Nou ik heb inderdaad een eisprong gehad en zit nu 5 dpo. Ik vroeg me af of je altijd een innestelingsdip moet hebben. Dit had ik de vorige keer wel maar tot zover nog niks wat erop lijkt. De vorige keer heb ik met 9dpo getest en die was positief..maar...ik zou dat niet aanraden. De streep was nog heel licht en ik was steeds heel onzeker en bang omdat het vaak genoeg misgaat voordat je ongesteld zou moeten worden. Dit keer heb ik me voorgenomen netjes te wachten tot de 23ste..scheelt dat ik nu een kleintje heb en de hele dag wel bezig ben. Wachten is moeilijk...
Zo, jullie gingen nog lang door gisteren! Wat wordt het spannend nu voor deze groep. Heb helaas nu even geen tijd om op iedereen te reageren (zit op mijn werk, hihi), maar ik heb wel alles even doorgelezen en ik leef met jullie mee! Hier helaas nog altijd geen kwaaltjes/symptomen. Zit nu 6DPO dus is ook nog wel vroeg. Al heb ik het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde. Iedereen heel veel succes deze weken!
hey hey wat erg voor je dat je dat heb mee moeten maken!!het leven zit af en toe erg raar in elkaar jammer genoeg en nee dit word mijn 2de zwangerschap najah dat hoop ik mee te kunnen maken want een kindje krijgen op commando werkt niet helemaal haha ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld ga worden aanstaande zondag..en het wachten duurd allemaal zo lang maar dat geeft niet ik probeer het tot zo 12 maanden of 13 maanden daarna ga ik wel even met de dokter praten wannneer het nog niet gelukt is!! mijn dochter is nu 4 dus zou fijn zijn als we er nog eentje bij mogen krijgen.. voel jij je goed met je zwangerschap?ben je fit of moe of misselijk? groetjes
bedankt voor je uitleg ik gebruik wel testen zodat ik weet wanneer me eisprong is en ik weet het ook erg zeker die dag omdat ik zowat door de grond ga van de steken bij of richting me lies en dan test ik en dan is die super positief ik hoop dat we allemaal deze maand zwanger zijn want ik gun het iedereen
Ja hoe tof zou t zijn als straks gewoon iedereen positief test haha. Dan heeft de bloedmaan goed geholpen!
Nou hier gaan de kwaaltjes beginnen mn hcg loopt mooi op gelukkig doe af en toe nog n testje maar goed ik ga niet klagen. Zit steeds te wachten op nog meer roze hier Voor de meiden die op rood moeten,veel succes de volgende ronde!
Je kan altijd langs de huisarts als het lang duurt maar hopen dat dat niet nodig is en je gewoon snel zwanger bent. Voel me goed beetje moe en beetje raar gevoel in mn maag mja t hoort erbij en ik ga niet klagen ben zo blij dat het eindelijk gelukt is
Hier nog steeds eipijn maar lijkt af te nemen.. Zou mn eitje dan vandaag springen? Straks rond 12 uur testje doen.. als ie licht is dan is mn ei gesprongen of niet?
He balen alweer dames op rood succes volgende ronde! @mamavand, wat vervelend dat je je zi voelt! Gun jezelf de tijd en neem geen overhaaste beslissi gen! Knuffel! hier weer veel slijm dus denk dat die eenmalige sliert slijm van de week niks betekend heedt aangezien mijn ei volgens de app pas morgen zou zijn
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 oktober 2014 ♡ 16. (6) : Silverwings, 30 jaar, ronde 6 (na BBZ), 1e kindje Babybanjo, 40+, ronde 10 (na mk), 3e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 9, 3e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 11, 2e kindje Leuk, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 17. (9) : Dogs84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 32, 1e kindje In Afwachting, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Justme32, 33 jaar, ronde 13 (na mk), 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 12, 1e kindje Hummingbird, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Liefssuus, ?? jaar, ronde 5, 1e kindje 18. (5) : Dniese, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Uil85, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 7 (na ma), 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (8) : Ilona, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Vally, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Mirpat87, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Haakmuts1988, ronde 1 Lalalamanon. 32 jaar, ronde ?, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje 20. (7) : Newdawn, 35 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nellie, 27 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Sas77, 37, ronde 4 (na mk), 1e kindje Emmy30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Bubblez, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje MinnieJ, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje 21. (6) : Papillons, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Mcw, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Irisx, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje Moemi, 31 jaar, ronde 4, 1e liefdesbaby (samen 5 (stief) kinderen) 22. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, ronde 2, 1e kindje Steefj, 30 jaar, ronde 5 (na mk), 1e kindje Dees, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Cinder, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 23. (6) : Lauren84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Annelie566, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Momim, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Joter, 36 jaar, ronde 1, 1e kindje Steef1985, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 24. (5) : Mamavankiki, 27 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Mww, 29 jaar, 1e ronde (na mk), 1e kindje Kimberly 33, 33 jaar, ronde 3, 4e kindje 25. (7) : Monique041982, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Babbii, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Lisettevers, ronde 1, 2e kindje Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, eerste kindje Nelroos, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (5) : Risalincke, 38 jaar, ronde 1, 2e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Kangeroo, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Amore1, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 27. (4): Bambe, 26 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 2 (na ma), 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 10 (1e ivf), 2e kindje 28. (3): Mirte85, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (1): MaBaD, ronde 5, 1ste kindje 30. (2): Lies1504, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Smood, 29jaar, ronde 6, 1e kindje 31. (3): Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Datumloos (3): SW1, 26 jaar, ronde 5 (ronde 4 vroege mk 6wk), 2e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 85 Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Goedemorgen, @dogs84: Balen! Heel veel succes in de volgende ronde! @justme32: wat 'fijn' dat de kwaaltjes nu gaan beginnen! @Nellie: Spannend dat wachten! @mamavand: Wat vervelend die gevoelens zeg! Ik denk alleen dat jij en je partner hier het beste in kunnen beslissen, je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen! @moemi: beterschap voor de kleine man! Hier nog steeds 'menstruatiepijn' weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.. zaterdagmiddag was het op zijn ergst, het lijkt wel iets minder te worden, maar duurt nu al vanaf vrijdagmiddag...ben benieuwd wat het betekent! Deze week een drukke week, zondag vieren de verjaardag van de kleine meid die donderdag a.s. 2 jaar wordt. zaterdag hebben we een kinderverjaardag en alle sporten. Vandaag en morgen zijn mijn zoontje en dochtertje vrij, dus we hebben er maar 1 school zitten vandaag en morgen!
Foto van de verpakking? Waarvoor is dat dan? De testen ook bewaren? Je weet het maar nooit. Ik voel op dit moment ook niks. Baal er wel een beetje van dat ik geen smile op de test heb gekregen. Dan weet je toch wel wat meer. We zien wel. @merelfox en mamavand, Denk dat ik over paar dagen weer ga testen. Met ovulatie testen stop ik ermee.
@ Mamadeluxe, ik zie net pas dat jij ook al 4 (stief) kinderen hebt en nu samen met je nieuwe vriend (man) voor jullie eerste liefdesbaby gaan!!! Ik zit in het zelfde schuitje... Liefs
@dogs84. He jammer meis, veel succes volgende ronde! @silverwings. Oke dat is afgesproken nog twee nachtjes slapen...... @moemi. Hier een fit kereltje uit bed gehaald vanochtend om 10.00(!) hij had een luier ok voor de zekerheid maar die was helemaal droog. Wat een goede nachtrust niet al kan doen
@Moemi: Klopt! Wat leuk, ik ben dus niet de enige haha. Weet jullie omgeving dat jullie graag een liefdesbaby willen? En hoe reageerde zij daarop?