NOD lijst 16 t/m 31 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja ik kan er goed met mijn man over praten en een goeie vriendin. Maar ondanks dat blijft het een gevecht

2. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik ben wel even benieuwd hoeveel dip je toen had? Ik heb nu een dip op 10DPO van 36,97 naar 36,71. dip van 0,26 dus. Was even opvallend vanmorgen :)

Bijgevoegde bestanden:

• image1.jpg
      image1.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,4 KB
      Weergaven:
      2
  3. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    @mamadeluxe mijn omgeving weet het! Mijn vriend was bijna 8 jaar geleden gesteriliseerd en heeft dit ruim een half jaar geleden ongedaan laten maken en omdat hij zoveel bedrust moest in het begin hebben we eerst de kinderen hier over ingelicht. Die reageerden alle 5 heel erg positief en dat is voor mij wel het belangrijkste.
    Onze omgeving reageert wisselend. Sommige vinden het leuk, anderen reageren negatief omdat we al 5 kinderen hebben en onze exen niet te vergeten. 3 van de 5 kinderen zijn mijn kinderen en de andere 2 van mijn vriend.
    Bij beide van mijn zwangerschappen ben ik alleen komen te staan, mijn ex ging ineens voor een meisje van 17 terwijl ik zwanger was. Ik ben ook bij beide zwangerschappen zwanger geworden ondanks mijn spiraaltje/pil.
    Zelf zou ik zo graag een keer een geplande zwangerschap willen waar ik niet alles alleen hoef te doen en waar ik echt bewust van kan genieten. Wat het ook weer extra spannend maakt
    En bij jou? Hoe reageerde jouw omgeving? En waarom nog een 5e kindje?

4. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    Dat is wel spannend. Zelf heb ik nog geen echte witte vloed gehad. Wel een beetje elke dag witte afscheiding.
    Mijn man en ik blijven nog wel even doorgaan.

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @moemi: Jeetje dat is niet niks 2 keer alleen gelaten! Wel fijn dat de kids goed reageren! Dat zal hier ook geen probleem zijn, mijn kinderen krijgen bij hun vader in januari een zusje en de oudste van mijn vriend roept al weken wanneer ik nou 'eens' een baby krijg ;)

een paar vrienden weten het en die reageren erg positief, verder wel al eens in gesprekken laten vallen dat wij ooit nog een kindje samen zouden willen en dat toch nog wel eens reacties van, jeetje dan heb je er 5! zou je dat wel doe.... gelukkig bepalen wij het zelf en moeten wij er zelf voor zorgen ;)

Wij wilde graag nog een kindje van ons samen, en omdat we onverwachts de volledige voogdij voor zijn kinderen hebben gekregen, hebben we besloten er nu voor te gaan zodat het leeftijdsverschil niet te groot is.

We hebben er 1 van 8 en 2 van 6 (bijna 7) en dan de jongste wordt donderdag 2.

6. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Hier ben ik weer nadat ik vorige maand toch ongesteld geworden ben. Was het toen een week te vroeg dus heb geen idee wanneer ik nu ongesteld moet worden. Als ik bereken vanaf mijn normale cyclus is dat 21 oktober.
    Heb vorige week mn eisprong gehad en hele week sex gehad.
    Erg benieuwd of het deze maand wel gelukt is hihi.

7. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Bij ons wonen 4 van de kinderen ook bij ons. De jongste van mijn vriend heeft een gedragsprobleem en die heeft in het begin ook bij ons gewoond maar ons gezin is echt te druk voor hem en hij kon er niet aan wennen. Nu woont hij al 2 jaar bij zijn moeder en gaat het steeds beter met hem!
    Bij hun moeder hebben de 2 van mijn vriend ook een broertje die is inmiddels al weer bijna 2 en daar zijn ze echt dol op.
    Onze kinderen zijn alleen wel al ouder. De oudste is 15, dan 13 (hij woont niet bij ons), dan een tweeling van 9 en de kleinste is alweer 7. Zal dus een hele omschakeling zijn als het lukt!
    Wat leuk ook dat de oudste van je vriend zo leuk reageert! Mijn jongste voelt af en toe of er al een babyzusje inzit haha, ze wil zo graag een zusje, want wij meiden zijn in de minderheid nu ;)

Liefs

8. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Denk toch dat mijn nod 18 oktober is ipv 21 oktober. Ben 21 september ongesteld geworden.
    Wanneer zal ik kunnen testen?

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    De oudste van mijn vriend heeft ook gedragsproblemen, maar daar zijn we flink mee aan het werk en nu ze volledig hier woont en niet meer in de stresssituatie daar zit, wordt het al een stuk minder!

Hier wil mijn zoontje graag een jongetje, want hij heeft zowel bij ons als bij zijn vader alleen maar zusjes ;)

Hier zal het omschakelen wat minder zijn, moet er voor de jongste ook 's nachts uit en een luier heeft zij ook nog ;)

10. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Fijn dat het bij de oudste van je vriend minder wordt!!! Wij hebben toen echt alles geprobeerd en veel begeleiding gehad, maar het werd alleen maar erger! Ik weet dus hoe hard werken het kan zijn!
    Haha ja omschakelen zullen wij zeker moeten! Ik vond de babyperiode wel altijd heel fijn en had de slapeloze nachten er wel voor over. Je bent zo intiem met zo'n baby.

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Dat was een dip van 0,7

12. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik had ma 6 okt en di 7 okt beide een positieve test, daarna niet meer, streepje was ook ineens heel erg licht. Vorige maand liep het echt af en kon je duidelijk zien ook met de temperatuur waar mijn ovulatie was. Als ik mijn temperatuur moet geloven heb ik op Do 9 okt/ vrij 10 okt mijn ovulatie gehad en is afgelopen weekend doorgestegen naar 37/37.1

13. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @Moemi: hier hebben we ook nog extra hulp nodig, is alleen jammer dat het allemaal zo traag op gang komt!

Hier nog steeds het idee dat ik elk moment mijn menstruatie kan verwachten :$

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @adriana en silverwings
    Ik doe ook mee, woensdag testen ;)

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Spannend!

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Duurt nog ff voordat ik kan testen, maar zoals ik in het begin al zei denk ik niet dat ik deze maand positief test dus wacht ik gewoon wel af of ik ongesteld wordt of niet.

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Het wordt nu echt spannend!

Meiden op rood, balen! Volgende ronde wordt jullie ronde!

Ik heb nu voor de tweede dag krampjes/steekjes in mijn bm. Achteraf had ik dat bij mijn eerste zs ook tijdens de innesteling. Hopelijk een goed teken!
    Heb er op dit moment ook een goed gevoel over. Temp was de afgelopen dagen 37.0-36.9-36.8-36.9. Twee weken geleden na mijn ongi was hij 36.5 dus het lijkt positief. De tijd zal het leren!

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    20141013_124644.jpg

Mijn test van net..
    Weer licht dus, pijn die ik gisteren en vanochtend voelde is bijna weg. Denken jullie, is mn ei gesprongen? Kan dat wel zo snel na de piek?

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik denk dat ff gelijk heeft! Je eitje kan springen zo 24/48 uur na positieve ovu test. Dus dat zou wel kloppen als hij dinsdag posi was dat je ei donderdag gesprongen is.
    Ik zou als ik jou was uitgaan van die donderdags

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Temp kan je niks van zeggen, meestal daalt hij de dag voor of dag van menstrtauatie. dat je temp nu hoger is is heel normaal. Je temp steigt altijd naar een eisprong. En daalt op of rond je eerste menstruatiedag of hij blijft hoog en blijk je zwanger

Deel Deze Pagina