 36 jaar, ronde 1, 1e kindje Steef1985, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 24. (5) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Mww, 29 jaar, 1e ronde (na mk), 1e kindje Kimberly 33, 33 jaar, ronde 3, 4e kindje 25. (7) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, eerste kindje Nelroos, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (5) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Kangeroo, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Amore1, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 27. (4): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 10 (1e ivf), 2e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (1): MaBaD, ronde 5, 1ste kindje 30. (2): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Smood, 29jaar, ronde 6, 1e kindje 31. (3): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Datumloos (3): SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 85 Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
@moemi. Das niks die onzekerheid... Hier ook een ziekelijk kindje hij was nogal aan de diarree terwijl hij altijd last van verstopping heeft. Even aankijken hoe hij morgen is. @kabouter24. Hier ook geen vruchtbaar slijm gespot. Nog nooit zelfs, terwijl ik toch al dik anderhalf jaar op cyclussen gelet heb... (En al 4x zwanger ben geweest) @silverwings. Ahhh kom op we testen WOENSDAG! Ik doe mee haha @merelfox. Whahaha ik moet lachen om jouw reactie hihihi blauw schaamhaar @mamavand. Ik snap je gevoel wel een beetje. Ik heb dan ook een 'rugzakje'. Je kan me pb-en als je wilt. Iemand anders kan die keuze natuurlijk niet maken, alleen jij en je man... @babybanjo. Balen zeg, zo vroeg al! Sterkte en succes volgende ronde.
Hier nog steeds geen kwaaltjes of dergelijke, niets... Wel nog elke dag veel witafscheiding, wat ik wel vreemd vind. Maar dat vind ik eerder een negatief teken dan een positiet... Ach we zien wel... Ik zal pas dinsdagmorgen testen (volgende week) als ik de maandag nog niet ongesteld ben geworden. Dus nog een dikke week wachten Veel succes!!
@Adriana85, haha ja ik kan morgen ook helemaal niet testen, want ik ben morgenochtend op mijn werk! Dus we gaan ervoor woensdag!
Goedemorgen, Balen ik ben ongi. Gisterenavond was heel beetje roze afscheiding. Vanmorgen was ik wakker en moet gelijk naar wc. Dus ja flink dunne rode afscheiding. Ik wens jullie alvast veel succes met klussen en duim wel voor jullie als wie is wel zwanger geraakt! Fijne dag
Nellie jouw nod was ook 20ste toch? Pfff k heb echt helemaal geen symptomen, ik hoop echt niet dat ik weer 7 rondes of langer moet wachten ! Overigens had k bij allebei mijn kids pas vlakbij nod symptomen...die niet anders leken dan hoe k me altijd voor nod voelde Ik las dat zon innesteling tussen de 9 en 12 dagen kan duren..sommige sites zeggen 5 dagen maar dat lijkt me vrij kort eigenlijk...k kreeg dus beide zwangerschappen symptomen 2 dagen rondom nod...
Lieve mamavand... Ik herken jou gevoelens heel erg goed, misschien ook wel omdat we er zo mee bezig zijn, dat alles omslaat in angst. Sterkte en een dikke knuffel
@adriana85 wat vervelend dat jij ook een ziek mannetje hebt! Gaat het nu iets beter. Mijn vriendje ligt in bed te bulderen en blijft lekker een dagje thuis, straks even de huisarts bellen, hij heeft vorig jaar bij de kinderarts gelopen, maar daar is niks uitgekomen. Maar om hem nu deze winter weer heel veel ziek thuis te hebben, is ook niet fijn. Beterschap!!! Liefs
@Nellie wat goed van je dat ie dan pas gaat testen. Als ik dan nog niet ongi ben dan heeft zich een wonder voltrokken. Hoe lang is jouw LF normaal gesproken? Als ik namelijk uitga van een LF van 10/11 bij mij dan weet ik zaterdag al of ik nog kans maak op een positieve test (als ik dan nog niet ongi ben haha). Wel spannend hoor. Ik heb constant n heel licht gevoel van borrelen in mijn onderbuik. Geen idee. Verder nergens last van.