uhm... zou ik iets moeten zien? Wil dat natuurlijk heel graag voor je! Hoeveel dpo zit je nu? Dit bevestigt mijn gevoel weer, niet testen voor NOD... Succes vandaag meid!
haha ja dat klopt. Je bent niet in de war met iemand anders. Was afgelopen zaterdag bij de action heb ik gelijk ovulatie testen meegenomen. Ik verwacht er niet zo veel van. Ze waren nog geen 3 euro. Met streepjes vind ik toch wat handiger dan een smile. Dan zie je het toch een beetje oplopen. Klopt het dat je hcg waarde elke maand anders is? Als deze ronde niet raak is zal graag een foto willen van de cb met streepjes.
Ik zie ook heel vaag een streepje. Ik hoop dat deze mooi gaat oplopen de komende dagen. Spannend hoor!
Ik zie ergens een heel klein streepje. Hoe ver ben je nu? Ik ga niet te vroeg testen. Brengt mn hoofd alleen maar verder op hol.
Ik zou vandaag testen maar ik ben het vanmorgen helemaal vergeten! Ik zat als een dooie op de wc en later dacht ik shit nu kan ik niet meer testen! Nouja ik ben toch pas 10dpo. Ik sluit me nu aan bij de groep die morgen gaan testen.
Gelukkig zien de meeste dames hier hem ook. Ik had 5-10 positieve ovulatietest. Gisteren hele dag dat vreemde gevoel in mijn lijf dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook had. Vandaar dat ik mezelf niet meer kon bedwingen... Foto is na 7 minuten gemaakt ongeveer. We zullen zien wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Haha ja ik zag het net.. Tis zoveel bij lezen.. Zijn we met zijn 4-en, moet toch altijd 1 op roze gaan dan!
Nee nog steeds obstipatie, vanmorgen wel naar de wc geweest maar met moeite. Heb nu een logeetje van 13 maanden echt een poepescheetje, dus heb een beetje mijn hoofd ergens anders staan. Naast obstipatie en veel trek heb ik eigenlijk nergens last van, ga er ook van uit dat de deze eerste ronde toch een generale repetitie was. Volgende week moet ik pas ongesteld worden dus ik zie het vanzelf wel.
Ja dan moet in ieder geval 1 iemand op roze gaan! Maar ik hoop natuurlijk dat we allemaal op roze mogen!
Daar gaan we voor, maar ik ga er altijd maar vanuit dat het negatief is, dan valt het ook niet zo tegen.. Maar ik moet zeggen dat ik deze keer positief gestemd ben.. Heb normaal een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden altijd spotting en de afgelopen cyclussen was ik steeds eerder ongesteld, maar ik heb nog niks gespot
De testers van morgen zijn (uit mn hoofd) - Adriana - silverwings - Arendje - Brondy En wij zijn allemaal al een jaar of langer bezig dacht ik? Dus we moeten gewoon allevier op roze! Hoppaaaaa
Ik durf het bijna niet te zeggen.. Wij zijn al 4 jaar bezig! Hopeloos zeg als je dat zo ziet staan.. Dus idd we gaan gewoon alle4 op roze
Dniese, ja spannend he. Je wilt niet te vroeg testen maar aan de andere kant wil je het ook zo graag weten... Hier toch weer menstruatie achtige krampjes. Geen idee waar dat nu weer op slaat.. maar hou vandaag maar op 1dpo.
Ik hoop dat jullie allemaal roze testen morgen! Hebben jullie al symptomen? Mijn Nod is zaterdag, maar ik heb nog nergens last van, daar word ik altijd zo onzeker van.. Heb er dan ook helemaal geen vertrouwen in.. Maar goed, soms hoor je ook dat meiden helemaal geen symptomen hebben voor Nod.. Dus we houden de moed er in!