Ik heb heel bewust mezelf tijd gegund om te ontpillen en om te stoppen met roken. We zijn nu 3 maanden aan het proberen inderdaad (dit is derde ronde). Maar ben dus al sinds oktober 2013 van de pil af.
Na spoelen met water zie ik een heeeeeeeele mini mini mini tuurstreep... Maar dat zal wel een indroger zijn pffff krijg het niet eens op de foto.
Met vroege sensitesten (online) die blauwe kan 6 dagen voor nod zeggen ze. Maar lf bij indereen anders dus ik zou op zijn vroegst 10-12dpo ermee testen. Kruidvat 2 voor 5 ook goede. Bij goede zwangerschaap moet licht streepje te zien zijn als het echt 12dpo is minst op een of andere reden innestelling laat is maar dan is miss zwangerschap ook niet zal doorzetten want meeste innestelling 6-10dagen max
Merelfox, gefeliciteerd! Nu wordt vrijdag toch nog een prachtige vrije dag! (Jij was dat toch die vrijdag vrij had genomen?)
@Merelfox: GEFELICITEERD!!! Balen meiden die negatief getest hebben @moemi: Veel van de dingen die jij beschrijft heb ik ook, behalve het slecht zien, botsen met een boom, tranende ogen enz. Maar wel alle pijntjes die beschrijft. Ik denk dat het hier met het ontpillen te maken heeft, ineens moet mijn lichaam zonder de hormonen . Ik zou nog wel even wachten met testen, vaak geeft dat alleen maar meer onduidelijkheid! @Adriana85: Spannend, ik zou even wachten en vrijdag of zaterdag zelfs(als je zo lang kan wachten ) pas weer testen.
@merelfox gefeliciteerd!!! Mooi streepje hoor Het was sowieso ook de bedoeling om zaterdag weer te testen, ongeacht de uitslag van vandaag. Maar nu weet ik het weer niet meer haha. Ik zie zelf duidelijk een heel licht streepje maar kan nou niet zeggen of het grijs of roze is. Ik denk grijs. Ik heb de foto in het testentopic geplaatst! Het wordt toch wel spannend nu. Andere negatieve testers: balen :x dikke knuff
wacht even, dus bij goede zwangerschap zou ik op 12 dpo (daar zit ik nu op) een donkerdere test moeten hebben? Misschien heb ik gewoon wel late innesteling dan? je brengt me in de war
@uil85 klopt inderdaad dat was ik, dank je wel! @marijke88, dank je wel!! @mamadeluxe5: dank je! @adriana85 dank je wel, ik hoop dat je zaterdag ook gewoon op positief gaat meid. Ik ga vrijdag wel de foto van digitale posten hoor
Dankjullie wel voor jullie reactie! Ik ga proberen mijn geduld te bewaren... heb zelf nog geen testen gedaan de afgelopen maanden, was er ook niet echt mee bezig. @mamadeluxe. Ik kan niet aan t ontpillen zijn, gebruik al 5 jaar geen anticonceptiemiddel meer, aangezien mijn vriend gesteriliseerd was hoefde dat niet.
Geweldig dit zei je twee dagen geleden met 10 dpo , ik zit op 9dpo super want ik voel ook praktisch niks! Super wat een hoop!!Hoe
Je heb goede streep die hoeft niet zo donker zijn als teststreep bij 12dpo maar niet super licht. Jij heb een goede duidelijke
Hoi Merelfox, Duidelijke streep. Gefeliciteerd!!!! Ik heb de zelfde test al jou. Het is geen indroog streepje. Je bent echt zwanger!!!
@Moemi: nee ik bedoelde ook meer dat ik mijn eigen klachten daar aan wijd Ik moet zeggen dat ik de dagen nog wel snel voorbij vind gaan, maar komt denk ook, omdat er 4 kids rondlopen hier, waarvan er 3 gisteren en eergisteren thuis waren!